Komunikaty PR

Maja Kuczyńska w reklamie Pixelbook Go

2019-10-21  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania Zdjęcie ( 1.93 MB )

Maja Kuczyńska to zawodniczka, która nie boi się wyzwań. Na koncie ma tytuł Mistrzyni Świata Juniorów Indoor Skydivingu we freestyle’u – dyscyplinie, która łączy akrobatyk z lotami w tunelu aerodynamicznym. Swoje umiejętności wykorzystała w nowej kampanii reklamowej Google. Jest pierwszą Polką, którą zaproszono do udziału w reklamie jednego z największych potentatów usług informatycznych na świecie.

Niezwykły talent Mai możemy podziwiać w nowej reklamie laptopa Pixelbook Go, w której Kuczyńska prezentuje produkt Google. Kuczyńska została zaproszona do udziału w reklamie przez firmę z Moutain View, przed wakacjami. Nagranie trwało tydzień i było skomplikowanym projektem ze względu na stan nieważkości, w którym reklama była nagrywana.

Gdy dostałam zapytanie w sprawie reklamy bardzo się ucieszyłam, to dla mnie ogromne wyróżnienie! By sprostać oczekiwaniom, w sumie wzięłam udział w trzech specjalistycznych lotach, w tym jednym komercyjnym, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Wiele osób nie czuje się dobrze podczas tego typu lotów. Na szczęście okazało się, że wszystko jest w porządku. W sumie zrobiłam 50 parabol, każda co 30 sekund bez grawitacji. To była niesamowita przygoda, zawsze chciałam spróbować takiego lotu, a reklama dla firmy Google to dla mnie ogromne wyróżnienie. – wspomina.

Reklama jest spójna z filozofią „cool” marki dlatego skierowana jest głównie do młodszych użytkowników i ma pokazać, że nowy laptop jest przede wszystkim lekki, a dzięki odpowiedniemu designowi łatwo można go chwycić i zabrać ze sobą dosłownie wszędzie.

 

To nie jest mój pierwszy udział w reklamie. Jednak do tej pory większość była nagrywana w tunelu aerodynamicznym. Tym razem Google zrobiło coś więcej, poszło o krok dalej.  Tym razem dryfuję w powietrzu bez grawitacji, co ma być nawiązaniem do cech sprzętu którego reklamę nakręciłam – dodaje Maja.

Laptop Pixelbook Go ma zaledwie 13 mm grubości i waży około kilograma. Na jednym ładowaniu baterii może działać nawet 12 godzin. Ma też opcję szybkiego 20-minutowego doładowania, po którym działa przez kolejne 2 godziny. Jego największą zaletą jest falowany spód, który umożliwia pewniejszy chwyt urządzenia. 

Reklama z udziałem Mai emitowana jest na terenie USA, Wielkiej Brytanii i Kanady.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP Biuro prasowe
2020-07-02 | 16:30

Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP

Inauguracja sezonu Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski zapowiada się ekscytująco. Gosia Rdest, Robert Lukas i Mateusz Lisowski to największe gwiazdy weekendu na Torze Poznań. Nie
Sport Odkryj swoje możliwości z Polar Unite
2020-06-30 | 19:00

Odkryj swoje możliwości z Polar Unite

Polar, pionier technologii dla sportowców i lider w produkcji urządzeń do pomiaru tętna oraz monitorowania aktywności, przedstawia najnowszy zegarek segmentu fitness: Polar
Sport BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 15:00

Wzrost obowiązków nie musi oznaczać spadku formy

Ostatnie obostrzenia związane z pandemią koronawirusa sprawiły, że większość z nas pozostawała w domach. Czas zaoszczędzony na dojazdach do pracy czy szkoły oraz mniejsza liczba codziennych obowiązków sprawiły, że wielu z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ewa Szabatin: Nie zaszczepiłam się na grypę i nie zaszczepię się na koronawirusa. Wierzę, że na niego nie zachoruję

Tancerka sceptycznie podchodzi do pomysłu wdrożenia szczepień ochronnych przeciwko koronawirusowi. Jej zdaniem szczepionka – w której poszukiwanie zaangażowanych jest obecnie wiele firm farmaceutycznych – może okazać się niebezpieczna. Skutki tego typu leczenia są bowiem nieznane i trudne do przewidzenia. Według Ewy Szabatin najważniejsze jest, żeby w sytuacjach kryzysowych wykazywać się zdrowym rozsądkiem i nie ufać wszystkim informacjom podawanym przez media.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkukrotnie mniejsze niż rok temu. Ze zorganizowanego wypoczynku skorzysta 240 tys. dzieci

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze zorganizowanego wypoczynku skorzystało 1,3 mln uczniów, w tym roku będzie to zaledwie 240 tys.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.