Biuro prasowe

LIFESTYLE 2023-05-30

Snickers® Weź na drogę! Ruszyła nowa odsłona kampanii marki

Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-05-24

Wejdźcie do świata Harry’ego Pottera w Magnolia Park

Miłośnicy Hogwartu, czy już przygotowaliście swoje magiczne różdżki? Jeżeli nie, to w najbliższą sobotę będziecie mieli ku temu okazję. 27 maja w Magnolia Park odbędzie się magiczny event dla fanów Harry’ego Pottera. Przybywajcie!
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-05-18

Rodzinne oglądanie telewizji – jak korzystamy z odbiorników

Pomimo ciągłego rozwoju Internetu i mediów społecznościowych, dla ponad 40 proc. Polaków telewizja jest wciąż głównym źródłem informacji.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-05-15

Rusza kolejna odsłona kampanii Tchibo Exclusive

Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-04-28

Gala 2. edycji konkursu Paradyż Designers za nami

We wtorek, 25 kwietnia w historycznym wnętrzu Reduty Banku Polskiego w Warszawie, Ceramika Paradyż podsumowała drugą edycję prestiżowego konkursu Paradyż Designers.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-04-12

"Skołowani" - uroczysta premiera z udziałem gwiazd

W warszawskim kinie Muranów odbyła się premiera komedii pozytywnie romantycznej „Skołowani” z udziałem twórców i zaproszonych gości.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-03-10

„Jak w górę, to z Michałem Kempą!” Kolejna odsłona kampanii Chivas Regal

Droga na szczyt często bywa długa, kręta i wyboista, ale z osobami, które nas wspierają i motywują, jest on do zdobycia. A gdy już osiągniemy nasz cel, to najlepiej celebrować ten moment z bliskimi. W kolejnej odsłonie kampanii marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie.
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-02-22

Rok od wybuchu wojny w Ukrainie: Polacy wciąż pomagają mimo kryzysu

Blisko 64% Polaków wskazuje, że śledzi na bieżąco wydarzenia w Ukrainie. Jako główne źródła informacji wymieniane są programy telewizyjne (35%) i polskie portale internetowe (28%). Co jeszcze mówią wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll?
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-02-14

Nowa kampania marki Ptasie Mleczko®

Nowa kampania „Wspólne chwile dwa pięterka wyżej".
czytaj więcej
LIFESTYLE 2023-02-09

Internetowi gracze zebrali pieniądze na uruchomienie poradni dla dzieci

Prawie 30 godzin gry na żywo, ponad 1100 uczestników i wielki ładunek dobrej energii. Uczestnicy i widzowie Świątecznego Streamu Charytatywnego na Youtube zebrali ponad 2600 złotych na uruchomienie internetowej poradni pedagogicznej.
czytaj więcej