Komunikaty PR

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

2019-10-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Do pobrania docx ( 0.84 MB )

Marvipol Development rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Deweloper łączy siły z Magdaleną Boczarską, znaną aktorką filmową, serialową i teatralną. Gwiazdę poznamy w nowej roli - ambasadorki realizowanych przez spółkę inwestycji premium. Do sieci trafił spot reklamowy będący pierwszą odsłoną kampanii.

Marvipol Development, spółka obecna na rynku nieruchomości od ponad 20 lat, rusza z nową kampanią wizerunkową z udziałem Magdaleny Boczarskiej. Popularna aktorka, znana m.in. z brawurowej roli Michaliny Wisłockiej w kinowym hicie „Sztuka kochania” będzie promować inwestycje premium dewelopera. Pierwszą odsłonę kampanii stanowi  spot reklamowy, w którym wystąpiła nowa ambasadorka. Wideo powstało we współpracy z utalentowaną ekipą filmową. Nie zabrakło znanych nazwisk - za kamerą stanął nominowany do Oscara w 2002 roku Bogumił Godfrejów, o oświetlenie zadbał Przemysław Sosnowski, który pracował przy kultowych produkcjach „Ida” i „Zimna wojna”, a udźwiękowieniem zajął się Tarn Willers („Furia” z Bradem Pittem). Za reżyserię i scenariusz odpowiadają natomiast Katarzyna Frydrych oraz sama Magdalena Boczarska. Oryginalny spot, w którym aktorka wciela się w rolę astronauty można obejrzeć na stronie inwestycji Unique Tower - uniquetower.marvipol.pl.

Dbam o to, aby projekty, w które się angażuję stanowiły dla mnie wyzwanie, były nieszablonowe i odważne. Unikam sztampy, więc nietuzinkowe rozwiązanie, które wypracowaliśmy razem z ekipą skradło moje serce. Z marką Marvipol Development szybko poczułam więź. Przekonałam się, że nasze spojrzenie na świat jest podobne, stronimy od pretensjonalności i nudy, a jednocześnie stawiamy na komfort, klasę i prywatność” – komentuje Magdalena Boczarska.

Marvipol Development systematycznie wprowadza do sprzedaży nieruchomości premium. Obecnie w ofercie dewelopera znajdują się luksusowe apartamenty mieszkalne i mieszkania inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments – wszystko to w ramach kompleksu Unique Tower na bliskiej Woli, lokale w kameralnych inwestycjach Topiel No 18 na Powiślu i Cascade Residence na Mokotowie, w budynku Dom przy Okrzei na Pradze oraz w apartamentowcu Dwie Motławy na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Spółka planuje obecnie kolejną inwestycję premium na Powiślu, która ma wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku. W swoich projektach deweloper stawia na unikalny design, atrakcyjne lokalizacje oraz szeroką ofertę udogodnień dostępnych dla mieszkańców na terenie nieruchomości. Należą do nich m.in. lobby z recepcją, prywatne strefy fitness czy przestrzenie biznesowe albo, jak w przypadku Unique Tower – restauracja, bar, centrum SPA oraz kompleksowa usługa concierge.

„Chcemy realizować inwestycje, jakich w Polsce jeszcze nie było. Naszą inspiracją są niezwykłe, nowoczesne apartamentowce, które powstają np. w Nowym Jorku i wyznaczają światowe trendy. Chcemy, aby na ich wzór nasze inwestycje stanowiły nie tylko komfortowe miejsce do mieszkania, ale także, stwarzały dla swoich mieszkańców nowe, niedostępne do tej pory możliwości.  Zależy nam, aby mieszkanie w naszych inwestycjach było unikalnym doświadczeniem, dla którego nie ma rynkowych substytutów – mówi Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development. - Nieruchomości premium to obecnie jeden z naszych priorytetów. Wyrazem naszego zaangażowania i chęci tworzenia nowej jakości w tym segmencie jest współpraca z postacią równie charakterystyczną i nieszablonową, co tworzone przez nas projekty. Magdalena Boczarska jak nikt inny nasuwa skojarzenie z klasą i elegancją, ale też luzem i bezpretensjonalnością. Tak widzimy również Marvipol Development i nasze inwestycje – dlatego Marvipol i Magdalena Boczarska to duet idealny. Dostrzegamy, że podobne wartości wyznają także nasi klienci, którzy decydują się na zakup apartamentów premium. Chcą od życia więcej i sięgają po to, co najlepsze – kontynuuje Poławski.

