Newsy

Maja Frykowska: Stawiam na medycynę niekonwencjonalną. Próbuję odejść od mięsa

2020-01-02  |  06:55

Uczestniczka trzeciej edycji Big Brothera podkreśla, że dba, aby jej dieta była odpowiednio skomponowana. Chociaż nie jest to proste, od pewnego czasu stara się ograniczyć mięso. Sama na co dzień korzysta z diety pudełkowej, jednak dla swojej rodziny gotuje zdrowe obiady. Frykowska zdradza również, że ostatnimi czasy coraz bardziej ufa medycynie niekonwencjonalnej. 

Frykowska tłumaczy, że kiedyś była na diecie wegetariańskiej. Teraz jednak ograniczenie spożywania mięsa nie jest dla niej aż takie proste.

– Jestem na diecie pudełkowej, natomiast mojej córce sama robię zupy i obiady. Nie jem smażonych rzeczy, w ogóle nie jem wieprzowiny. Staram się odejść od mięsa, chociaż jest mi ciężko. Kiedyś przez trzy lata go nie jadłam i nie miałam z tym problemu, ale teraz mój organizm się go dopomina. Myślę, że z przyczyn ekologicznych powinniśmy z nim przystopować – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Frykowska.

Medycyna niekonwencjonalna to bardzo szeroka dziedzina i pojemny termin. Frykowska przyznaje, że coraz bardziej ufa metodom leczenia opartym na naturalnych składnikach. Napary i zioła pomagają jej zwalczać na przykład przeziębienie.

– Stawiam na medycynę niekonwencjonalną, nie na leki, tylko na zioła. Teraz gdy mój mąż jest przeziębiony, to robię mu różne napary z ziół. Zresztą nawet konsultuję to z lekarzami i widzę, że obecnie bardzo wielu z nich jest przychylnie nastawionych do tego typu działań – tłumaczy.

Frykowska na co dzień dba nie tylko o swoją dietę. Obiady, które przygotowuje dla najbliższej rodziny, są bogate w niezbędne składniki odżywcze. Dzięki temu ma pewność, że jej córka i mąż jedzą zdrowo i smacznie.

– Dla mojej córki i męża to ja robię jedzenie. Raczej unikam pieczonych potraw. Częściej gotuję na parze, ewentualnie robię coś w piekarniku. Jemy  zupki, wszelkiego rodzaju kremy, dużo warzyw. Mam świadomość tego, jak powinniśmy się odżywiać – dodaje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.