Najdłuższa sztafeta masowania maszynowo - Rekord Polski na 20-lecie firmy
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Wydarzenie rozpoczęło się 15 marca 2023 r. o godzinie 9:00. Wcześniej trwały zapisy na darmowy masaż za pomocą stołu do masowania. Wydaje się, że trudno zebrać uczestników tak, aby wypełnić cały grafik. Jednak organizatorzy zdradzają, że zapisy były najłatwiejszą częścią, dzięki oddanej społeczności klientów salonu. Co ciekawe, z usługi korzystali w przeważającej większości seniorzy. Zapisane były aż 124 osoby i tylko jedna nie przyszła!
Zgodnie z wytycznymi, sesje masowania musiały trwać minimum 5 minut. Harmonogram rekordu był ustalony w taki sposób, że każdy z uczestników spędził na stole po 20 minut. Zmiany między kolejnymi osobami trwały nie dłużej niż założone w wytycznych 5 minut.
Oficjalne zakończenie próby odbyło się w sali konferencyjnej salonu. Na widowni zasiedli seniorzy, którzy brali udział w próbie. Po oficjalnym ogłoszeniu wyniku przez sędzię oraz przemówieniu organizatorów odbyła się sesja zdjęciowa z zespołem salonu oraz zaproszonymi gośćmi.
Więcej informacji: https://www.onet.pl/informacje/biuro-rekordow/rekord-polski-2023-wroclaw-najdluzsza-sztafeta-masowania-maszynowego/yjjgext,30bc1058
www.biurorekordow.pl

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.