Newsy

Weronika Marczuk chce przekonać Polki do zakładania własnych przedsiębiorstw

2014-09-17  |  06:45

Weronika Marczuk zachęca kobiety do przedsiębiorczości. Jej zdaniem wielu Polkom brakuje odwagi, by  założyć własny biznes. Pomóc im ma spotkanie z kobietami, które odniosły sukces na tym polu i mogą zainspirować inne panie do działania. W ostatni weekend września fundacja Weroniki Marczuk Z nadzieją organizuje warsztaty, których celem jest wspieranie kobiet w rozwoju zawodowym i zachęcanie do zakładania własnego przedsiębiorstwa. Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa.

Zdaniem Weroniki Marczuk w kobietach drzemie ogromny potencjał biznesowy, jednak większość z nich boi się podjąć ryzyka założenia własnej firmy lub sięgnięcia po kierownicze stanowisko. Gwiazda uważa, że kobietom tym potrzebne jest wsparcie ze strony innych pań, które odważyły się zaryzykować i odniosły sukces. Dlatego też jej fundacja Z nadzieją” organizuje warsztat coachingowy dla kobiet Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy. Jego uczestniczki będą miały szanse odkryć swój potencjał, nabrać umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, kontrahentami i klientami oraz poznać kobiety, które zdradzą swoje sposoby na osiągnięcie zawodowego sukcesu 

Mężczyźni nas za wiele nie pokrzepią w tym zakresie, pewnie tak to już jest. Myślę, że dla każdej z nas jest ważne, żeby inna kobieta mogła być przykładem, inspiracją, a przede wszystkim dobrą duszą – mówi Weronika Marczuk w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa, która pomaga przedsiębiorcom z całego świata stawiać pierwsze kroki w Dolinie Krzemowej. Sama jest przedsiębiorcą, prowadzi własny start-up Wellfitting, jest też założycielką portalu Balkonetka.pl. Podczas warsztatów Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy podzieli się z uczestniczkami swoimi doświadczeniami i wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu.

Jest niesamowita w ogóle jako kobieta, jako przedsiębiorca, jako matka. Udało nam się ją umówić, żeby przyjechała do nas i żeby naszym kobietom opowiedziała o tym, jak przełamać swoje bariery, jak uwierzyć w to, że można w ogóle rozpocząć w każdej chwili swój własny biznes, oraz o tym, jak to się robi w zasięgu międzynarodowym – mówi Weronika Marczuk.

Szkolenie poprowadzi Anna Szapert, coach i edukatorka zajmująca się m.in. treningiem kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych. Warsztaty odbędą się w dniach 27-28 września.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.