Newsy

Krzysztof Gojdź: uciekłem z mediów i od celebryctwa, bo uznałem, że trzeba korzystać z życia

2018-10-26  |  06:28

W 2019 roku lekarza czekają nowe projekty biznesowe i telewizyjne. Na razie jednak cieszy się życiem i odpoczywa, spędzając czas w Miami i Nowym Jorku. Twierdzi, że należy mu się wolne po bardzo intensywnych pięciu latach, które poświęcił na tworzenie sieci klinik medycyny estetycznej w Polsce.

Krzysztof Gojdź dał się poznać jako człowiek lubiący celebrycki styl życia. W ostatnich miesiącach rzadko pojawiał się jednak na imprezach show-biznesowych, nie pokazuje się również na antenie telewizji. Lekarz twierdzi, że jest to jego świadoma decyzja, podyktowana chęcią odpoczynku po pięciu latach intensywnej pracy zawodowej.

– Uciekłem generalnie z mediów, od celebryctwa, również wyjechałem z Polski, dlatego że postanowiłem w pewnym momencie, że trzeba korzystać z życia mówi dr Krzysztof Gojdź.

Lekarz otworzył swoją pierwszą klinikę w Polsce w 2013 roku i błyskawicznie zdobył klientki wśród gwiazd show-biznesu. Dbał o wygląd m.in. Katarzyny Warnke, Małgorzaty Kożuchowskiej oraz Joanny Krupy. Po pięciu latach postanowił jednak sprzedać klinikę w Polsce i przenieść się do Miami, gdzie ma mieszkanie. Zapewnia, że jego klinika trafiła w bardzo dobre ręce, a obecny personel został przez niego przeszkolony.

– Wszyscy pacjenci, zarówno gwiazdy, jak i inni pacjenci, mogą więc dalej czuć się bezpieczni i zaopiekowani w Holistic Clinic mówi dr Krzysztof Gojdź.

Słynny lekarz twierdzi, że w przyszłości zamierza dzielić swoje życie między Polskę a Florydę. Obecnie koncentruje się na odpoczynku i czerpaniu radości z życia. Mieszka w Miami, często bywa też w Nowym Jorku.

– Niedługo również w Los Angeles będą nowe projekty, zarówno biznesowe, jak i telewizyjne, ale to za chwilę. W 2019 roku będę mógł o tym powiedzieć – mówi dr Krzysztof Gojdź.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.