Komunikaty PR

Biuro Levi Strauss Poland – ukłon nowoczesności w stronę tradycji

2014-03-24  |  10:52
Biuro prasowe
Do pobrania zdjęcie ( 0.22 MB )

W warszawskim biurowcu na Wilanowie powstało nowe biuro najstarszego producenta dżinsów na świecie – marki Levi’s®. Zaadaptowania 1000 metrów kwadratowych nowoczesnej powierzchni biurowej marki, podjęli się architekci z pracowni OTOMI store design lab.

Impulsem do przearanżowania koncepcji biura Levis Strauss Poland była zmiana siedziby firmy. W konkursie ofert, zorganizowanym przez polski oddział, wygrali projektanci z grupy OTOMI. Nie była to ich pierwsza styczność z marką, już od 10 lat współpracują z marką Levi’s® m.in. przy projektowaniu butików w Europie Zachodniej.

Założenia projektowe zostały wyraźnie określone – miało być jasno, prosto, a przy tym oryginalnie i charakterystycznie. – Pomijając główne wytyczne dostaliśmy dużo swobody w projektowaniu, klient był otwarty na nasze propozycje czy nowe rozwiązania – mówi Agata Smolich z OTOMI, która nadzorowała wykonanie projektu.

Zakres prac obejmował aranżację recepcji, sal konferencyjnych, showroomu, kuchni ze strefą relaksu, tzw. chillout, a także części wspólnych i ciągów komunikacyjnych. Zaś główną inspiracją dla projektantów były hasła kluczowe, bardzo ważne dla marki, jak art, cratfsmanship, nature. - Otrzymaliśmy informacje na temat tradycyjnie wybarwianych tkanin, rzemiosła artystycznego oraz naturalnych materiałów. Naszym zadaniem było przełożenie ich na język wizualny we wnętrzu – dodaje Agata Smolich. W każdym z pomieszczeń zaproponowano indywidualnie zaprojektowane elementy, dostosowane do wymagań firmy Levi Strauss Poland. Zostały one wyprodukowane w wyselekcjonowanych warsztatach i firmach meblarskich. Rozwiązania te sprawiły, że w efekcie powstało niepowtarzalne i oryginalne biuro.

Strefa relaksu została zdominowana przez ścianę żywej zieleni. W tym pomieszczeniu zaplanowano także drewniany podest, półki ze skrzynek z tego samego materiału oraz mobilne, kolorowe pufy. Całość dopełnia lakierowany stół w kolorze intensywnej zieleni, nietypowe oświetlenie oraz ściana magnetyczna do pisania i przypinania zdjęć. Strefa chillout została zaaranżowana tak, aby pozwolić pracownikom na chwilę odpoczynku i swobodnej aktywności. Od powierzchni open space oddziela ją oryginalna grafika z folii szronionej. Projekt charakteryzuje się również wieloma nietypowymi rozwiązaniami, takimi jak stół pokryty lakierem samochodowym. Na showroom marki przeznaczono 100 m kw. W założeniu pomieszczenie miało służyć prezentacji najnowszych kolekcji Levi’s® oraz spotkaniom z klientami, stąd wybór nienachalnej aranżacji – otwarty sufit oraz surowa posadzka i naturalne kolory są jedynie tłem dla produktów.

Sale konferencyjne zostały podzielone na trzy pomieszczenia, z których każde ma swoje hasło przewodnie. W sali "Craft" znajduje się ściana z drewnianych kołków tworzących ruchomy obraz, który dopełniają kolorowe fotele. Sala "Art" wyróżnia się konstrukcją ze sznurków, dających wibrującą kompozycję kolorów i w tej sali jest jedynym akcentem kolorystycznym – meble i ściany pomalowano na biało. Natomiast w sali "Nature" wykorzystano tapicerowane elementy akustyczne w kształcie plastra miodu, zdobiące ścianę. Całość dopełniają fotele Woodie w kolorach przewodnich pomieszczenia - jasnym drewnie z zielenią.

