Komunikaty PR

MeetUp®, czyli największe w Polsce spotkanie z influencerami - już za nami!

2019-09-01  |  09:00
Biuro prasowe

Tłumy nastolatków z całej Polski odwiedziły krakowską TAURON Arenę, aby podczas MeetUp® 2019 poznać swoich idoli. Gwiazdy YouTube Karol Wiśniewski (Friz) z Ekipą, Remigiusz Wierzgoń (Rezi), Tomasz Działowy (Gimper) oraz TikTokerzy Marlena Sojka i Kuba Norek to tylko niewielka część twórców internetowych, których można było spotkać w trakcie wydarzenia. Impreza po raz kolejny została zorganizowana przez agencję influencer marketingu GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa.

Młodzież w naszym kraju spędza średnio 4 godziny i 12 minut na korzystaniu z internetu[1]. Dlatego to głównie w sieci nastolatki natrafiają na inspirujące je osoby.To właśnie w odpowiedzi na potrzeby młodych ludzi (i nie tylko) w krakowskiej TAURON Arenie odbyło się największe w Polsce spotkanie integrujące twórców internetowych oraz ich fanów. Podczas MeetUp® 2019 uczestnicy wydarzenia mogli spotkać blisko 250 Youtuberów i TikTokerów w jednym miejscu. Impreza już po raz trzeci odbyła się w stolicy Małopolski. Przy jej organizacji otrzymaliśmy duże wsparcie ze strony Urzędu Miasta Krakowa. Co prawda na podsumowania jeszcze przyjdzie czas, ale szacujemy, że w wydarzeniu uczestniczyło ponad 20 tys. osób i po raz kolejny poprzeczka została podniesiona wyżej mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.

W trakcie imprezy młodzież z całego kraju miała okazję do spotkania swojego ulubionego twórcy internetowego, porozmawiania z nim czy nawet zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. Podczas MeetUp® 2019, oprócz gwiazd internetu, nie zabrakło również  dodatkowych atrakcji. Wśród nich konkursów z nagrodami czy koncertów w wykonaniu - MY3, WIP BROS czy Mateusza Ciawłowskiego. W trakcie wydarzenia młodzież uczestniczyła również w warsztatach prowadzonych przez Pawła Sviniarskiego, podczas których znany Youtuber udzielił cennych wskazówek, jak rozpocząć przygodę z tworzeniem w internecie oraz skutecznie promować swoje kanały komunikacyjne.

MeetUp® to największe w Polsce wydarzenie integrujące twórców internetowych oraz ich fanów. Impreza po raz kolejny została zorganizowana przez agencję influencer marketingu GetHero oraz Urząd Miasta Krakowa. Sponsorami wydarzenia byli: Zott Monte Snack, Wawel, Guseppe, Hasbro, Urząd Miasta Krakowa, Allegro, Acer Predator, G2A, VR World, Czysta Polska i Rafał Sonik.

 


[1]  NASTOLATKI 3.0 Raport z ogólnopolskiego badania uczniów

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy 4. urodziny VIVO! Stalowa Wola już w najbliższą sobotę! Biuro prasowe
2019-10-04 | 15:33

4. urodziny VIVO! Stalowa Wola już w najbliższą sobotę!

Wielkimi krokami zbliżają się 4. urodziny VIVO! Stalowa Wola, a centrum handlowe już teraz zaprasza na dzień pełen atrakcji i niezapomnianych wrażeń. W urodzinową sobotę, 5
Gwiazdy DOMINIKA GWIT WRAZ Z MĘŻEM ODWIEDZIŁA RUMFEST WWA
2019-09-30 | 17:00

DOMINIKA GWIT WRAZ Z MĘŻEM ODWIEDZIŁA RUMFEST WWA

W dniach 13-14 września w Warszawie odbył się RUMFEST WWA, niezwykle kolorowy festiwal rumu oraz kultury karaibskiej. To wydarzenie było wypełnione egzotycznymi smakami w najlepszym wydaniu,
Gwiazdy KOLACJA NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI
2019-09-25 | 14:00

KOLACJA NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI

Wieczór odbył się się pod hasłem: „The Choices We Make”. Podczas spotkania goście obejrzeli wybrane filmy z konkursu Nespresso Talents oraz napili się kawy idealnie

Film

Leszek Lichota: Na planach polskich produkcji ludzie zaczęli być bardziej skupieni na swojej robocie. Skończyły się anegdotki i pogaduszki

Leszek Lichota z dużym zaciekawieniem obserwuje organizację pracy na planach polskich produkcji i dostrzega widoczną zmianę na plus. Jego zdaniem osoby odpowiedzialne za poszczególne kwestie bardziej skupiają się na swoich zadaniach, grafik na poszczególne dni jest wypełniany zgodnie z założeniami i wszyscy dokładają wszelkich starań do tego, by efekt końcowy był jak najlepszy. Aktor chwali też coraz bardziej wciągające i przemyślane scenariusze, które skutecznie wypierają buble pisane w pośpiechu na kolanie. 

Farmacja

Infekcje układu moczowego mogą nawracać nawet kilka razy w roku. Wymagają często regeneracji uszkodzonej błony śluzowej pęcherza

Nawracające infekcje dróg moczowych, które mogą się pojawiać nawet kilka razy w roku, znacząco obniżają jakość życia i są głównym powodem, dla którego kobiety zgłaszają się do urologa. Ich leczenie jest trudne, bo antybiotyki nie zawsze są w stanie kompletnie zniszczyć populację bakterii, a każda kolejna infekcja niszczy śluzówkę pęcherza. Wtedy stosuje się farmakoterapię dopęcherzową, która pozwala zregenerować uszkodzoną błonę śluzową. Taki rodzaj farmakoterapii jest stosunkową nowością, stosuje się go zaledwie od kilku lat.

 

Sport

Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten sposób budować świadomość marki

Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ na wartość rynku sponsoringowego mają spółki z udziałem Skarbu Państwa, a zaangażowane są zwłaszcza branża energetyczna i paliwowa. Za blisko 1/3 łącznej wartości praw sponsoringowych w Polsce odpowiada piłka nożna, ale dużym zainteresowaniem sponsorów cieszą się też siatkówka i sporty motorowe.

Medycyna

Biodrukowanie 3D ludzkich tkanek i narządów. W ciągu najbliższych lat w szpitalach mogą się pojawić drukarki pozwalające tworzyć funkcjonalne organy

Z druku 3D coraz częściej korzysta medycyna. Naukowcy testują obecnie biotusz jako materiał umożliwiający drukowanie narządów, kości czy tkanek. Prowadzone są próby na rzecz uzyskania rogówki, skóry, zastawek serca, a nawet samego serca. Obecnie funkcjonujące urządzenia do druku przyrostowego pozwalają tworzyć przymiary medyczne, elementy do zastosowania w stomatologii, jak również biokompatybilne rusztowania do uzupełniania ubytków kostnych lub chrzęstnych. Biodruk 3D może być przyszłością transplantologii i w najbliższych latach nieść ze sobą możliwość tworzenia funkcjonalnych narządów o budowie, kształcie i składzie tworzonym indywidualnie dla danego pacjenta.