Komunikaty PR

MeetUp®, czyli święto twórców internetowych oraz ich fanów

2019-07-20  |  15:00
Biuro prasowe

Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego można spotkać prawie 200 twórców internetowych w zeszłym roku zgromadziło 22. tys. uczestników. Czy w tym roku będzie ich jeszcze więcej?

Współcześni idole nastolatków

Przedstawiciele pokolenia Z, czyli obecna młodzież nie zna świata bez internetu, nowoczesnych technologii czy mediów społecznościowych. Aktualnie generacja Z stanowi 27% populacji świata, w Polsce jest to około 20% liczby ludności. “Zetki” komunikację werbalną i budowanie relacji w świecie rzeczywistym zamieniają na rzecz prowadzenia rozmów przy użyciu smartfonów lub komputerów. W dzisiejszych czasach nastolatki wychowują się na popularnych serwisach społecznościowych, zatem twórcy internetowi, którzy swoją komunikację opierają głównie na tych serwisach, są im bardzo bliscy - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

 

Poznaj swojego idola, czyli spotkania z gwiazdami internetu

Popularni Influencerzy, czyli twórcy internetowi, którzy dzięki swoim kanałom komunikacyjnym docierają do szerokiego grona odbiorców, bardzo często stają się dla współczesnych nastolatków idolami, liderami opinii czy nawet wzorami do naśladowania. Gwiazdy internetu w naturalny sposób wchodzą w interakcje ze swoimi fanami, dlatego młodzież na całym świecie darzy je dużą sympatią i przestaje odbierać jako osoby niedostępne. Zdobycie autografu czy rozmowa z idolem jest niezapomnianym przeżyciem. Nastolatki również chcą wyjść poza sieć, aby lepiej poznać inspirujące je osoby, które spotykają w mediach społecznościowych. Fakt ten w dużym stopniu wykorzystywany jest przez wielkie centra handlowe, które zapraszają najpopularniejszych influencerów, aby poprawić frekwencję wśród odwiedzających je gości. Spotkania te zazwyczaj przyciągają tłumy młodych ludzi, ale w żaden sposób nie mogą konkurować z jedyną w kraju imprezą, która gromadzi setki twórców internetowych oraz tysiące fanów. Nie bez powodu wydarzenie jakim jest MeetUp® odbywa się w największej w Polsce hali sportowo-widowiskowej. 

Spotkania z twórcami internetowymi na świecie

Pierwsze spotkanie z influencerami na dużą skalę odbyło się w 2010 roku. Impreza pod nazwą VidCon zgromadziła wówczas 1400 osób. Organizatorzy szybko dostrzegli jej potencjał i stale rosnącą popularność twórców internetowych. Wcale się nie pomylili - w 2013 roku w wydarzeniu uczestniczyło już blisko 12 tys. osób, a w 2017 ponad dwa razy tyle – 30 tys. VidCon od 2010 roku odbywa się cyklicznie, a w 2017 roku impreza wyszła poza granice Stanów Zjednoczonych i od tego czasu jest także organizowane w Europie i Australii, gdzie również cieszy się dużym zainteresowaniem. Wydarzenia tego nie należy porównywać z największą  w Polsce imprezą, która integruje twórców internetowych z ich fanami ponieważ ma ono nieco odmienną formę i zupełnie inne grono odbiorców. 

MeetUp®, czyli największa w Polsce impreza dla influencerów i ich fanów

MeetUp® od VidConu różni się przede wszystkim grupą docelową. Amerykańska impreza jest dedykowana szerokiej grupie odbiorców, MeetUp® z kolei trafia głównie do nastolatków, którzy doskonale znają już to wydarzenie. Odbywa się ono co roku i za każdym razem gromadzi tłumy. Dzięki tej imprezie młodzież z naszego kraju może w jednym miejscu spotkać najpopularniejszych twórców internetowych. Ranga imprezy oraz ilość zaproszonych na nią gości pozwala nam, aby każdego roku cieszyć się wzrostem frekwencji wśród jej uczestników. Mamy nadzieję, że w tym roku wzorem lat ubiegłych również osiągniemy rekordową liczbę uczestników podczas MeetUp®-u. Tym razem poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko, ponieważ w 2018 roku  wydarzenie zgromadziło 22 tys. osób  - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.


