Newsy

Julia Kuczyńska: Jestem pewna, że nie dostanę nagrody melty Future Awards 2015. Zwycięży Sylwester Wardęga

2014-11-20  |  06:50

Julia Kuczyńska otrzymała nominację do międzynarodowej nagrody melty Future Awards 2015. Blogerka nie liczy jednak na wygraną, jej zdaniem nagroda trafi bowiem do Sylwestra Wardęgi. Blogerka pochwaliła się sukcesem na Facebooku i Instagramie, przyznaje jednak, że nie każda nominacja ją cieszy. Zdarza się, że musi odmawiać jej przyjęcia.

Meltygroup to największa francuska internetowa grupa medialna, której odbiorcami są wyłącznie młodzi ludzie. Od czterech miesięcy obecna jest także w Polsce. W tym roku po raz drugi Meltygroup organizuje konkurs melty Future Awards, który ma na celu uhonorowanie młodych, utalentowanych osób z całego świata. Wśród Polaków nominowanych w kategorii Cool is Everywhere znalazła się m.in. Julia Kuczyńska, autorka bloga Maffashion. Organizatorzy konkursu docenili jej entuzjazm, talent i potencjał. Blogerka nie liczy jednak na zwycięstwo.

Wiem, że nie wygram. Wygra Sylwester Wardęga. Zresztą nie mam pojęcia, kto jest jeszcze nominowany. Wiem akurat od Sylwestra, że on jest, bo się kumplujemy, i sądzę, że nie mam szans. Bardzo gorąco życzę mu zwycięstwa i będę się z niego cieszyć – mówi Julia Kuczyńska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Polski zwycięzca melty Future Awards 2015 zostanie wyłoniony drogą internetowego głosowania, które rozpoczęło się 12 listopada na stronie Meltygroup. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 28 stycznia 2015 roku w Paryżu. Julia Kuczyńska ma już na swoim koncie kilka nagród, zdobyła m.in. tytuł modowej blogerki roku Glam Awards 2013 oraz statuetkę Człowiek Roku Internetu przyznawaną w plebiscycie Internet 2K13. Blogerka przyznaje jednak, że nie każda nominacja do nagrody ją cieszy.

Czasami dostaję nominację, która niekoniecznie mi odpowiada. Oczywiście szanuję to, doceniam, ale czasami jest nominowana przez kogoś lub coś (np. jakiś sklep czy portal) z kim lub z czym niekoniecznie chciałabym się identyfikować. W takich sytuacjach odpisuję, że bardzo dziękuję, jest mi niezmiernie miło, szanuję to, ale że chciałabym zrezygnować z nominacji, bo jakoś mi to nie leży – mówi Julia Kuczyńska.

Blogerka nie odcina się natomiast od fan page'a o nazwie Brzuch Maffashion, który ma już dwa tysiące fanów na Facebooku. O jego powstaniu Julia Kuczyńska dowiedziała się podczas wywiadu, jakiego udzieliła internetowemu programowi Kobiecym okiem”. Natalia Hołownia, prowadząca, powiedziała, że jej kolega zamierza założyć tego typu fan page.

Nie mam nic do tego, fajnie. Niech publikuje moje zdjęcia, ja tam kontentu trochę daję. To są miłe rzeczy. O celebrytach się pojawiło dużo różnych fan page'y. Widziałam i te śmieszne, i te żałosne. Ogólnie nie lubię się wyśmiewać z ludzi, a takie profile są typowo prześmiewcze – mówi Julia Kuczyńska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.