Komunikaty PR

Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów

2019-10-08  |  10:55
Biuro prasowe

Rusza III edycja konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! Do wygrania granty o wartości 5 000 zł
na realizację projektów społecznych

Jesteś studentem, zauważyłeś problem społeczny i chcesz go rozwiązać? Masz pomysł na inicjatywę kulturalną lub edukacyjną? Weź udział w konkursie CSR Masters – działaj z Henklem! i zdobądź jeden z trzech grantów w wysokości 5 000 zł na realizację autorskiego projektu.

CSR Masters – działaj z Henklem! to ogólnopolska inicjatywa firmy Henkel skierowana do studentów polskich uczelni wyższych. Aby wziąć udział w konkursie należy
do 9 lutego 2020 r. stworzyć 2-5 osobowy zespół, opracować projekt działań i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.csrmasters.pl, dołączając do niego krótką prezentację. W ramach tej inicjatywy można zgłaszać wszelkie projekty o tematyce prospołecznej, ekologicznej, edukacyjnej lub kulturalnej. Beneficjentem działań może być każdy, pod warunkiem, że będą to osoby zrzeszone w ramach instytucji, takich jak np. fundacje, szkoły czy domy kultury.

Spośród nadesłanych i zakwalifikowanych zgłoszeń jury wybierze 10 najlepszych projektów, a ich autorzy zostaną zaproszeni do finału. Zadanie finałowe
to przygotowanie i nadesłanie do 8 marca 2020 r. krótkiego filmu promującego autorską inicjatywę. Zwycięskie projekty III edycji CSR Masters – działaj z Henklem! zostaną ogłoszone 13 marca 2020 r.

Główną ideą konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! jest zachęcenie studentów do działań społecznych i zmieniania świata na lepsze. Poprzednie edycje konkursu udowodniły, że młodzi ludzie są wrażliwi na problemy, jakie dostrzegają w swoim otoczeniu i mają pomysły, jak je realnie rozwiązywać. Jesteśmy pewni, że i w tym roku studenci z równie wielkim zaangażowaniem i kreatywnością opracują autorskie projekty. Pomoże im to jednocześnie zdobyć cenne doświadczenie w tworzeniu prospołecznych inicjatyw – powiedziała Karolina Szmidt, dyrektor personalna Henkel Polska.

Firma Henkel już po raz trzeci organizuje konkurs dla studentów. W ramach poprzednich edycji CSR Masters – działaj z Henklem! zostały zrealizowane ważne projekty odpowiadające na konkretne problemy społeczne. Były to m.in.: działania edukacyjne z zakresu udzielania pierwszej pomocy, prelekcje dla dzieci
i młodzieży na temat postępowania w przypadku kradzieży, wypadku czy pożaru, kurs samoobrony, zajęcia z zapobiegania cyberprzestępstwom, konkurs dla studentów sprawdzający ich wiedzę teoretyczną w praktyce czy też festiwal propagujący zdrowy i ekologiczny styl życia. Ponadto zwycięskie zespoły opracowały półautonomicznego robota o nawie Skybot, który zachęca dzieci do aktywności fizycznej, a także figury szachowe i szachownicę, które umożliwiają swobodną grę osobom słabowidzącym
i niewidomym.

- Dzięki udziałowi w konkursie CSR Masters – działaj z Henklem! udało się nam zrealizować projekt, którego pewnie byśmy się nie podjęli bez tej motywacji. Zdecydowanie polecamy wzięcie udziału w kolejnych edycjach, ponieważ nigdy nie wiadomo czy to przypadkiem nie nasz pomysł zdobędzie uznanie jury i pełne wsparcie w jego realizacji dzięki grantowi – podkreśla Mateusz Salach, reprezentant zespołu SkyTeam, z II edycji konkursu, który był autorem pomysłu robota Skybot.