Magdalena Boczarska będzie twarzą działań reklamowych prowadzonych w mediach tradycyjnych i online, a także w mediach społecznościowych. Kampania powstaje w Zespole Marketingu Marvipol Development S.A.

 

 

 

 

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Mariusz Skowronek

Tauber Promotion

e-mail: mskowronek@tauber.com.pl  

Tel. (22) 833 35 02, 698 612 866

 

Anna Juchimiuk

Dyrektor marketingu

Marvipol Development

e-mail: anna.juchimiuk@marvipol.pl 

tel: +48 22 536 50 83

kom: +48 502-422-110

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BRAK ZDJĘCIA
2019-12-03 | 15:00

Scrabble mają moc łączenia ludzi

W niedzielę, 1 grudnia wystartowała kampania reklamowa marki Scrabble – jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Kampania zasięgiem obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVN i
Media TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos
2019-11-22 | 10:00

TikTok testuje nową opcję - Shoppable Videos

Większy wybór, oszczędność czasu i możliwość zrobienia zakupów przez całą dobę - to czynniki, dzięki którym coraz więcej osób decyduje się na zakupy
Media Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów
2019-10-08 | 10:55

Henkel Polska organizatorem ogólnopolskiego konkursu dla studentów

Rusza III edycja konkursu CSR Masters – działaj z Henklem! Do wygrania granty o wartości 5 000 zł na realizację projektów społecznych Jesteś studentem, zauważyłeś

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Maja Frykowska: Nie domagam się odszkodowania od Quentina Tarantino. Jego film mnie wzruszył

Jakiś czas temu w mediach pojawiły się informacje, jakoby Maja Frykowska miała się domagać odszkodowania od Quentina Tarantino, za przedstawienie postaci jej dziadka – Wojciecha Frykowskiego – w sposób niezgodny z prawdą. Maja Frykowska jednak dementuje plotki. Uważa, że amerykański reżyser ukazał historię morderstwa z 1969 roku w ciekawy i nieoczywisty sposób. Wyznaje również, że film „Pewnego razu w Hollywood” bardzo ją wzruszył.

Gwiazdy

Marta Wiśniewska: Taniec jest dla mnie wszystkim. Bez niego nie żyję

Mandaryna przyznaje, że taniec jest jej największą życiową pasją i motorem napędowym. Sama czerpie z niego przyjemność, a dodatkowo zaszczepia tę miłość w innych. Marta Wiśniewska od wielu lat z powodzeniem prowadzi szkołę tańca i dzieli się swoim doświadczeniem z ludźmi w różnym wieku.

Teatr

Małgorzata Kozłowska: Na planie filmowym czuję się jak ryba w wodzie. Jestem otwarta na wszystkie propozycje

Zdaniem Małgorzaty Kozłowskiej w zawodzie aktora ekscytujące jest zarówno występowanie w filmach i serialach, jak i gra na deskach teatru. Chce więc spełniać się na każdej z tych płaszczyzn, bo wie, że niosą one ze sobą zupełnie inne emocje i wyzwania, ale kluczową kwestią jest intrygujący scenariusz.

 

CES Las Vegas 2020

Farmacja

75 proc. chorób rzadkich dotyka dzieci. Pacjentom brakuje systemowego wsparcia w leczeniu oraz dostępu do nowoczesnych leków

Co roku w Polsce ponad 200 tys. osób dowiaduje się, że choruje na chorobę rzadką. Pacjenci znajdują się w trudnej sytuacji, przede wszystkim dlatego, że schorzenia te często są uwarunkowane genetycznie, mają zazwyczaj ciężki przebieg i przewlekły charakter, a ich diagnostyka jest czasochłonna i utrudniona. To jednak nie są jedyne bariery. Brakuje ośrodków referencyjnych dla pacjentów z chorobami rzadkimi, a dostęp do nowoczesnych terapii i rehabilitacji jest mocno ograniczony. Dużym wyzwaniem dla polskiego systemu ochrony zdrowia jest też zapewnienie ciągłości opieki nad dorastającym pacjentem z chorobą rzadką.