Komunikaty PR

PUFF-BUFF przedstawia BIG COLORS – nowe lampy w soczystych kolorach

2019-08-19  |  01:00
Biuro prasowe

Lato 2019, zgodnie z prognozami zdominowały 3 kolory Pantone: Pepper Stem, Pink Peacok i Clearwater Blue. Intensywne barwy tego sezonu stały się inspiracją dla Anny Siedleckiej i Radka Achramowicza, założycieli marki PUFF-BUFF, do stworzenia nowej kolekcji lamp pod nazwa BIG COLORS. Przedstawiamy BIG LIME w soczystej zieleni, BIG SKY, czyli błękit przełamany turkusem oraz BIG PINK w kolorze peoniowego różu.

 

Barwy z kolekcji BIG COLORS są soczyste, ale nie jaskrawe. Przezroczyste, i kolorowe lampy inspirują i wprowadzają pozytywną energię do wnętrza!

 

BIG LIME – powiew lata we wnętrzu

 

Zieleń to uniwersalny symbol natury i lata, który wszędzie wnosi powiew świeżości. Limonkowa barwa BIG LIME nie jest przypadkowa. To wysmakowana, dobrze zrównoważona mieszanka żółtego i zieleni, która ożywia wnętrze, zapewnia dobry nastrój i wnosi do niego radość. Lampa BIG LIME świetnie wkomponuje się w nowoczesne przestrzenie mieszkalne, ożywi biuro lub hotelowe lobby.

 

BIG SKY – z głową w chmurach

 

Turkusowy błękit jest zarazem kojący i energetyzujący, przywodzi na myśl wakacyjną beztroskę – jest jak obietnica letnich przyjemności. BIG SKY przywołuje obrazy nieba z mórz południa, przejrzysty lazur wody, w którym chciałoby się zanurzyć, niekończące się plażowanie. To prawdziwie letnia lampa, która zaczaruje każdą przestrzeń.

 

 

BIG PINK w peoniowej odsłonie

 

Głęboki, intensywny róż BIG PINK pasuje do wnętrz niczym gładkie jedwabie i delikatne kwiaty piwonii. Wspaniale koresponduje z eleganckimi przestrzeniami, dopełniając je szczyptą młodzieńczej energii. BIG PINK w nowej odsłonie jest bardziej stonowany, w porównaniu do swojej poprzedniej, neonowej wersji.  Piękny, satynowy kolor, którego obecność nigdy nas nie znudzi.

 

Wszystkie lampy mają zawiesia w odpowiadających kolorach. Średnica klosza to 65 cm.

Po więcej inspiracji zapraszamy na www.puff-buff.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wpusty dachowe – sposób na skuteczne odwodnienie Biuro prasowe
2019-09-20 | 08:00

Wpusty dachowe – sposób na skuteczne odwodnienie

Wykonanie odwodnienia na dachu płaskim nie zawsze jest proste, jednak przed przykrymi niespodziankami zabezpieczy nas stosowanie kompleksowych rozwiązań. O tym jakie systemy spotkamy
Dom Spokój pośród fal. Projekt luksusowego jachtu
2019-09-19 | 13:50

Spokój pośród fal. Projekt luksusowego jachtu

Jacht San Lorenzo uosabia nowoczesną definicję piękna, w którym innowacja spotyka się z kultowym designem. Designerskie meble w jasnej kolorystyce skłaniają do wypoczynku. Biel
Dom Jak wybrać zlewozmywak do trudnych przestrzeni?
2019-09-19 | 13:40

Jak wybrać zlewozmywak do trudnych przestrzeni?

  Jeżeli lubimy gotować to zależy nam na tym, aby w kuchni zmieścić jak najwięcej sprzętów. Mając do dyspozycji niewielkie pomieszczenie, aneks kuchenny albo kuchnię

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.