Komunikaty PR

Kolekcje marki Cersanit odnoszą sukcesy w konkursie Perły Ceramiki 2019

2019-10-21  |  16:00
Biuro prasowe

Celem konkursu jest wyłonienie takich płytek ceramicznych dostępnych na polskim rynku, które wyróżniają się na tle innych wzornictwem, kolorystyką, różnorodnymi elementami dekoracyjnymi  i dostępnymi rozmiarami.

 

W II edycji konkursu, nominowane zostały aż 4 kolekcje marki Cersanit w klasie PREMIUM: DERN, DIVENA, HIKA i MARATONA. W klasie PREMIUM, w kategorii: płytki na ściany i podłogi, wyróżniona została kolekcja MARATONA, którą cechuje minimalizm uzyskany przez połączenie prostych wzorów kamienia i faktury tekstylnej.

W kategorii płytek uniwersalnych marka Cersanit zdobyła większość głosów, dzięki czemu wyróżniono aż 3 kolekcje – DERN, DIVENA i HIKA. Pierwsza z nich – DERN - to niesamowite płytki o wyglądzie zardzewiałego metalu, umożliwiające stworzenie stylowej, industrialnej przestrzeni. Kolekcja DIVENA to betonowe płytki z delikatnymi, orientalnymi wzorkami pozwalające stworzyć minimalistyczne wnętrze. Kolekcja HIKA, to natomiast kreatywna wizja zamknięta w kolorowym terazzo.

Kolekcja HIKA dodatkowo została wyróżniona przez Projektantów CAD Decor i zdobyła nagrodę Perłę Ceramiki Projektantów. Najbardziej utytułowany producent otrzyma Wielką Perłę Ceramiki UE.

Kolekcje zgłoszone do konkursu oceniane były według następujących kryteriów: walory estetyczne, wpisywanie się kolekcji w światowe trendy wzornicze, spójność stylu, oryginalność , funkcjonalność czy jakość techniczna.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom 5 trendów wnętrzarskich na lato 2020 Biuro prasowe
2020-07-08 | 11:00

5 trendów wnętrzarskich na lato 2020

Ostatnie miesiące uświadomiły wielu ludziom, jak istotna jest przestrzeń domowa i jej przemyślane urządzenie. Ma to ogromny wpływ na aktualne trendy w aranżacji. Jakie kierunki będą
Dom Wspólne posiłki na 6-tkę. Wyloguj się do stołu
2020-07-08 | 10:00

Wspólne posiłki na 6-tkę. Wyloguj się do stołu

Śniadanie w biegu lub jego brak, w międzyczasie przekąski przed komputerem i obfita kolacja wieczorem przed telewizorem… To prosta droga do kłopotów zdrowotnych i gorszych
Dom Pencil black apartament
2020-07-08 | 01:00

Pencil black apartament

Miejski teatr, filharmonia, szkoły muzyczne, unikalne kamienice w stylu berlińskiej secesji i modernizmu, a w sercu zabytkowy park Kochanowskiego. Trudno jest w Polsce znaleźć wiele

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.