W porównaniu z poprzednim biurem, nowa siedziba Levi's® zawiera o wiele mniej elementów wyraźnie określających profil działalności firmy. Zniknęły naszywki, metki i dżins. W wilanowskim lokalu obecność marki wyraźnie zaznacza jedynie logo, które wyróżnia się na tle wnętrza, stworzonego na bazie materiałów takich jak drewno i beton. - Będąc w biurze firmy Levi Strauss Poland czujemy, że jesteśmy w siedzibie marki odzieżowej opartej na solidnym doświadczeniu i tradycji, zwracającej jednak uwagę na ponadczasowe wartości i nowoczesne rozwiązaniapodsumowuje Agata Smolich.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Dwunastokrotny wzrost sprzedaży obuwia w e-handlu - dane od ExpertSender Biuro prasowe
2020-07-07 | 01:00

Dwunastokrotny wzrost sprzedaży obuwia w e-handlu - dane od ExpertSender

Dlatego też firmy zajmujące się e-handlem, żeby przyciągnąć na swoje strony klientów, inwestują w narzędzia do zautomatyzowanego marketingu. Według danych ExpertSender
Moda Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni
2020-07-06 | 16:45

Moda Live Online - kolejna prezentacja stylizacji w Galerii Klif w Gdyni

Moda Live Online to cykl, który zagościł w gdyńskim Klifie na stałe. Podczas kolejnej prezentacji modowej na żywo, trener wizerunku Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje marki PINKO,
Moda W trosce o każdy szczegół - SteaMaster i Coccodrillo łączą siły!
2020-07-06 | 09:00

W trosce o każdy szczegół - SteaMaster i Coccodrillo łączą siły!

Projektując ubranka Coccodrillo planuje każdy szczegół – tak, aby w ręce rodziców trafił najwyższej jakości produkt. Wrażliwa skóra maleństwa ma bezpośredni

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Qczaj: Jako gej, który dokonał coming outu, nie chcę się bać, że ktoś zrobi mi krzywdę tylko dlatego, że mam tęczowy napis na plecach

Trener personalny tłumaczy, że wszyscy niezależnie od poglądów powinni wykorzystać szansę, żeby zagłosować w drugiej turze wyborów prezydenckich. Jest to nie tylko obywatelskie prawo, lecz także szansa na zabranie głosu w ważnej dla państwa kwestii. Qczaj uważa również, że kłótnie i hierarchie społeczne często wytwarzane są sztucznie przez wpływowe osoby po to, by podzielić ludzi. Należy zatem pamiętać, że najważniejsza jest wspólnota, a wzajemny szacunek powinien być fundamentem przyszłości.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

8 proc. mieszkańców Europy ma alergię na jad owadów. Jedynym sposobem leczenia jest odczulanie

Lekarze podkreślają, że chociaż w dobie pandemii ogranicza się procedury medyczne do minimum, to zabiegi odczulania na jad owadów są  wykonywane nadal, zgodnie ze schematem leczenia. Wynika to z tego, że traktowane są jako terapia ratująca życie. Zwykle reakcja na jad owadów żądlących, typu osy, szerszenie czy pszczoły, oznacza miejscowy obrzęk i świąd w miejscu użądlenia, jednak dla niektórych osób może skończyć się wstrząsem anafilaktycznym, który zagraża życiu. Jedynym sposobem leczenia alergii na jad owadów jest odczulanie, czyli immunoterapia alergenowa. Jej skuteczność sięga 80–90 proc.

Kosmos i lotnictwo

W kosmos polecimy balonem. Ziemię z wysokości ponad 30 kilometrów będzie można obejrzeć z kapsuły z widokiem 360 stopni [DEPESZA]

Już wkrótce podróż w kosmos może być w turystyce podobnym zjawiskiem jak np. rejs statkiem. W kosmosie powstają pierwsze hotele, wkrótce mogą też wystartować pierwsze komercyjne loty w przestrzeń kosmiczną realizowane przez prywatne firmy. Ziemię będzie można obejrzeć nie tylko z perspektywy statku kosmicznego, lecz także balonu stratosferycznego. Studio PriestmanGoode opracowało koncepcję wysokowydajnego balonu i kapsuły ciśnieniowej dla Space Perspective, aby zabrać turystów kosmicznych w rejs wokół stratosfery. Loty testowe mają się rozpocząć już w 2021 roku.