MeetUp® 2019

Największa w Polsce impreza dla influencerów oraz ich fanów nieprzypadkowo cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród nastolatków. Podczas tegorocznej edycji młodzież z całej Polski będzie mogła spotkać ponad 200 najpopularniejszych twórców internetowych docierających do milionów osób. Dodatkowo wydarzenie będzie także okazją do nawiązania nowych znajomości oraz zrobienia sobie pamiątkowych zdjęć z największymi gwiazdami internetu. MeetUp® 2019 wzorem lat ubiegłych będzie obfitował w popularnych influencerów. Ambasadorami wydarzenia zostali – Remigiusz “Rezi” Wierzgoń i Karol “Friz” Wiśniewski ze swoją ekipą w składzie: Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski, Weronika “Wersow” Sowa i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca. Rezi posiada ponad 3,6 miliona subskrybentów, a Friz i Ekipa łącznie ponad 4,5 miliona fanów. Na uczestników wydarzenia oprócz spotkań z idolami czekają liczne atrakcje i konkursy przygotowane przez organizatorów i sponsorów. Udział w imprezie jest bezpłatny, ale organizatorzy przygotowali dla chętnych limitowaną pulę biletów, która pozwoli na skorzystanie z wielu udogodnień.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zaczytane Walentynki z Moniką Zamachowską Biuro prasowe
2020-02-13 | 09:00

Zaczytane Walentynki z Moniką Zamachowską

W najbliższy piątek 14 lutego w Szklarskiej Porębie w hotelu Blue Mountain Resort znana dziennikarka Monika Zamachowska poprowadzi wyjątkowy event - „Zaczytane Walentynki”. W
Gwiazdy SZACHOWE MISTRZOSTWA GWIAZD - PO RAZ DRUGI W POLSCE!
2020-02-05 | 13:00

SZACHOWE MISTRZOSTWA GWIAZD - PO RAZ DRUGI W POLSCE!

Już 17 marca 2020 r. na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Szachowe Mistrzostwa Gwiazd! W związku z tym, że pierwsza  impreza zakończyła się ogromnym sukcesem, postanowiono
Gwiazdy Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath
2020-01-11 | 12:00

Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath

Aleksandra Popławska podzieliła się momentami ze swojego życia, do których na co dzień niewiele osób ma dostęp. Aktorka w filmie Barta Pogody opowiada, co pasjonuje ją

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Gosia Andrzejewicz: Po trzech miesiącach ćwiczeń z trenerem personalnym zaczęłam mieścić się w mój wymarzony rozmiar S. Teraz czuję się młodziej

Wokalistka przeszła metamorfozę i schudła ponad 10 kilogramów. Tłumaczy, że decyzja o zmianie stylu życia była podyktowana głównie chęcią polepszenia sprawności fizycznej. Przyznaje, że powrót do szczupłej sylwetki bardzo ją cieszy. Dzięki regularnym treningom oraz restrykcyjnej diecie jej forma z miesiąca na miesiąc jest coraz lepsza. Konsekwencją zmian w wyglądzie są nowe propozycje zawodowe. Już niedługo Gosię Andrzejewicz będzie można zobaczyć w kolejnej edycji show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo”.

Media

Marta Gałuszewska: Podczas prób do programu „Twoja twarz brzmi znajomo” odkrywam w sobie umiejętności wokalne, o których posiadaniu nie miałam pojęcia

Już niedługo na antenie Polsatu rozpocznie się kolejna edycja show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Wśród uczestników będziemy mogli zobaczyć między innymi Martę Gałuszewską i Karola Dziubę. Wokalistka przyznaje, że program pozwolił jej zdobyć doświadczenie, które z pewnością wykorzysta w późniejszej pracy – podczas koncertów. Aktor podkreśla, że przygotowanie się do cotygodniowych występów wymaga ogromnego wysiłku.

Gry i rozrywka

Rusza pierwsza trasa koncertowa z hologramowym artystą. Po VR sięgają także teatry i Hollywood

Nowe technologie pomogą stworzyć nowe doświadczenia. Wirtualna rzeczywistość sprawia, że treść wydarzenia staje się bardziej interesująca i lepiej zaspokaja potrzeby współczesnego stylu życia ludzi. Dlatego też po innowacyjne rozwiązania chętnie sięga świat sztuki. Okulary wirtualnej rzeczywistości sprawdzają się w teatrze, po wirtualną rzeczywistość chętnie sięga też Hollywood. Rusza również pierwsza trasa koncertowa, na której zamiast żywej piosenkarki wystąpi hologram. – Powstaje zupełnie nowe medium, ale VR pozwala też przybliżyć  tradycyjne formy sztuki – mówi Jacek Nagłowski, autor adaptacji spektaklu „Biesy” do wirtualnej rzeczywistości.

 

Firma

15 tys. hoteli na świecie i 600 w Polsce. Następca Neckermann Polska startuje z ofertą wyjazdową

Na polskim rynku rozpoczyna działalność Nekera, nowy touroperator, który jest niejako następcą Neckermanna, bo tworzony przez ten sam zespół. –  Upadek polskiego oddziału nie miał nic wspólnego z jego kondycją ekonomiczną, był to efekt bankructwa całej grupy Thomas Cook – mówi założyciel nowego biura Maciej Nykiel. Nekera startuje z ofertą wyjazdową do 15 tys. hoteli na całym świecie, zarówno w najpopularniejszych kurortach, jak i egzotycznych krajach. Będzie też mocno rozwijać wycieczki z dojazdem własnym oraz turystykę krajową. W ofercie ma ponad 600 hoteli w Polsce.