News powiązane z Eva Minge

2016-12-01 | 06:30
Handel
Esotiq & Henderson będzie rozwijać sieć sklepów na Wschodzie, w Niemczech oraz poprzez e-commerce. Podstawą pozostanie działalność w Polsce News powiązane z Eva Minge

Esotiq & Henderson będzie rozwijać sieć sklepów na Wschodzie, w Niemczech oraz poprzez e-commerce. Podstawą pozostanie działalność w Polsce

Specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji bielizny spółka Esotiq & Henderson chce w przyszłym roku otworzyć ponad 50 nowych placówek na Ukrainie, Białorusi oraz w Niemczech. Jak zapowiada Adam Skrzypek, prezes zarządu przedsiębiorstwa, najbardziej dynamicznie rosnąć ma jednak sprzedaż internetowa. Podstawowym obszarem działalności firmy pozostanie Polska.
więcej
2016-10-11 | 07:00
Handel
Esotiq & Henderson zadowolony z wyników sprzedaży w trzech pierwszych sklepach za wschodnią granicą. Do końca roku rozbuduje sieć

Esotiq & Henderson zadowolony z wyników sprzedaży w trzech pierwszych sklepach za wschodnią granicą. Do końca roku rozbuduje sieć

Właściciel salonów i sklepów internetowych z bielizną i odzieżą inwestuje w rozwój sieci. Dzięki znalezieniu partnera franczyzowego chce szybko rozbudować liczbę punktów sprzedaży na Ukrainie i Białorusi z obecnych trzech do dwudziestu dwóch na koniec tego roku. Połowa z nich będą to sklepy pod marką Esotiq, połowa – Femestage. Zarząd przekonuje, że biznes prowadzony jest w sposób bezpieczny dla finansów spółki.
więcej
2016-10-07 | 07:00
Handel
Esotiq & Henderson zapowiada rozwój sprzedaży przez internet. Uruchamia też platformę outletową

Esotiq & Henderson zapowiada rozwój sprzedaży przez internet. Uruchamia też platformę outletową

Esotiq & Henderson zapowiada kontynuację strategii dynamicznego wzrostu sieci sprzedaży i rozwoju kanałów e-commerce. Liczba salonów grupy na koniec I półrocza 2016 roku sięgnęła 290, do końca roku ma przekroczyć 320. Grupa rozwija sprzedaż online. Do e-sklepu Esotiq i FemeStage Eva Minge w Polsce dołączyła platforma outletowa. Tylko w II kw. sprzedaż w internecie wzrosła o blisko 90 proc. W IV kw. firma planuje wprowadzić rozwiązanie omnichannel, usługę click and collect.
więcej
2014-04-14 | 06:40
Moda
Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów

Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów

Młodzi polscy projektanci doczekali się swojego miejsca w sieci. Na stronie polscyprojektanci.com będzie można kupić nie tylko nowe kolekcje, lecz także skorzystać z atrakcyjnych wyprzedaży końcówek kolekcji. W ofercie internetowego sklepu znajdują się takie marki, jak Eva Minge, Paprocki i Brzozowski czy Agi Jensen Design.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.