Newsy

Natalia Gryglewska (Miss Polonia 2020): Osiągnęłam duży sukces. Chciałabym zostać autorytetem i wzorem do naśladowania dla innych kobiet

2021-05-20  |  06:21

Miss Polonia 2020 zaznacza, że chce jak najlepiej wykorzystać szanse, którą dostała, zdobywając wymarzony tytuł. Zależy jej na tym, by udowodnić, że poza nienagannym wyglądem i idealnymi wymiarami ma też bogatą osobowość, swoje pasje i zainteresowania. Tym samym chce motywować do działania inne dziewczyny, nauczyć je akceptowania siebie pomimo kompleksów i pomagać im osiągnąć sukces. Tegoroczna gala finałowa najpopularniejszego konkursu piękności odbyła się 8 marca w Teatrze Wielkim w Łodzi. Natalia Gryglewska odebrała koronę z rąk zeszłorocznej zwyciężczyni Karoliny Bielawskiej.

Natalia Gryglewska nie ukrywa, że udział w wyborach Miss Polonia był dla niej niesamowitym przeżyciem, a jednocześnie przyniósł duże zaskoczenie. Do konkursu podchodziła bowiem z dystansem i nie spodziewała się, że finał okaże się dla niej taką miłą niespodzianką. Ten dzień więc z pewnością będzie jeszcze nieraz bardzo miło wspominała.

– Emocje już opadły, natomiast dalej czuję się podekscytowana, ponieważ jest to ogromny zaszczyt dla mnie, że mogłam zdobyć tak bardzo ważny tytuł. Czuję się dumna, że będę mogła reprezentować Polskę na przyszłych wyborach Miss World i jestem bardzo szczęśliwa też z tego powodu, że osiągnęłam tak duży sukces – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Gryglewska, Miss Polonia 2020.

Zdradza, że startując w konkursie piękności, spełniła swoje marzenia z dzieciństwa. Już bowiem jako mała dziewczynka zasiadała przed telewizorem z mamą lub babcią i z dużą przyjemnością oglądała wybory miss. Już wtedy marzyła, by w przyszłości znaleźć się na miejscu kandydatek.

– Jak byłam małą dziewczynką, zawsze oglądałam wybory Miss Polonia czy Miss Agent właśnie razem z babcią i pewnego dnia siedziałyśmy sobie razem i stwierdziłyśmy, że mogę wysłać zgłoszenie online. Zrobiłam tak i tak to wszystko się potoczyło – mówi Natalia Gryglewska.

Miss Polonia 2020 podkreśla, że chciałaby jak najlepiej wykorzystać swoje pięć minut i nie chodzi jej tylko o zdobycie dużej liczby kontraktów reklamowych. Bardziej zależy jej na tym, by została zapamiętana jako osoba, która potrafi zmotywować, zainspirować i zachęcić do działania. Chce przekonać inne dziewczyny, że kompleksy można przekuć w sukces.

– Chciałabym zostać autorytetem dla kobiet, żeby miały wzór do naśladowania i miały taką osobę, która poprowadzi ich przez początkową ścieżkę swojej dorosłości, bo wiem, jakie to jest ciężkie i jak trudno poprzestawiać sobie w głowie, żeby to miało sens, więc chciałabym pomagać im w taki sposób – mówi.

Natalia Gryglewska pochodzi z Częstochowy i jest absolwentką dietetyki klinicznej na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Teraz Miss Polonia kontynuuje naukę na studiach magisterskich w Warszawie. Jak sama przyznaje, jej największą pasją są podróże.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.