Komunikaty PR

MeetUp®, czyli święto twórców internetowych oraz ich fanów

2019-07-20  |  15:00
Biuro prasowe

Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego można spotkać prawie 200 twórców internetowych w zeszłym roku zgromadziło 22. tys. uczestników. Czy w tym roku będzie ich jeszcze więcej?

Współcześni idole nastolatków

Przedstawiciele pokolenia Z, czyli obecna młodzież nie zna świata bez internetu, nowoczesnych technologii czy mediów społecznościowych. Aktualnie generacja Z stanowi 27% populacji świata, w Polsce jest to około 20% liczby ludności. “Zetki” komunikację werbalną i budowanie relacji w świecie rzeczywistym zamieniają na rzecz prowadzenia rozmów przy użyciu smartfonów lub komputerów. W dzisiejszych czasach nastolatki wychowują się na popularnych serwisach społecznościowych, zatem twórcy internetowi, którzy swoją komunikację opierają głównie na tych serwisach, są im bardzo bliscy - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

 

Poznaj swojego idola, czyli spotkania z gwiazdami internetu

Popularni Influencerzy, czyli twórcy internetowi, którzy dzięki swoim kanałom komunikacyjnym docierają do szerokiego grona odbiorców, bardzo często stają się dla współczesnych nastolatków idolami, liderami opinii czy nawet wzorami do naśladowania. Gwiazdy internetu w naturalny sposób wchodzą w interakcje ze swoimi fanami, dlatego młodzież na całym świecie darzy je dużą sympatią i przestaje odbierać jako osoby niedostępne. Zdobycie autografu czy rozmowa z idolem jest niezapomnianym przeżyciem. Nastolatki również chcą wyjść poza sieć, aby lepiej poznać inspirujące je osoby, które spotykają w mediach społecznościowych. Fakt ten w dużym stopniu wykorzystywany jest przez wielkie centra handlowe, które zapraszają najpopularniejszych influencerów, aby poprawić frekwencję wśród odwiedzających je gości. Spotkania te zazwyczaj przyciągają tłumy młodych ludzi, ale w żaden sposób nie mogą konkurować z jedyną w kraju imprezą, która gromadzi setki twórców internetowych oraz tysiące fanów. Nie bez powodu wydarzenie jakim jest MeetUp® odbywa się w największej w Polsce hali sportowo-widowiskowej. 

Spotkania z twórcami internetowymi na świecie

Pierwsze spotkanie z influencerami na dużą skalę odbyło się w 2010 roku. Impreza pod nazwą VidCon zgromadziła wówczas 1400 osób. Organizatorzy szybko dostrzegli jej potencjał i stale rosnącą popularność twórców internetowych. Wcale się nie pomylili - w 2013 roku w wydarzeniu uczestniczyło już blisko 12 tys. osób, a w 2017 ponad dwa razy tyle – 30 tys. VidCon od 2010 roku odbywa się cyklicznie, a w 2017 roku impreza wyszła poza granice Stanów Zjednoczonych i od tego czasu jest także organizowane w Europie i Australii, gdzie również cieszy się dużym zainteresowaniem. Wydarzenia tego nie należy porównywać z największą  w Polsce imprezą, która integruje twórców internetowych z ich fanami ponieważ ma ono nieco odmienną formę i zupełnie inne grono odbiorców. 

MeetUp®, czyli największa w Polsce impreza dla influencerów i ich fanów

MeetUp® od VidConu różni się przede wszystkim grupą docelową. Amerykańska impreza jest dedykowana szerokiej grupie odbiorców, MeetUp® z kolei trafia głównie do nastolatków, którzy doskonale znają już to wydarzenie. Odbywa się ono co roku i za każdym razem gromadzi tłumy. Dzięki tej imprezie młodzież z naszego kraju może w jednym miejscu spotkać najpopularniejszych twórców internetowych. Ranga imprezy oraz ilość zaproszonych na nią gości pozwala nam, aby każdego roku cieszyć się wzrostem frekwencji wśród jej uczestników. Mamy nadzieję, że w tym roku wzorem lat ubiegłych również osiągniemy rekordową liczbę uczestników podczas MeetUp®-u. Tym razem poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko, ponieważ w 2018 roku  wydarzenie zgromadziło 22 tys. osób  - mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.


