Komunikaty PR

Wystawa biżuteria VERDI w Polsce

2019-06-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Z wizytą do naszego kraju na zaproszenie właścicielki galerii DESA Biżuteria przyjechał dyrektor zarządzający i współtwórca  marki VERDI -  LUCA BUSSETII. ​

DAWNO, DAWNO TEMU…

W 1971 roku w Valenzie powstały pierwsze projekty w pracowni VERDI. To właśnie tu znajduje się stolica włoskiego designu i sztuki jubilerskiej. Giuseppe Verdi założyciel marki i firmy VERDI stworzył unikalne projekty biżuterii dające się opisać jako hipnotyzujący koktajl emocji, elegancji i wytworności. Od zawsze był zwolennikiem innowacji dlatego wszystkie projekty VERDI to kompozycje, które są mieszanką ducha nowych technologii, mistrzowskiej wiedzy o kamieniach i artystycznej doskonałości. Od samego początku VERDI to także filozofia. Pomimo komercyjnego charakteru osobowość pojedynczego projektu miała zawsze być oryginalna, tak by każdy, kto nosi tę biżuterię, miał okazję poczuć jak to żyć pełnią życia i smakując jego unikalność zarazem. Tak pozostało do dzisiaj. Marco Verdi, przejmując prowadzenie firmy od ojca, wciąż utrzymuje jej pełen emocji styl i ducha marki. Każdego roku, nowa kolekcja stworzona pod brandem VERDI okazywała się wielkim sukcesem. Od 2016 roku firma rozpoczęła ekspansję na inne rynki. Stąd jej obecność w Polsce. Przez prawie 50 lat wciąż aktualne jest motto firmy: łączenie dbałości o szczegóły i proporcje, by w maksymalny sposób wyrazić współczesny styl.

 

Venezia ma status stolicy włoskiego designu i wzornictwa, co roku odbywają się właśnie tutaj targi biżuterii włoskiej z najlepszych włoskich pracowni jubilerskich – zapraszani są dealerzy i domy jubilerskie z całego świata.

 

- Polki otwierają się na odważną biżuterię, nie obawiają się ekstrawagancji i oryginalności. Chcą podkreślać swój styl i charakter. Projekty VERDI miałam okazję podziwiać w marcu tego roku, na targach BASELLWORLD w Bazylei. Od razu po targach rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące prezentacji marki w Warszawie. To wyjątkowy design połączony z najwyższej próby rzemiosłem oraz jakością. Jestem przekonana, że Polki, słynące na świecie z dobrego gustu i stylu,  ją docenią i będą nosić te designerskie projekty na co dzień – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

 

Rynek biżuterii perspektywy rozwoju

Z raportu McKinsey wynika, że przemysł biżuteryjny będzie prężnie rozwijającą gałęzią gospodarki. Wg prognoz w 2020 roku wartość światowego rynku jubilerskiego będzie wynosiła 250 miliardów euro (w 2015 roku szacowana była na 150 miliardów euro).

 

- W Polsce poza sieciowymi jubilerami rośnie w sprzedaży udział lokalnych jubilerów oraz galerii biżuterii. To co wyróżnia ich ofertę – to jej niepowtarzalność, jakość rzemiosła oraz często najwyższej jakości kamienie.  Równolegle rozwija się rynek aukcji biżuterii. 

-Wspólnie z domem aukcyjnym DESA Unicum organizujemy cztery aukcje rocznie. Z naszą ofertą biżuterii kolekcjonerskiej obejmującej ponad 2 000  niepowtarzalnych pierścionków, bransolet, brosz oraz kolii plasujemy się w czołówce na polskim rynku – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

 

Rośnie świadomość polskich klientów, którzy coraz częściej poszukują oryginalnej, wysokiej klasy biżuterii, która poza ozdobą będą również dobrą inwestycją. Kamienie szlachetne: diamenty, szmaragdy, szafiry, rubiny oprawione w oryginalne i ponadczasowe wzornictwo to nie tylko synonim statusu ale przede wszystkim sposób na tworzenie rodzinnej fortuny dodajeMaria Windorbska.

