Komunikaty PR

Maja Kuczyńska w reklamie Pixelbook Go

2019-10-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania Zdjęcie ( 1.93 MB )

Maja Kuczyńska to zawodniczka, która nie boi się wyzwań. Na koncie ma tytuł Mistrzyni Świata Juniorów Indoor Skydivingu we freestyle’u – dyscyplinie, która łączy akrobatyk z lotami w tunelu aerodynamicznym. Swoje umiejętności wykorzystała w nowej kampanii reklamowej Google. Jest pierwszą Polką, którą zaproszono do udziału w reklamie jednego z największych potentatów usług informatycznych na świecie.

Niezwykły talent Mai możemy podziwiać w nowej reklamie laptopa Pixelbook Go, w której Kuczyńska prezentuje produkt Google. Kuczyńska została zaproszona do udziału w reklamie przez firmę z Moutain View, przed wakacjami. Nagranie trwało tydzień i było skomplikowanym projektem ze względu na stan nieważkości, w którym reklama była nagrywana.

Gdy dostałam zapytanie w sprawie reklamy bardzo się ucieszyłam, to dla mnie ogromne wyróżnienie! By sprostać oczekiwaniom, w sumie wzięłam udział w trzech specjalistycznych lotach, w tym jednym komercyjnym, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Wiele osób nie czuje się dobrze podczas tego typu lotów. Na szczęście okazało się, że wszystko jest w porządku. W sumie zrobiłam 50 parabol, każda co 30 sekund bez grawitacji. To była niesamowita przygoda, zawsze chciałam spróbować takiego lotu, a reklama dla firmy Google to dla mnie ogromne wyróżnienie. – wspomina.

Reklama jest spójna z filozofią „cool” marki dlatego skierowana jest głównie do młodszych użytkowników i ma pokazać, że nowy laptop jest przede wszystkim lekki, a dzięki odpowiedniemu designowi łatwo można go chwycić i zabrać ze sobą dosłownie wszędzie.

 

To nie jest mój pierwszy udział w reklamie. Jednak do tej pory większość była nagrywana w tunelu aerodynamicznym. Tym razem Google zrobiło coś więcej, poszło o krok dalej.  Tym razem dryfuję w powietrzu bez grawitacji, co ma być nawiązaniem do cech sprzętu którego reklamę nakręciłam – dodaje Maja.

Laptop Pixelbook Go ma zaledwie 13 mm grubości i waży około kilograma. Na jednym ładowaniu baterii może działać nawet 12 godzin. Ma też opcję szybkiego 20-minutowego doładowania, po którym działa przez kolejne 2 godziny. Jego największą zaletą jest falowany spód, który umożliwia pewniejszy chwyt urządzenia. 

Reklama z udziałem Mai emitowana jest na terenie USA, Wielkiej Brytanii i Kanady.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Podwójne zwycięstwo zawodników Volkswagena w Kurowie Biuro prasowe
2019-12-10 | 10:00

Podwójne zwycięstwo zawodników Volkswagena w Kurowie

Wśród pań znów najlepsza była Zuzanna Krzystała, która ma za sobą wyjątkowo udany weekend. - Kolejny podwójny weekend za nami. W niedzielę trasa była
Sport Lodowisko na placu Europejskim - zapraszamy 13 grudnia!
2019-12-09 | 11:25

Lodowisko na placu Europejskim - zapraszamy 13 grudnia!

  Tej zimy jak co roku na placu Europejskim nie zabraknie świątecznej atmosfery i świetnej zabawy. Ghelamco ponownie przygotowało dla wszystkich mieszkańców stolicy
Sport Otylia Jędrzejczak w katowickim Empiku Silesia
2019-12-06 | 19:00

Otylia Jędrzejczak w katowickim Empiku Silesia

Katorżniczy trening i zdobycie sportowych szczytów. Łzy radości na igrzyskach w Atenach i tragiczna śmierć brata. Próba odzyskania równowagi w pracy z dziećmi i

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Hanna Lis: Jem coraz mniej mięsa. Ale nie ukrywam, że mam ogromną słabość do hamburgerów

Chociaż Hanna Lis nie jest wegetarianką, coraz rzadziej sięga po mięso. Dziennikarka przyznaje, że potrawą, którą lubi wyjątkowo, i z której najtrudniej jej zrezygnować, jest hamburger. Jego smak budzi w niej wspomnienie dzieciństwa, które spędziła w Szwecji. Hanna Lis uważa również, że bardzo trudno jest zastąpić hamburgera bezmięsnymi substytutami.

Gwiazdy

Olga Buława (Miss Polski 2018): Starałam się przełamywać stereotyp bycia perfekcyjną. Nie budzę się w pełnym makijażu i ze zrobionymi włosami

Tytuł Miss Polski Olga Buława zdobyła już prawie rok temu. Dzięki wygranej w konkursie udało się jej wziąć udział w wielu ciekawych projektach, a także wykazać pomocą podczas zbiórek i akcji charytatywnych. Dziewczyna przyznaje, że na początku korona wywołała w niej poczucie presji. Z perspektywy czasu uważa jednak, że nieustanne dążenie do perfekcji nie jest niczym dobrym. Twierdzi, że aby normalnie funkcjonować, należy odpuścić i po prostu być sobą.

Gwiazdy

Święty Mikołaj: Najwięcej listów pochodzi z Polski. Dzieci proszą w nich często o dobrą atmosferę w domu i szkole

W tym roku Święty Mikołaj przyjechał z dalekiej Laponii do Zabrza na zaproszenie Poczty Polskiej. Ujawnił, o co najczęściej proszą dzieci w listach, które do niego wysyłają. Okazało się, że najmłodsi bardzo często pragną po prostu miłości, spokoju czy rodzinnej atmosfery. Nie zawsze marzą o drogich ubraniach lub najnowszych zabawkach. Mikołaj dodał, że tym razem, podobnie jak w poprzednich latach, duża ilość specjalnie przygotowanych paczek dotrze do Polski, by sprawić radość wyczekującym dzieciom.

 

CES Las Vegas 2020

Gry i rozrywka

Producenci gadżetów erotycznych sięgają po sztuczną inteligencje i VR. Nowe technologie mają zwiększyć odczuwanie przyjemności

Zabawki erotyczne są coraz bardziej inteligentne. Na rynku są dostępne wibratory, które rejestrują ruchy dna miednicy i badają poziom podniecenia. Regulowane pierścienie do noszenia na prezerwatywach mierzą wydajność seksualną, wykrywają różne pozycje i liczą kalorie. Można też znaleźć urządzenia zsynchronizowane z wrażeniami VR z filmów pornograficznych. Crescendo to z kolei pierwszy na świecie wibrator sterowany za pomocą aplikacji mobilnej, który wygina się i dostosowuje do każdego kształtu ciała.