Newsy

Avon liczy na większą sprzedaż perfum dzięki współpracy z Weroniką Rosati

2014-03-03  |  06:55

Weronika Rosati dołączyła do grona ambasadorek firmy kosmetycznej Avon. Aktorka została twarzą nowego zapachu Avon o nazwie „Femme”. Producent reklamuje je jako perfumy przeznaczone dla kobiety niezależnej, emocjonalnej i nieszablonowej. Avon liczy, że współpraca z aktorką zwiększy ich sprzedaż.

 Bardzo cieszymy się ze współpracy z Weroniką Rosati. Liczymy na to, że nowo wprowadzany na rynek zapach, o bardzo kobiecej nazwie „Femme”, która idealnie pasuje do wizerunku Weroniki, będzie cieszył się dużą popularnością i dobrymi wynikami sprzedaży – mówi Oksana Zharkova.

Perfumy, które promuje Weronika Rosati, zostały zamknięte we flakonie, którego kształt przypomina diament. W perfumach łączą się ze sobą zapachy soczystych owoców – brzoskwini, gruszki, grejpfruta – oraz delikatnej nuty fiołkowej i orchidei.

Oprócz Rosati z marką Avon związane są m.in. Joanna Koroniewska, Edyta Herbuś i Małgorzata Socha. W swoim artystycznym dorobku Rosati ma na koncie występy u boku takich gwiazd, jak Robert De Niro, Nick Nolte czy Dustin Hoffman.

 – Współpraca z lokalnymi gwiazdami i celebrytami jest dla nas bardzo ważna. Stają się one ambasadorami naszej marki, co pomaga nam dotrzeć z naszą ofertą produktową, zaprezentować klientom wszystkie korzyści, jakie wiążą się z naszymi produktami. Możemy dzięki temu komunikować się z klientami, używając lokalnego języka, odwołując się lokalnych uczuć, sympatii i sposobu postrzegania świata – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Perfumy sygnowane nazwiskiem Weroniki Rosati są już dostępne w sprzedaży. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.