Komunikaty PR

Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycji

2014-03-24  |  10:52
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcie ( 0.22 MB )

W warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego producenta dżinsów na świecie – marki Levi’s®. Zaadaptowania 1000 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni biurowej marki, podjęli się architekci z pracowni OTOMI store design lab.

Impulsem do przearanżowania koncepcji biura Levis Strauss Poland była zmiana siedziby firmy. W konkursie ofert, zorganizowanym przez polski oddział, wygrali projektanci z grupy OTOMI. Nie była to ich pierwsza styczność z marką, już od 10 lat współpracują z marką Levi’s® m.in. przy projektowaniu butików w Europie Zachodniej.

Założenia projektowe zostały wyraźnie określone – miało być jasno, prosto, a przy tym oryginalnie i charakterystycznie. – Pomijając główne wytyczne dostaliśmy dużo swobody w projektowaniu, klient był otwarty na nasze propozycje czy nowe rozwiązania – mówi Agata Smolich z OTOMI, która nadzorowała wykonanie projektu.

Zakres prac obejmował aranżację recepcji, sal konferencyjnych, showroomu, kuchni ze strefą relaksu, tzw. chillout, a także części wspólnych i ciągów komunikacyjnych. Zaś główną inspiracją dla projektantów były hasła kluczowe, bardzo ważne dla marki, jak art, cratfsmanship, nature. - Otrzymaliśmy informacje na temat tradycyjnie wybarwianych tkanin, rzemiosła artystycznego oraz naturalnych materiałów. Naszym zadaniem było przełożenie ich na język wizualny we wnętrzu – dodaje Agata Smolich. W każdym z pomieszczeń zaproponowano indywidualnie zaprojektowane elementy, dostosowane do wymagań firmy Levi Strauss Poland. Zostały one wyprodukowane w wyselekcjonowanych warsztatach i firmach meblarskich. Rozwiązania te sprawiły, że w efekcie powstało niepowtarzalne i oryginalne biuro.

Strefa relaksu została zdominowana przez ścianę żywej zieleni. W tym pomieszczeniu zaplanowano także drewniany podest, półki ze skrzynek z tego samego materiału oraz mobilne, kolorowe pufy. Całość dopełnia lakierowany stół w kolorze intensywnej zieleni, nietypowe oświetlenie oraz ściana magnetyczna do pisania i przypinania zdjęć. Strefa chillout została zaaranżowana tak, aby pozwolić pracownikom na chwilę odpoczynku i swobodnej aktywności. Od powierzchni open space oddziela ją oryginalna grafika z folii szronionej. Projekt charakteryzuje się również wieloma nietypowymi rozwiązaniami, takimi jak stół pokryty lakierem samochodowym. Na showroom marki przeznaczono 100 m kw. W założeniu pomieszczenie miało służyć prezentacji najnowszych kolekcji Levi’s® oraz spotkaniom z klientami, stąd wybór nienachalnej aranżacji – otwarty sufit oraz surowa posadzka i naturalne kolory są jedynie tłem dla produktów.

Sale konferencyjne zostały podzielone na trzy pomieszczenia, z których każde ma swoje hasło przewodnie. W sali "Craft" znajduje się ściana z drewnianych kołków tworzących ruchomy obraz, który dopełniają kolorowe fotele. Sala "Art" wyróżnia się konstrukcją ze sznurków, dających wibrującą kompozycję kolorów i w tej sali jest jedynym akcentem kolorystycznym – meble i ściany pomalowano na biało. Natomiast w sali "Nature" wykorzystano tapicerowane elementy akustyczne w kształcie plastra miodu, zdobiące ścianę. Całość dopełniają fotele Woodie w kolorach przewodnich pomieszczenia - jasnym drewnie z zielenią.

W porównaniu z poprzednim biurem, nowa siedziba Levi's® zawiera o wiele mniej elementów wyraźnie określających profil działalności firmy. Zniknęły naszywki, metki i dżins. W wilanowskim lokalu obecność marki wyraźnie zaznacza jedynie logo, które wyróżnia się na tle wnętrza, stworzonego na bazie materiałów takich jak drewno i beton. - Będąc w biurze firmy Levi Strauss Poland czujemy, że jesteśmy w siedzibie marki odzieżowej opartej na solidnym doświadczeniu i tradycji, zwracającej jednak uwagę na ponadczasowe wartości i nowoczesne rozwiązaniapodsumowuje Agata Smolich.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyce Biuro prasowe
2019-11-14 | 14:40

Metaliczne srebro, czyli zimowy trend. Najciekawsze zegarki w modnej kolorystyce

Wolisz szlachetną, królewską, złotą barwę czy czarujące srebro? Eksperci w tym sezonie są wyjątkowo zgodni, że najbliższy czas będzie należał do drugiego ze szlachetnych
Moda Czy Polacy znają się na modzie? Raport “Polska strojna” Allegro.Moda
2019-11-14 | 09:00

Czy Polacy znają się na modzie? Raport “Polska strojna” Allegro.Moda

Mimo, że połowa z nas uważa, że Polacy ubierają się modnie, nadal w naszych wyborach modowych jesteśmy bardzo praktyczni. Zwracamy uwagę głównie na cenę produktów,
Moda RETRO TECH, czyli powrót lat 80. w kolekcji The North Face
2019-11-13 | 14:00

RETRO TECH, czyli powrót lat 80. w kolekcji The North Face

W najnowszej kolekcji kapsułowej marka The North Face przywraca retro klimat lat 80. XX wieku. Ubrania zainspirowane są światem muzyki elektronicznej oraz klimatem

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Psychologia

Natalia Kukulska: Dzieci zmagające się z traumą mogą w szkole odsuwać się od grupy. Rówieśnicy często są bardzo brutalni i potrafią piętnować różne rzeczy

Wokalistka dobrze wie, z jakimi emocjami mierzy się dziecko, któremu z dnia na dzień runął świat. Jej dzieciństwo naznaczone było ogromną tragedią. Kiedy miała 4 lata, w katastrofie lotniczej zginęła jej mama – Anna Jantar. Natalia Kukulska wspomina, że najgorsze chwile udało się przetrwać dzięki miłości bliskich i wsparciu wychowawców. Jej zdaniem bardzo ważne jest, żeby w takich sytuacjach szkoła sprostała wyzwaniu. Nauczyciele muszą zrozumieć świat zranionego dziecka, biorąc pod uwagę zarówno jego przeżycia, jak i kontekst sytuacji rodzinnej.

Psychologia

W dzienniczkach uczniów dominują negatywne uwagi. Więcej pochwał mogłoby motywować dzieci do pracy i wzmacniać ich dobre cechy

W komunikacji między nauczycielami a rodzicami dominują zwykle negatywne uwagi na temat zachowania uczniów, co powoduje ciągłe napięcia w kontaktach między domem a szkołą. Kadra pedagogiczna rzadko chwali dzieci i zwraca uwagę na pozytywne przykłady zachowań. Tymczasem rodzice powinni wiedzieć, że ich dziecko ma np. talent przywódczy czy potrafi rozwiązywać konflikty w klasie. Dzięki temu mogliby wzmacniać w nich te pozytywne cechy. Dzieci za to czułyby się bardziej zmotywowane do dalszych starań.