Mówi: | Dean Caten, założyciel marki Dsquared2 Dan Caten, założyciel marki Dsquared2 |
Twórcy marki Dsquared2: Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy tu być
Dean i Dan Caten słyną z indywidualnego podejścia do mody i umiejętnego komponowania skrajnie różnych stylów. Podbili serca gwiazd na całym świecie, a ich wysmakowane projekty zawierające mocne, streetwear’owe DNA cieszą się także coraz większą popularnością w Polsce. Limitowana kolekcja marki Dsquared2 z okazji urodzin warszawskiego domu handlowego VITKAC składa się z dziesięciu elementów garderoby, które mogą być punktem wyjścia do stworzenia wielu nietuzinkowych stylizacji.
Marka Dsquared2 jest obecna na polskim rynku od około 15 lat i jej twórcy nie ukrywają, że ten rynek jest dla nich bardzo ważny.
– Proszę spojrzeć na wielkość naszego sklepu. Mamy doborowe towarzystwo. Wasz kraj i miasto prezentują się znakomicie, a ten sklep jest świetny. Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i współpracować z osobami, które nas wspierają i wierzą w naszą markę – mówi agencji informacyjnej Newseria Dean Caten, założyciel marki Dsquared2.
Najbardziej ekskluzywny dom handlowy w Polsce – warszawski VITKAC, obchodził w listopadzie swoje 8. urodziny. Właśnie tu mieści się butik marki Dsquared2. Z tej okazji jej twórcy – Dean i Dan Caten zostali zaproszeni do współpracy i stworzyli specjalną kolekcję kapsułkową „DSQUARED2 exclusive for VITKAC”.
– Nasza kolekcja dla VITKACA składa się z dziesięciu znakomitych stałych elementów garderoby, które charakteryzują się prostotą. Są wśród nich świetne czarne jeansy, bluza z kapturem i inne elementy. Kolekcja łączy w sobie historię naszej marki i VITKACA, ponieważ powstała w wyniku naszej współpracy pod wspólnym logo – mówi Dean Caten.
Ofertę odzieży „ready to wear” uzupełnia szereg akcesoriów, wśród nich pasek, czapka z daszkiem, portfel i plecak.
– Kolekcja jest limitowana i dostępna tylko w VITKACU. Cieszy się ogromną popularnością. Składają się na nią bardzo ekskluzywne produkty. Są one naprawdę wyjątkowe – mówią twórcy marki Dsquared2.
Marka Dsquared2 istnieje już 25 lat, a bracia bliźniacy szybko podbili serca gwiazd, łącząc w swoich kolekcjach amerykański glamour w szykownym, włoskim wydaniu. Charakterystyczne dla kanadyjskich projektantów jest płynne komponowanie artyzmu z codziennością i splatanie kontrastowych stylów – sportowego z eleganckim, męskiego z kobiecym oraz luźnego z ekstrawaganckim.
– W styczniu nasza firma obchodzi 25. urodziny, więc zamierzamy to uczcić – zapowiada Dan Caten, założyciel marki Dsquared2
– Zgłębiamy naszą historię, to kim jesteśmy obecnie i czym Dsquared2 wyróżnia się na tle innych. Chcemy przyjrzeć się temu, jaki jest nasz wkład w modę, więc staramy się koncentrować na tym, co Dsquared2 znaczy i reprezentuje – mówi Dan Caten.
Styl marki pokochało tysiące kobiet i mężczyzn na całym świecie, a wśród nich także gwiazdy muzyki, filmu, sportu i mody. W tworzonych na zamówienie kreacjach występowały m.in. Madonna, Britney Spears, Beyoncé, Maluma czy Michael Bublé. Zdaniem projektantów obecnie moda podąża przede wszystkim w kierunku indywidualności.
– Każdy może znaleźć coś dla siebie, być sobą i wyrażać to, co czuje – mówi Dan Caten.
Dean i Dan Caten byli w Polsce po raz pierwszy, ale jak zapowiadają – nie ostatni. Już w planach mają bowiem koleją wizytę, której jednym z głównych punktów będzie zwiedzanie stolicy.
– Teraz nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo jesteśmy tu tylko na jeden wieczór, a potem wracamy do pracy. Wrócimy tu latem, kiedy pogoda będzie lepsza, i będziemy mogli zobaczyć większą część miasta – mówi Dean Caten.
Czytaj także
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-31: Kajra: Robimy niespodziankę na urodziny mojej mamy i na Wielkanoc wyjeżdżamy za granicę. Właściwie to pierwszy raz nie spędzimy świąt w Polsce
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2024-08-28: Polacy decydują się na coraz mniejsze domy i bez garaży. Wzrost kosztów budowy może wkrótce przyspieszyć
- 2024-07-17: Luna: Moda jest fajnym sposobem na wyrażenie siebie. Ja albo się za nią chowam, albo coś manifestuję swoim ubiorem
- 2024-06-07: Co roku Policja notuje 2 tys. zaginięć dzieci i kilkanaście tysięcy ucieczek z domu. To dramat dla całych rodzin
- 2024-06-06: Prawie milion domowych zwierząt w Polsce jest bezdomnych. W wakacje więcej czworonogów trafia na ulice
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.