Komunikaty PR

Centrum handlowe bez „sezonu ogórkowego”

2019-07-11  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
[email protected]
22 395 52 00
www.commu.pl

Latem centra handlowe przyciągają przede wszystkim wyprzedażami, które trwają aż do końca sierpnia, kiedy to w sklepach pojawiają się pierwsze, jesienne kolekcje. Przeceny to najlepsza okazja, aby jeszcze przed urlopem uzupełnić walizkę lub dokonać zmian w swojej szafie.

- Sklepy z tygodnia na tydzień nie tylko powiększają ofertę przecenionych rzeczy, ale również zwiększają rabaty, co wpływa na częstotliwość i długość odwiedzin Blue City. Zniżki obejmują sklepy z ubraniami i butami, akcesoriami modowymi, a także biżuterią, kosmetykami czy zabawkami – informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu CH Blue City.

Do Blue City warto również przyjść po oryginalne produkty spożywcze m.in. z Podhala, Podlasia, Warmii i Mazur oraz Lubelszczyzny. Od 17 do 20 lipca oraz od 21 do 25 sierpnia, odbywać się tu będzie Jarmark Produktów Regionalnych. Nie trzeba więc wyjeżdżać z Warszawy, żeby zaopatrzyć się w miody prosto z przydomowych mazurskich pasiek, sery Korycińskie i góralskie, piróg biłgorajski, wędzone prawdziwym dymem wędliny z Podlasia i wiele innych smakołyków.

Unikalna rozrywka  

Odwiedzanie centrów handlowych latem zależy jednak już nie tylko od wyprzedaży, ale również od bogatej i unikalnej oferty rozrywkowej. W Blue City przestrzeń wypełniona miejscami rozrywki oraz kawiarniami i restauracjami zajmuje obecnie już 25 proc. powierzchni.

- Blue City to nie tylko centrum handlowe, ale również centrum rozrywki. W ciągu ostatniego roku otworzyliśmy m.in. nowoczesne kino, klub fitness, park rozrywki TEPfactor czy powiększoną i wzbogaconą o nowe atrakcję salę zabaw Inca Play. To właśnie dobra, przyjazna rodzinom, kompleksowa oferta decyduje o wyborze centrum zwłaszcza podczas wakacji, kiedy rodzice muszą zagospodarować czas dzieciom  – twierdzi Krzysztof Sajnóg.

TEPfactor w Blue City to jedyna taka atrakcja w Polsce (jest jeszcze w Czechach i Dubaju). Polega na sprostaniu różnym wyzwaniom, wykonywaniu zadań sportowych i rozwiązywaniu zagadek. Uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej.

W Blue City np. można zagrać w golfa. Interaktywne 18 dołkowe pole golfowe w technologii 3D i UV znajduje się w Time Machine – Zatrzymaj Czas. Zarówno TEPfactor jak i Time Machine – Zatrzymaj Czas, na wakacje przygotowały specjalne ceny biletów.

Warto w Blue City również odwiedzić jedyne w Warszawie kino Helios i obejrzeć firm
w najwyższej jakości obrazu i dźwięku siedząc w wygodnym, szerokim fotelu z regulacją oparcia i podnóżka.

Opieka nad dziećmi

Blue City w letniej ofercie idzie o krok dalej i nie tylko proponuje szereg atrakcji do wspólnego rodzinnego spędzania czasu, ale również wakacyjną opiekę nad dziećmi.

Na półkolonie, czyli pięciodniowe turnusy zaprasza Egurrola Dance Studio, sala zabaw Inca Play i Kraina Futbolu, gdzie dzieci mają zapewnioną całodzienną opiekę, posiłki, ale przede wszystkim ciekawie wypełniony czas. W programie półkolonii są oprócz zajęć edukacyjnych
i rozmaitych warsztatów, zabawy oraz wycieczki do kina czy pobliskiego parku na Szczęśliwicach.