Więcej informacji dotyczących konkursu na stronie: http://csrmasters.pl/

 

O firmie Henkel

Henkel jest firmą globalną, o zrównoważonej i różnorodnej ofercie produktów i usług. Dzięki wiodącym markom, innowacjom i technologiom spółka zajmuje czołowe pozycje rynkowe zarówno w sektorze przemysłowym jak i dóbr konsumpcyjnych. Henkel Adhesive Technologies (dział klejów budowlanych i konsumenckich oraz technologii dla przemysłu) jest światowym liderem rynku klejów. Działy Laundry & Home Care (środków piorących i czystości) oraz Beauty Care (kosmetyków) zajmują wiodące pozycje na wielu rynkach świata i w wielu grupach asortymentowych. Firma, założona w 1876, działa i odnosi sukcesy od ponad 140 lat. W 2018 odnotowała przychody ze sprzedaży na poziomie około 20 mld oraz skorygowany zysk operacyjny na poziomie około 3,5 mld euro. Henkel zatrudnia na całym świecie ponad 53 tysiące pracowników, tworzących zaangażowaną i zróżnicowaną organizację o silnej kulturze korporacyjnej i wspólnych wartościach, która dąży do kreowania trwałej wartości. Jako uznany lider zrównoważonego rozwoju Henkel zajmuje czołowe miejsca w wielu międzynarodowych indeksach
i rankingach. Akcje uprzywilejowane spółki wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX. Więcej informacji na www.henkel.com oraz www.henkel.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+ Biuro prasowe
2020-04-16 | 12:10

AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+

AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w
Media Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.
2020-04-07 | 11:30

Potrzeby informacyjne Polaków w dobie koronawirusa.

Badanie LoveBrands Relations na temat preferencji komunikacyjnych Polaków wobec mediów   Przeglądając nagłówki mediów można sądzić, że uwaga
Media Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?
2020-03-29 | 12:30

Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube?

Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo - to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która

Więcej ważnych informacji

Psychologia

Ewa Szabatin: Gdy zmienimy swoje nawyki żywieniowe, dorzucimy do tego sport i medytację, to przetrwamy najgorszy kryzys. Nie dopadnie nas żadna choroba ani depresja

Tancerka tłumaczy, że balans emocjonalny można osiągnąć przede wszystkim dzięki zmianie stylu życia i nawyków żywieniowych. Dobre jedzenie dostosowane do potrzeb organizmu, codzienna dawka sportu oraz ćwiczenia oddechowe pozwalają odzyskać wewnętrzną równowagę, pozbyć się niepotrzebnych lęków i stresu. Zdaniem Ewy Szabatin to najlepsze antidotum na obecną sytuację, kiedy zamknięci w domach zmagamy się z pandemią koronawirusa.

 
 

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Sprzedaż zabawek przeniosła się do internetu. Tradycyjne sklepy coraz częściej korzystają z nowych form sprzedaży w sieci

Eksperci mówią już o trwałej zmianie nawyków konsumenckich. Mimo otwarcia sklepów i galerii handlowych sprzedaż przez internet wciąż notuje dynamiczne wzrosty. Jedną z kategorii, w których konsumenci chętniej kupują online, są artykuły dla dzieci, również zabawki. – Ten rok przyniósł branży transformację cyfrową – mówi Bartosz Ulman z Orbico. Do sieci przeniosła się nie tylko sprzedaż, lecz również reklama i prezentacja zabawek.

Gwiazdy

Alicja Węgorzewska-Whiskerd: Jestem niechętna szczepionce przeciw SARS-CoV-2. Po prostu nie wiem, jak ona wpłynie na stan mojego zdrowia

Szczepionki na koronawirusa jeszcze nie ma, ale dyskusja na temat tego, czy szczepienia będą obowiązkowe, rozpala emocje. Alicja Węgorzewska-Whiskerd dość sceptycznie podchodzi do pomysłu obowiązkowego szczepienia przeciw SARS-CoV-2. Artystka obawia się, że  mogłoby ono negatywnie wpłynąć na stan jej zdrowia i pogłębić obecne problemy.