Biuro prasowe
LIFESTYLE
2023-05-30
Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-05-24
Wejdźcie do świata Harry’ego Pottera w Magnolia Park
Miłośnicy Hogwartu, czy już przygotowaliście swoje magiczne różdżki? Jeżeli nie, to w najbliższą sobotę będziecie mieli ku temu okazję. 27 maja w Magnolia Park odbędzie się magiczny event dla fanów Harry’ego Pottera. Przybywajcie!
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-05-18
Rodzinne oglądanie telewizji – jak korzystamy z odbiorników
Pomimo ciągłego rozwoju Internetu i mediów społecznościowych, dla ponad 40 proc. Polaków telewizja jest wciąż głównym źródłem informacji.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-05-15
Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-04-28
Gala 2. edycji konkursu Paradyż Designers za nami
We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-04-12
"Skołowani" - uroczysta premiera z udziałem gwiazd
W warszawskim kinie Muranów odbyła się premiera komedii pozytywnie romantycznej „Skołowani” z udziałem twórców i zaproszonych gości.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-03-10
„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal
Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie.
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-02-22
Rok od wybuchu wojny w Ukrainie: Polacy wciąż pomagają mimo kryzysu
Blisko 64% Polaków wskazuje, że śledzi na bieżąco wydarzenia w Ukrainie. Jako główne źródła informacji wymieniane są programy telewizyjne (35%) i polskie portale internetowe (28%). Co jeszcze mówią wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll?
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-02-14
Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®
Nowa kampania „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej".
czytaj więcej
LIFESTYLE
2023-02-09
Internetowi gracze zebrali pieniądze na uruchomienie poradni dla dzieci
Prawie 30 godzin gry na żywo, ponad 1100 uczestników i wielki ładunek dobrej energii. Uczestnicy i widzowie Świątecznego Streamu Charytatywnego na Youtube zebrali ponad 2600 złotych na uruchomienie internetowej poradni pedagogicznej.
czytaj więcej