Komunikaty PR

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

2019-10-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Siwek
Tauber Promotion

Gombrowicza 15
01-682 Warszawa
asiwek|tauber.com.pl| |asiwek|tauber.com.pl
+48 22 833 35 02
www.tauber.com.pl
Do pobrania docx ( 0.84 MB )

Marvipol Development rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Deweloper łączy siły z Magdaleną Boczarską, znaną aktorką filmową, serialową i teatralną. Gwiazdę poznamy w nowej roli - ambasadorki realizowanych przez spółkę inwestycji premium. Do sieci trafił spot reklamowy będący pierwszą odsłoną kampanii.

Marvipol Development, spółka obecna na rynku nieruchomości od ponad 20 lat, rusza z nową kampanią wizerunkową z udziałem Magdaleny Boczarskiej. Popularna aktorka, znana m.in. z brawurowej roli Michaliny Wisłockiej w kinowym hicie „Sztuka kochania” będzie promować inwestycje premium dewelopera. Pierwszą odsłonę kampanii stanowi  spot reklamowy, w którym wystąpiła nowa ambasadorka. Wideo powstało we współpracy z utalentowaną ekipą filmową. Nie zabrakło znanych nazwisk - za kamerą stanął nominowany do Oscara w 2002 roku Bogumił Godfrejów, o oświetlenie zadbał Przemysław Sosnowski, który pracował przy kultowych produkcjach „Ida” i „Zimna wojna”, a udźwiękowieniem zajął się Tarn Willers („Furia” z Bradem Pittem). Za reżyserię i scenariusz odpowiadają natomiast Katarzyna Frydrych oraz sama Magdalena Boczarska. Oryginalny spot, w którym aktorka wciela się w rolę astronauty można obejrzeć na stronie inwestycji Unique Tower - uniquetower.marvipol.pl.

Dbam o to, aby projekty, w które się angażuję stanowiły dla mnie wyzwanie, były nieszablonowe i odważne. Unikam sztampy, więc nietuzinkowe rozwiązanie, które wypracowaliśmy razem z ekipą skradło moje serce. Z marką Marvipol Development szybko poczułam więź. Przekonałam się, że nasze spojrzenie na świat jest podobne, stronimy od pretensjonalności i nudy, a jednocześnie stawiamy na komfort, klasę i prywatność” – komentuje Magdalena Boczarska.

Marvipol Development systematycznie wprowadza do sprzedaży nieruchomości premium. Obecnie w ofercie dewelopera znajdują się luksusowe apartamenty mieszkalne i mieszkania inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments – wszystko to w ramach kompleksu Unique Tower na bliskiej Woli, lokale w kameralnych inwestycjach Topiel No 18 na Powiślu i Cascade Residence na Mokotowie, w budynku Dom przy Okrzei na Pradze oraz w apartamentowcu Dwie Motławy na gdańskiej Wyspie Spichrzów. Spółka planuje obecnie kolejną inwestycję premium na Powiślu, która ma wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku. W swoich projektach deweloper stawia na unikalny design, atrakcyjne lokalizacje oraz szeroką ofertę udogodnień dostępnych dla mieszkańców na terenie nieruchomości. Należą do nich m.in. lobby z recepcją, prywatne strefy fitness czy przestrzenie biznesowe albo, jak w przypadku Unique Tower – restauracja, bar, centrum SPA oraz kompleksowa usługa concierge.

„Chcemy realizować inwestycje, jakich w Polsce jeszcze nie było. Naszą inspiracją są niezwykłe, nowoczesne apartamentowce, które powstają np. w Nowym Jorku i wyznaczają światowe trendy. Chcemy, aby na ich wzór nasze inwestycje stanowiły nie tylko komfortowe miejsce do mieszkania, ale także, stwarzały dla swoich mieszkańców nowe, niedostępne do tej pory możliwości.  Zależy nam, aby mieszkanie w naszych inwestycjach było unikalnym doświadczeniem, dla którego nie ma rynkowych substytutów – mówi Mariusz Poławski, Wiceprezes Marvipol Development. - Nieruchomości premium to obecnie jeden z naszych priorytetów. Wyrazem naszego zaangażowania i chęci tworzenia nowej jakości w tym segmencie jest współpraca z postacią równie charakterystyczną i nieszablonową, co tworzone przez nas projekty. Magdalena Boczarska jak nikt inny nasuwa skojarzenie z klasą i elegancją, ale też luzem i bezpretensjonalnością. Tak widzimy również Marvipol Development i nasze inwestycje – dlatego Marvipol i Magdalena Boczarska to duet idealny. Dostrzegamy, że podobne wartości wyznają także nasi klienci, którzy decydują się na zakup apartamentów premium. Chcą od życia więcej i sięgają po to, co najlepsze – kontynuuje Poławski.

Magdalena Boczarska będzie twarzą działań reklamowych prowadzonych w mediach tradycyjnych i online, a także w mediach społecznościowych. Kampania powstaje w Zespole Marketingu Marvipol Development S.A.

 

 

 

 

 

 

Dodatkowych informacji udzielają:

Mariusz Skowronek

Tauber Promotion

e-mail: mskowronek@tauber.com.pl  

Tel. (22) 833 35 02, 698 612 866

 

Anna Juchimiuk

Dyrektor marketingu

Marvipol Development

e-mail: anna.juchimiuk@marvipol.pl 

tel: +48 22 536 50 83

kom: +48 502-422-110

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media MADOGZ otwiera dział Personal Branding Biuro prasowe
2020-07-01 | 12:20

MADOGZ otwiera dział Personal Branding

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka
Media „NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24
2020-06-26 | 11:00

„NOWA NORMALNOŚĆ” - program na kanale France 24

Każdy piątek o godz. 12.45 na France 24 Co tydzień France 24 oferuje widzom Raporty o pandemii Covid-19 tworzone przez korespondentów ze wszystkich stron świata.   W
Media Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV
2020-06-09 | 10:00

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV

AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty. Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ewa Szabatin: Nie zaszczepiłam się na grypę i nie zaszczepię się na koronawirusa. Wierzę, że na niego nie zachoruję

Tancerka sceptycznie podchodzi do pomysłu wdrożenia szczepień ochronnych przeciwko koronawirusowi. Jej zdaniem szczepionka – w której poszukiwanie zaangażowanych jest obecnie wiele firm farmaceutycznych – może okazać się niebezpieczna. Skutki tego typu leczenia są bowiem nieznane i trudne do przewidzenia. Według Ewy Szabatin najważniejsze jest, żeby w sytuacjach kryzysowych wykazywać się zdrowym rozsądkiem i nie ufać wszystkim informacjom podawanym przez media.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkukrotnie mniejsze niż rok temu. Ze zorganizowanego wypoczynku skorzysta 240 tys. dzieci

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze zorganizowanego wypoczynku skorzystało 1,3 mln uczniów, w tym roku będzie to zaledwie 240 tys.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.