Komunikaty PR

Wolontariusze z IKEA Wrocław i Ikano Banku zadbali o ogród ośrodka pomocowego

2019-05-21  |  12:25
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Osińska
Ikano Bank

ul. Postępu 14
02-676 Warszawa
marta.osinska|ikano.pl| |marta.osinska|ikano.pl
22 431 56 00
bank.ikano/pl/
Do pobrania Zdjęcie ( 2.73 MB )

 

Pięcioro wolontariuszy pracowało w ogrodzie ośrodka, który wspiera dzieci i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej. Młodzi ludzie uporządkowali teren, a później posadzili nowe krzewy. – Panie pracujące w stowarzyszeniu bardzo się ucieszyły, że ktoś w końcu zajmie się ogrodem – mówi Natalia, jedna z wolontariuszek.

 

Stowarzyszenie Pomocy Akson powstało z inicjatywy pedagogów i psychologów, którzy na co dzień wspierają osoby przechodzące trudne chwile w życiu. Jeden z prowadzonych przez nich ośrodków znajduje się na wrocławskim Psim Polu. Budynek jest otoczony ogrodem, który jeszcze w kwietniu nie zachęcał do spacerów. Pięcioro młodych ludzi pracujących w IKEA Wrocław i Ikano Banku postanowiło to zmienić i zadbać o zieleń wokół ośrodka.

 

Wolontariusze na miejsce dotarli o godzinie 9:00 i od razu przystąpili do działania. Każdy z nich otrzymał szpadel oraz rękawice ochronne. Do pracy włączyły się zaciekawione maluchy przebywające w placówce.

 

– Najpierw usunęliśmy duże krzaki i chwasty znajdujące się przy płocie. Najcięższe do pokonania okazały się korzenie, ale wspólnymi siłami udało nam się je wyrwać. Gdy teren był już przygotowany, przystąpiliśmy do kopania dołów pod nowe rośliny. Ze względu na długą suszę nie było to łatwe zadanie, poległ też jeden szpadel – opowiada Natalia, która brała udział w akcji. – Najmłodszym dzieciom największą frajdę sprawiło sadzenie młodych krzewów i wsypywanie świeżej ziemi do dołów. A także rozsypywanie jej wszędzie dookoła – dodaje, śmiejąc się.

 

Po posadzeniu 10 krzewów młodzi ludzie zabrali się za sprzątanie. Grabienie oraz wywożenie starych gałęzi, chwastów i ziemi okazało się świetną okazją do zabawy. – Dzieciaki natychmiast wskoczyły na taczkę i skorzystały z darmowej przejażdżki – wspomina ze śmiechem wolontariuszka. – Do domów wróciliśmy zmęczeni i umorusani ziemią, ale szczęśliwi i usatysfakcjonowani, że udało nam się pomóc ludziom, którzy sami pomagają tak wielu pokrzywdzonym osobom – podsumowuje.

 


Ikano Bank należy do Grupy Ikano, która do 1988 roku była częścią IKEA. Działa w 8 krajach, w tym od 2010 roku w Polsce. Misją Ikano Banku jest ułatwianie codziennego życia wielu ludzi, żeby mogli skupiać się na tym, co naprawdę ważne. Cel ten realizuje poprzez oferowanie prostych i sensownych rozwiązań na uczciwych zasadach. Zgodnie z wizją, jaką jest „Stworzenie możliwości lepszego życia”, wszystkie produkty Ikano Banku wyróżniają się wygodnymi i przejrzystymi warunkami współpracy oraz krótkimi umowami napisanymi w przystępny sposób. Ikano Bank traktuje swoich Klientów po partnersku, stawiając na budowanie długoterminowej relacji. W niezależnych badaniach osiąga bardzo wysoki poziom lojalności oraz satysfakcji Klienta. Dodatkowe informacje znajdują się na stronie www.ikanobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Szkoły rozpoczęły wakacyjne inwestycje jeszcze przed ostatnim dzwonkiem Biuro prasowe
2020-07-08 | 05:58

Szkoły rozpoczęły wakacyjne inwestycje jeszcze przed ostatnim dzwonkiem

Choć w tym roku dzieci nie odebrały świadectw na oficjalnym zakończeniu roku szkolnego i nie usłyszały ostatniego dzwonka, to placówki edukacyjne nie zmieniły wakacyjnych
Dziecko Temperatura rośnie! – zadbaj o gospodarkę wodno-elektrolitową swojego dziecka
2020-07-07 | 14:30

Temperatura rośnie! – zadbaj o gospodarkę wodno-elektrolitową swojego dziecka

W czasie wakacji wszyscy jesteśmy bardziej aktywni, ale dotyczy to zwłaszcza dzieci, które spędzają na powietrzu cały dzień, bawiąc się z rówieśnikami, szalejąc na plaży
Dziecko Koneser rozpoczyna cykl codziennych letnich atrakcji dla dzieci
2020-07-06 | 13:00

Koneser rozpoczyna cykl codziennych letnich atrakcji dla dzieci

Na początku lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczął się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Do końca sierpnia codziennie można wziąć udział w wielu, w większości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.