Newsy

Jarosław Milner: Empatię zasiała we mnie moja mama. Zawsze wpajała mi pozytywne wartości

2017-08-02  |  06:56

Nic tak nie sprawia radości, jak pomoc drugiemu człowiekowi mówi aktor. Twierdzi, że empatię i wyczucie na krzywdę innych przekazała mu jego matka. Jarosław Milner jest zdania, że w pomoc potrzebującym powinny angażować się wszystkie gwiazdy. Na tym bowiem polega ich misja.

Jarosław Milner chętnie przyznaje, że od wczesnego dzieciństwa matka wpajała mu wiele pozytywnych wartości. Uczyła go zasad kultury, umiejętności dzielenia się z innymi oraz zauważania ich potrzeb. Aktor jest przekonany, że tak właśnie powinni postępować rodzice, zwłaszcza że nauki, które odebrał od matki, uważa za fundamentalne. To właśnie jej wychowaniu zawdzięcza dzisiejszą wrażliwość w stosunku do osób, które miały mniej szczęścia w życiu niż on sam.

– Empatia została we mnie zasiana przez moją mamę, z biegiem lat zacząłem się angażować w akcje, aby móc pomagać innym. Sam wiem, co znaczy nie mieć tego, co mają rówieśnicy w wieku dorastania, gdy byłem dzieckiem nie miałem wszystkiego, to co wykrzesała we mnie moja mama, pozwoliło mi być szczęśliwym człowiekiem – mówi aktor agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenter angażuje się w działania fundacji, prowadzi charytatywne imprezy, odwiedza również potrzebujące wsparcia rodziny w ich domach. Twierdzi, że nic nie sprawia mu takiej radości jak pomaganie, o czym wielokrotnie się już przekonał. Jego zdaniem ludzie powinni dawać innym cząstkę z siebie i dzielić się dobrocią. Z pewnością powinny to robić gwiazdy. Według Jarosława Milnera misja znanych osób polega na pomaganiu i dzieleniu się szczęściem.

– Bycie artystą to olbrzymi przywilej, ale i odpowiedzialność. To dzięki naszemu audytorium jesteśmy tym, kim jesteśmy, i możemy spełniać swoje marzenia. Dlatego jeśli my już spełniamy te marzenia, nieważne aktor, prezenter czy wokalista, powinien mieć w sobie na tyle empatii, aby móc się angażować w takie akcje mówi prezenter.

W przyszłym tygodniu Jarosław Milner będzie pełnił funkcję komentatora Plażowego Ultramaratonu Gwiazd, którego organizatorem jest fundacja Krzysztofa Drabika „Twój Rekord Pomaga”. To właśnie najsłynniejszy polski barman i założyciel fundacji zaproponował aktorowi, by został gospodarzem tegorocznej, drugiej już edycji maratonu.

– Powiedział, że potrzebuje osób pozytywnych, miłych, sympatycznych, ludzi, którzy potrafią spełniać swoje marzenia, ale przede wszystkim pomagać. Ludzi, którzy nie gwiazdorzą, którzy mają wielkie serce i potrafią tym sercem zarażać mówi Jarosław Milner.

Plażowy Ultramaraton Gwiazd rozpocznie się 8 sierpnia na plaży w Świnoujściu, a skończy 17 sierpnia w Gdańsku. W imprezie wezmą udział: Marek Włodarczyk, Natalia Zambrzycka, Anna YouYa Jujka i Andrzej Supron.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.