Mówi: | Daniel Borzewski |
Funkcja: | Mister Polski 2019 |
Mister Polski 2019: Instagram to podstawa istnienia w show-biznesie. Bardzo ważna w dzisiejszych czasach jest osobowość
Daniel Borzewski, Mister Polski 2019, otrzymał także tytuł Mistera Social Mediów. Choć przyznaje, że wcześniej nie był wyjątkowo aktywnym użytkownikiem Instagrama, na rzecz konkursu postanowił to zmienić. Po wygranej chce wykorzystać swój profil, by pokazywać obserwatorom, jak wygląda codzienne życie tancerza. Mężczyzna uważa, że tytuł Mistera Polski 2019 to dopiero początek jego kariery medialnej. W przyszłości pragnie wykazać się nie tylko urodą, lecz także osobowością i charakterem.
W czasach mediów społecznościowych za pomocą jednego kliknięcia można się dowiedzieć wiele o osobie, której profil odwiedzamy. Daniel Borzewski doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Przyznaje, że przed konkursem na Mistera Polski 2019 postanowił rozwinąć Instagramowe konto, aby zwiększyć swoje szanse na zaistnienie w show-biznesie.
– Jury doceniło moją systematyczność i ciężką pracę na Instagramie. Przychodząc do konkursu Mister Polski, miałem profil, ale nie działem na nim. Nie wstawiałem zdjęć, nie robiłem InstaStories. Od kiedy zaczął się konkurs, wiedziałem, że jest to podstawa, żeby zaistnieć w show-biznesie. Stwierdziłem, że wezmę się za to i zrobiłem to w stu procentach. Codziennie coś nagrywałem, starałem się robić dobre, jakościowe relacje, zdjęcia i zostało to docenione – mówi Daniel Borzewski.
Mister Polski po wygranej nie zamierza rezygnować z dotychczasowej działalności. Social media dają bowiem dużo możliwości. Daniel Borzewski prywatnie jest tancerzem. Na swoim profilu zamierza informować o nowych projektach, w których będzie brał udział. Wie, że stały kontakt z obserwatorami stanowi fundament sukcesu.
– Przede wszystkim chcę na profilu pokazywać swoją pasję, którą jest taniec. Chciałbym pokazywać siebie jako tancerza oraz ludzi, z którymi współpracuję. To będzie mój priorytet. Moje życie prywatne tak naprawdę przekłada się na życie zawodowe, bo bardzo dużo czasu spędzam na sali tanecznej, przy różnych produkcjach telewizyjnych, tanecznych. Kocham to, co robię, swoją pracę – otwarcie przyznaje Mister Polski.
Aby wyróżnić się spośród innych osób aktywnie działających na Instagramie, Daniel Borzewski planuje pokazywać, jak wygląda tworzenie popularnych programów telewizyjnych od przysłowiowej kuchni. Ważna jest dla niego również selekcja zamieszczanych informacji i jakość dodawanego materiału.
– Biorę udział w takich programach jak: „Jaka to melodia?”, „Mam Talent!”, „The Voice of Poland” albo „Dance, Dance, Dance”. To wszystko chcę pokazywać na swoim profilu. Chcę zamieszczać również to, co w tych programach się dzieje od strony backstage’u. Dlatego myślę, że może być to ciekawe dla odbiorców mojego profilu – mówi Daniel Borzewski.
Chociaż obecny Mister Polski cieszy się z wygranej w konkursie, wie, że aby jego kariera rzeczywiście nabrała tempa, musi wykazać się nie tylko zewnętrzną atrakcyjnością, lecz także nietuzinkową osobowością i przebojowych charakterem. W tym właśnie mają pomóc mu social media. Na prowadzonych przez siebie kontach może pozostać autentyczny i pokazywać, jak wygląda jego życie od strony zarówno prywatnej, jak i zawodowej.
– Wygląd jest jednym z głównych kryteriów, ale moim zdaniem nie najważniejszym. Bardzo ważną kwestią w dzisiejszych czasach w show-biznesie jest osobowość. Aby fala po wygranej nie szła w tendencję spadkową, trzeba wykorzystać to, co się ma w głowie – dodaje.
Czytaj także
- 2025-05-13: Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku
- 2025-05-12: Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
- 2025-04-28: Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
- 2025-04-18: Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem
- 2025-04-23: Ogromna baza magazynowa zbóż w Wielkopolsce do likwidacji. Pracę może stracić kilkaset osób
- 2025-04-07: Księża zgłaszają duże poczucie zagrożenia. Połowa badanych doświadczyła agresji w ostatnim roku
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-07: Duże zmiany w globalnym handlu. Polska może stracić nawet 0,43 proc. PKB
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-02-28: Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.