Komunikaty PR

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

2019-08-07  |  09:16
Biuro prasowe

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu!

Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób  wyróżniają się na rynku. Kolorowe, metalizowane etykiety zwiększają wartość produktów i bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży. 

Dzięki nowemu systemowi nadruku folii FX510e firmy DTM Print, możliwe jest nadanie etykietom jeszcze więcej elegancji i luksusu. Użytkownicy FX510e  mogą dodawać lśniące zdobienia zarówno do czystych, jak i już zadrukowanych etykiet, niezależnie od tego, czy zostały wyprodukowane przy użyciu druku atramentowego, laserowego czy offsetowego.

FX510e jest idealnym akcesorium do dowolnej drukarki etykiet z serii LX firmy Primera. Nadaje się do drukarek atramentowych, laserowych lub wyłącznie do drukowania folią. Proces nadruku jest całkowicie cyfrowy, dzięki czemu można wydrukować praktycznie każdy projekt: obramowania, grafika, czcionki, tła i inne.

Z nowym systemem FX510e dostępne są nie tylko folie metalizowane w kolorze złotym, srebrnym, niebieskim i czerwonym, ale także kolory biały i czarny matowy oraz folia przeźroczysta. Dzięki przeźroczystej folii laminującej, możemy tworzyć etykiety z częściowymi błyszczącymi dodatkami, idealne do projektowania logo lub innych obszarów graficznych na etykiecie.

 

Urządzenie jest dostępne w dwóch wersjach: obok standardowego FX510e, możemy go nabyć również jako model FX510ec z wbudowanym nożem, który umożliwia cięcie etykiet ciągłych, ze znacznikiem pod etykietą i wysztancowanych.

 

Uszlachetnij swoje etykiety!

Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

Metalizacja etykiet jest popularna na rynku od wielu lat, jednak koszty produkcji zawsze były dość wysokie. Ciężko jest zmienić projekt, bez ponoszenia dodatkowych kosztów i prawie zawsze ogranicza nas minimalna ilości zamówienia.

Nowy system FX510e firmy DTM zmienia wszystko. Teraz możemy dodawać lśniące zdobienia, błyszczące elementy, grafiki, czcionki, tła do wcześniej wydrukowanych lub całkowicie czystych etykiet. Dodatkowo nie ogranicza nas liczba minimalnego zamówienia. Drukujemy dokładnie tyle, ile potrzebujemy!

 

Wysoka prędkość druku i niska cena zakupu umożliwiają użytkownikowi produkcję etykiet zgodnie z zapotrzebowaniem i pożądanym nakładem. 

 

Różnice:

FX510e różni się nie tylko wyglądem od poprzedniego modelu FX500e. Oprócz nowej obudowy, drukarka zawiera wewnętrzny, wielofunkcyjny uchwyt na rolkę umożliwiający użycie rolek o rdzeniu do 3”. W nowej wersji dołączone jest również zewnętrzne urządzenie do odwijania etykiet zamontowane na łożyskach wałeczkowych. System obsługuje rolki etykiet o maksymalnej szerokości 114 mm (4,5”), rdzeniu do 76 mm (3”) i średnicy zewnętrznej do 254 mm (10 ”). 

Jako szczególny wyróżnik DTM Print oferuje DTM Poly Clear Gloss TT.  Jest to nowy materiał etykiet oparty na druku termicznym, który umożliwia produkcję kryształowo przejrzystych etykiet z nadrukowanymi elementami. 

 

Szybka i łatwa konfiguracja:

Od pierwszej instalacji, do pełnej eksploatacji drukarka DTM FX510e jest bardzo łatwa i intuicyjna w obsłudze. Ponadto w pudełku znajduje się wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia drukowania etykiet.