MeetUp® 2019

Największa w Polsce impreza dla influencerów oraz ich fanów nieprzypadkowo cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród nastolatków. Podczas tegorocznej edycji młodzież z całej Polski będzie mogła spotkać ponad 200 najpopularniejszych twórców internetowych docierających do milionów osób. Dodatkowo wydarzenie będzie także okazją do nawiązania nowych znajomości oraz zrobienia sobie pamiątkowych zdjęć z największymi gwiazdami internetu. MeetUp® 2019 wzorem lat ubiegłych będzie obfitował w popularnych influencerów. Ambasadorami wydarzenia zostali – Remigiusz “Rezi” Wierzgoń i Karol “Friz” Wiśniewski ze swoją ekipą w składzie: Mateusz “Tromba” Trąbka, Mateusz “Mini Majki” Krzyżanowski, Weronika “Wersow” Sowa i Łukasz “Wujek Łuki” Wojtyca. Rezi posiada ponad 3,6 miliona subskrybentów, a Friz i Ekipa łącznie ponad 4,5 miliona fanów. Na uczestników wydarzenia oprócz spotkań z idolami czekają liczne atrakcje i konkursy przygotowane przez organizatorów i sponsorów. Udział w imprezie jest bezpłatny, ale organizatorzy przygotowali dla chętnych limitowaną pulę biletów, która pozwoli na skorzystanie z wielu udogodnień.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy 4. urodziny VIVO! Stalowa Wola już w najbliższą sobotę! Biuro prasowe
2019-10-04 | 15:33

4. urodziny VIVO! Stalowa Wola już w najbliższą sobotę!

Wielkimi krokami zbliżają się 4. urodziny VIVO! Stalowa Wola, a centrum handlowe już teraz zaprasza na dzień pełen atrakcji i niezapomnianych wrażeń. W urodzinową sobotę, 5
Gwiazdy DOMINIKA GWIT WRAZ Z MĘŻEM ODWIEDZIŁA RUMFEST WWA
2019-09-30 | 17:00

DOMINIKA GWIT WRAZ Z MĘŻEM ODWIEDZIŁA RUMFEST WWA

W dniach 13-14 września w Warszawie odbył się RUMFEST WWA, niezwykle kolorowy festiwal rumu oraz kultury karaibskiej. To wydarzenie było wypełnione egzotycznymi smakami w najlepszym wydaniu,
Gwiazdy KOLACJA NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI
2019-09-25 | 14:00

KOLACJA NESPRESSO PODCZAS 44. FPFF W GDYNI

Wieczór odbył się się pod hasłem: „The Choices We Make”. Podczas spotkania goście obejrzeli wybrane filmy z konkursu Nespresso Talents oraz napili się kawy idealnie

Gwiazdy

Piotr Zelt: Polska stała się wyspą nietolerancji. O tym absolutnie trzeba mówić

W nowym spektaklu „Czarno to widzę, czyli posortowani, pomieszani” aktor wcieli się w postać transseksualisty. Twierdzi, że jest to dla niego wyjątkowo ciekawe wyzwanie zawodowe, a zarazem sposób na pobudzenie widzów do refleksji nad uprzedzeniami wobec osób nieheteronormatywnych. Zdaniem Piotra Zelta Polska stała się w ostatnich latach wyspą nietolerancji i jest wskazywana w Europie jako przykład państwa skrajnie ksenofobicznego i homofobicznego.

Kultura

Literacki Nobel dla Olgi Tokarczuk. Literaci: "już dawno powinna trafić do kanonu lektur"

Olga Tokarczuk została laureatką Literackiej Nagrody Nobla za rok 2018 – poinformowała wczoraj szwedzka Akademia. Tokarczuk jest 15. kobietą w dotychczasowej historii uhonorowaną tą nagrodą oraz oraz piątą jej laureatką z Polski. Wyróżnienie przyznano "za wyobraźnię narracyjną, która z encyklopedyczną pasją prezentuje przekraczanie granic jako formę życia". Literaci oceniają, że powieściopisarka została doceniona m.in. za uniwersalizm i już dawno powinna trafić do kanonu lektur.

 

Robotyka i SI

Nowa, polska platforma ze sztuczną inteligencją może wykrywać nowotwory już na wczesnym etapie. W przyszłości może znacznie skrócić kolejki do lekarzy specjalistów

Diagnozowanie na bardzo wczesnym etapie nowotworów kości czy choroby Gauchera stanie się łatwiejsze dzięki platformie wykorzystującej pracę algorytmów sztucznej inteligencji do przetwarzania danych bioinformatycznych. Sztuczna inteligencja już dziś ułatwia pracę lekarzy dzięki rozwiązaniom analizującym również zdigitalizowane wyniki badań obrazowych. Dzięki temu zwiększają się szanse pacjentów na całkowite wyleczenie, a systemy opieki zdrowotnej mogą skutecznie walczyć z problemem kolejek do specjalistów.

Internet

Po smartfon sięgamy coraz częściej, nawet w intymnych sytuacjach. Na silny lęk przed odstawieniem cyfrowych urządzeń cierpi 14 proc. Polaków

Przeciętny internauta korzysta w ciągu dnia z social mediów  średnio 2 godziny i 16 minut, a na jednego użytkownika internetu przypada 8,9 kont w mediach społecznościowych. Z internetu korzystamy coraz częściej, w każdym miejscu, niemal w każdej, nawet intymnej sytuacji. W efekcie już 14 proc. Polaków cierpi na najwyższe FOMO, czyli strach przed odłączeniem. Uzależnienie od smartfonów może negatywnie wpływać na relacje międzyludzkie, a nawet prowadzić do depresji. Z FOMO nie tylko można, ale i trzeba walczyć. Pomocny może okazać się cyfrowy detoks.