Jak co roku, prawie przez całe wakacje odbywa się w Blue City „Rajdowe Lato w Mieście”, gdzie dzieci i młodzież w wieku od 6 do 18 lat mają okazję bezpłatnie uczyć się jazdy zdalnie sterowanymi modelami samochodów oraz wziąć udział w zawodach.

Idealną letnią atrakcją może być również wypad do restauracji lub kawiarni. W Blue City jest w czym wybierać, ponieważ działa tu ponad 25 lokali gastronomicznych. Niektóre przygotowały na wakacje letnie menu, a także atrakcyjne oferty cenowe.

- Wizyta w centrum handlowym nie musi ograniczać się tylko do zakupów na letnich wyprzedażach. Dzięki ostatnim inwestycjom, Blue City daje klientom możliwość ciekawego zagospodarowania czasu wolnego i wypełnienia go dzieciom podczas wakacji – mówi Krzysztof Sajnóg.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko LITTLE STEPS® 2. Nowe mleko następne dla zdrowego rozwoju dziecka Biuro prasowe
2019-07-18 | 13:00

LITTLE STEPS® 2. Nowe mleko następne dla zdrowego rozwoju dziecka

Dziecko jest jak cudowna roślinka, o którą rodzice codziennie się troszczą. Początkowo malutkie i delikatne, ciągle się zmienia, a któregoś dnia w pełni rozkwitnie. Wszystko
Dziecko Odkryj sposób mam na mniam!
2019-07-18 | 12:30

Odkryj sposób mam na mniam!

Etap rozszerzania diety jest ważnym momentem w życiu każdego malucha, który wkracza do świata różnorodnych smaków. Dzięki urozmaiconemu menu łatwiej zapewnić dziecku
Dziecko Kierunek – Paryż! Port Łódź Junior zaprasza do zabawy!
2019-07-17 | 14:00

Kierunek – Paryż! Port Łódź Junior zaprasza do zabawy!

Tego w sali zabaw Portu Łódź jeszcze nie było!  Na najbliższe dni animatorki „Juniora” zaplanowały dla wszystkich maluchów nie lada atrakcję – pełną

Kalendarium

Media

Seriale

Bartłomiej Topa: Historie opowiedziane w „Pod powierzchnią” są bardzo ludzkie. Widz może w nich zobaczyć siebie

Sukces serialu „Pod powierzchnią” aktor tłumaczy jego autentycznością. Według niego ciekawi bohaterowie i wiarygodne, bardzo ludzkie historie ich życia sprawiają, że widz może się z nimi identyfikować. Aktor zdradza też, że nowy sezon będzie jeszcze bardziej emocjonalny, pojawi się też kilka wątków kryminalnych.

Konsument

Już 5 mld ludzi użytkuje telefony komórkowe. Trend digital wellbeing ma uczyć, jak się od nich nie uzależnić

3 godziny dziennie – tyle czasu blisko połowa użytkowników smartfonów i tabletów spędza na korzystaniu z ulubionego urządzenia, a co piąty poświęca na to 6 godzin w ciągu dnia – wynika z badania Selectivv Mobile House. Trend digital wellbeing ma na celu ograniczenie bezrefleksyjnego użytkowania urządzeń mobilnych i propagowanie zdrowej równowagi między życiem cyfrowym a realnym. Pierwszym krokiem w jego wdrażaniu jest minimalizacja powiadomień w smartfonie oraz wykasowanie aplikacji mediów społecznościowych z ekranu urządzenia.

Gwiazdy

Katarzyna Dziurska: Emilian szybko się wdrożył w show-biznes. Cieszę się, że ten mój świat go nie przeraził

Emilian Gankowski i Katarzyna Dziurska tłumaczą, że medialne pary nie mają łatwo. Bycie na świeczniku sprawia, że jest się bacznie obserwowanym, do tego dochodzą plotkarskie portale, które szukają sensacji i chętnie komentują miłosne perypetie znanych osób. Trenerka przyznaje, że najbardziej stresują ją wywiady, natomiast jej partner nie ukrywa, że był bardzo zazdrosny, kiedy brała udział w „Tańcu z gwiazdami” i spędzała na parkiecie wiele godzin z innym mężczyzną.