 

Każdy zestaw zawiera:

  • Oprogramowaniem do projektowania etykiet NiceLabel® Free 2019 DTM Edition,
  • Cztery kolorowe taśmy startowe (złoty, srebrny, czerwony i niebieski metaliczny, każdy 101 mm x 30 m),
  • Pasywny zewnętrzny odwijak etykiet dla większych średnic rolek, wspierający rdzenie 1 ”i 3”,
  • Dwuletnia gwarancja po rejestracji produktu,

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Szczoteczka podróżna – must have w kosmetyczce Biuro prasowe
2019-11-20 | 09:57

Szczoteczka podróżna – must have w kosmetyczce

Z wielu różnych rzeczy, które zabieramy na urlop, szczególne miejsce w każdym bagażu zajmuje kosmetyczka, a właściwie to, co się w niej znajduje. Odpowiednio
Zakupy Dobre wino wcale nie musi być drogie
2019-11-18 | 12:15

Dobre wino wcale nie musi być drogie

Dobre wino wcale nie musi być drogie. Udowadnia to oferta firmowana przez Roberta Makłowicza selekcji win Makłowicz poleca, która właśnie trafiła do sklepów sieci handlowej
Zakupy Smacznie i kreatywnie w ETC Swarzędz
2019-11-14 | 16:00

Smacznie i kreatywnie w ETC Swarzędz

Najbliższe dni zapowiadają się bardzo smacznie i kreatywnie. W ETC Swarzędz trwa właśnie druga edycja Bazaru Rozmaitości. W ramach tego wydarzenia przewidziano jarmark produktów

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Partner sekcji zdrowie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Agnieszka Dygant: Nie czuję się na tyle zaabsorbowana internetem, żeby robić sobie cyfrowy detoks

Zdaniem Agnieszki Dygant warto od czasu do czasu zrobić sobie detoks od telefonu i internetu. Aktorka podkreśla, że szczególnie młodzi ludzie są wręcz uzależnieni od bycia online. Ona sama, jeśli tylko chce, potrafi nabrać do tego dystansu i znajduje czas na inny rodzaj rozrywki.

Gala Złote Spinacze 2019

Teatr

Katarzyna Herman: Szykuję się do takiego projektu, który ma być kręcony w Krakowie. Bardzo bym chciała, żeby się udało

Obecnie Katarzynę Herman można oglądać przede wszystkim na deskach teatru, ponieważ jednocześnie gra w kilku spektaklach wyjazdowych. Aktorka zdradza, że zaczęła też gościnne próby do sztuki reżyserowanej przez Agnieszkę Glińską w stołecznym Teatrze Dramatycznym. To jednak nie oznacza, że rezygnuje z filmu, bowiem będzie można ją zobaczyć w nowym obrazie Tomasza Wasilewskiego zatytułowanym „Głupcy”. W planach jest również kolejny projekt zawodowy, ale na razie artystka nie chce zdradzać zbyt wielu szczegółów.

Problemy społeczne

Trzykrotna zdobywczyni nagrody Emmy: Coraz więcej kobiet zajmuje stanowiska kierownicze. Także w Polsce mają dobre perspektywy

– Dziś coraz większa uwaga skupiona jest na kobietach i to jest wspaniałe – mówi Rita Cosby, amerykańska dziennikarka, która relacjonowała huragan Katrina, wojnę w Afganistanie, przeprowadzała wywiady z Jaserem Arafatem czy Slobodanem Miloševiciem. Choć jest jeszcze wiele barier do pokonania, kobiety częściej zajmują najważniejsze stanowiska w firmach i w polityce. Dziennikarka podkreśla, że niebawem możemy doczekać się pierwszej kobiety na stanowisku prezydenta USA. – Sukcesy kobiet dają przykład i motywacje kolejnym kobietom, a wzajemne wsparcie buduje silną więź na całe życie – podkreśla dziennikarka.

 

Konsument

1,5 mln dzieci w Polsce mieszka w tzw. chorych domach. Źle ogrzewane, zawilgocone i niedoświetlone budynki mają olbrzymi wpływ na ich zdrowie

Wilgoć, niska temperatura, brak światła i nadmierny hałas to cztery główne czynniki ryzyka istniejące w tzw. chorych domach. Dzieci, które mieszkają w złych warunkach, a jest ich ok. 1,5 miliona, ponadczterokrotnie częściej cierpią na astmę, alergie, kaszel, świszczący oddech czy atopowe zapalenie skóry. Na takie dolegliwości bardziej niż mieszkańcy bloków narażone są dzieci przebywające w domach jednorodzinnych na obszarach podmiejskich, bo większość takich budynków jest nieodpowiednio ogrzewana i niedoświetlona – wynika z V edycji raportu „Barometr zdrowych domów”, który powstał z inicjatywy Grupy VELUX.