Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | prezenterka |
Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
Prezenterka żałuje, że Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, ale szanuje jego decyzję i wierzy, że przed nim kolejne ciekawe wyzwania zawodowe. Agnieszka Hyży niezwykle miło wspomina czasy, kiedy mieli przyjemność ze sobą współpracować, i nie ukrywa, że wciąż sporo się od niego uczy, chociażby obserwując jego aktywność w mediach społecznościowych. Cieszy się także na każde spotkanie z nim.
W Polsacie Maciej Dowbor pracował niemal dwie dekady. Ma na swoim koncie dziesiątki różnych programów, poprowadził niezliczone koncerty i inne wydarzenia sceniczne. Po jego odejściu z tej stacji w nowej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” u boku Macieja Rocka zastąpi go Agnieszka Hyży. Przed laty cała trójka występowała w programie „Się kręci”. „Przez wiele lat byliśmy nierozłącznym teamem (…) Aga, bardzo się cieszę, trzymam kciuki i jestem pewien, że będziesz świetna!” – ocenił na Instagramie poprzedni gospodarz programu.
– Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale to nie jest tak, że te relacje się skończyły. Nadal się spotykamy, mamy kontakt, widzieliśmy się dosłownie kilka dni temu. Maciek odwiedził nas na planie drugiego odcinka i troszkę posiedzieliśmy razem, nawet zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie i myślę, że za chwilę puszczę je świat, bo już mogę to zrobić oficjalnie. Znamy się już tyle lat i tyle ze sobą przeszliśmy, że otwarcie rozmawiamy o różnych kwestiach – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.
Prezenterka zaznacza, że zawsze życzy swojemu koledze jak najlepiej. Wie, że profesjonalnie wykonuje swoją pracę, jest rzetelny, ale też niezwykle kreatywny, a właśnie tacy ludzie odnoszą sukces w mediach i w sieci. Ona sama z przyjemnością śledzi chociażby kanał na YouTubie „Domówka u Dowborów”.
– Myślę, że przed Maćkiem jeszcze wiele różnych wyzwań. On się też świetnie odnalazł w internecie. Uważam, że ani ja, ani Maciek Rock, ani wielu innych z nas z telewizji nie znalazło takiego mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie, jak zrobił to Maciek Dowbor. I myślę, że w perspektywie czasowej, wybiegając za horyzont tego, co się wydarzy w telewizji, w telewizji linearnej, to Maciek Dowbor jest dużo, dużo dalej niż my – mówi.
Agnieszka Hyży mocno kibicuje Maciejowi Dowborowi w jego poczynaniach i czeka na jego kolejne projekty zawodowe. Media spekulują o jego transferze do TVP.
– Wiem, że on kocha telewizję i w związku z tym mocno wierzę w to, że na pewno go jeszcze nie raz zobaczymy na wizji – dodaje prezenterka.
Czytaj także
- 2025-02-17: Rośnie wymiana handlowa Polski z Hiszpanią. Są perspektywy na dalszą współpracę w wielu branżach
- 2025-01-29: M. Kobosko: UE i USA są najbliższymi partnerami. Obciążenia celne byłyby fatalne dla tych relacji
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-17: Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
- 2025-02-12: Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
- 2025-01-02: Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi
- 2024-11-21: Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-26: Maciej Rock: „Halo tu Polsat” to bardzo trudny program. Jesteśmy przed kamerami przez trzy godziny i cały czas musimy zachować energię
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.