 

WYSTAWA VERDI

Od 14 do 16 czerwca można pierwszy raz w Polsce podziwiać projekty znanej i cenionej na świecie marki VERDI. Diamenty, kamienie i kruszce szlachetne zaklęte w wyjątkowe, oryginalne oprawy zapierają dech w piersi. Wystawa jest bezpłatna, można ja obejrzeć w Atelier Izabeli Łapińskiej do 14 do 16 czerwca w godz. Od 12.00 do 20.00. 

 

 

DESA BIŻUTERIA 

DESA BIŻUTERIA jest liderem rynku biżuterii kolekcjonerskiej w Polsce. W naszej ofercie znajduje się kolekcja ponad 2 000 obiektów o łącznej wartości blisko 18 milionów złotych. Każdy z tych przedmiotów to nie tylko wyjątkowa historia ale najwyższej próby rzemiosło, kamienie szlachetne – często pochodzące z Włoch, Austrii, Francji oraz Rosji. Jesteśmy wyspecjalizowanym zespołem ekspertów z dziedzinie biżuterii kolekcjonerskiej - autentycznych wyrobach z minionych stuleci w stylu art déco, secesyjnym czy biedermeier- owym.  Od 2015 roku rozszerzamy naszą ofertę o biżuterie luksusową wysadzaną diamentami, szmaragdami oraz rubinami oraz kamienie inwestycyjne. Galeria DESA to miejsce, w którym klienci znajdują najwyższej klasy wyroby jubilerskie. Tutaj koneserzy zamawiają często biżuterię na specjalne zamówienie. Korzystając z doświadczenia mistrzów jubilerskich, można tu również naprawić, odnowić i zmienić rozmiar biżuterii oraz dokonać jej fachowej wyceny. Więcej informacji: www.desabizuteria.pl www.verdigioielli.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ Biuro prasowe
2019-07-16 | 13:00

JAK DOBRAĆ STRÓJ KĄPIELOWY, BY ODZWIERCIEDLAŁ TWOJĄ OSOBOWOŚĆ

Wygląd jest naszą wizytówką - to, jak nas widzą inni, ma wpływ na to, jak jesteśmy odbierani przez najbliższe otoczenie. I chociaż wielu się do tego nie przyznaje, trudno się
Moda Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia Look
2019-07-12 | 17:03

Letni street fashion, czyli lipcowa edycja akcji Silesia Look

Letnia aura i słoneczna pogoda dodają odwagi do eksperymentowania z modą. Kwieciste sukienki czy barwne dodatki to must have, który widać na katowickich ulicach. Już w najbliższą
Moda Moda na upały. Jak modnie chronić się przed słońcem?
2019-07-11 | 12:00

Moda na upały. Jak modnie chronić się przed słońcem?

Tegoroczne lato zaskakuje nas wysokimi temperaturami i czerwieniącymi skórę promieniami słońca. Jak zatem przygotować swoją garderobę na wakacyjne podboje, bez konieczności

Kalendarium

Gwiazdy

Iwona Węgrowska: Moja córka zakłada szpilki, sukienkę, maluje się, tańczy, śpiewa i po prostu jest wtedy gwiazdą. Kiedyś nagramy wspólnie piosenkę

Wokalistka podkreśla, że jej 4-letnia córka Lila jest bardzo uzdolniona muzycznie. Dziewczynka ma piękną barwę głosu, śpiewa czysto, ma poczucie rytmu i wie, jak zrobić show. Na razie tylko w domu, ale niewykluczone, że za kilka, kilkanaście lat stanie na prawdziwej scenie i porwie tłumy. Piosenkarka cieszy się, że latorośl odziedziczyła po niej talent wokalny i duży potencjał, ale jak tłumaczy, na razie jest jeszcze za wcześnie, by mówić, czy dziecko rzeczywiście pójdzie w jej ślady.

Psychologia

Małgorzata Ohme: Potrafię udzielać pierwszej pomocy. Dzięki temu czuję się bezpieczniej sama ze sobą, z moimi dziećmi i bliskimi

Małgorzata Ohme podkreśla, że umiejętność udzielania pierwszej pomocy jest niezwykle ważna, bo daje nam pewność, że kiedy dojdzie do tragedii, będziemy potrafili odpowiednio zareagować i odważnie przystąpić do działania. Zdaniem psycholog dzieci już w okresie wczesnoszkolnym powinny zdobywać wiedzę w tym zakresie. Pomaga w tym miedzy innymi akcja Mali Ratownicy, gdzie najmłodsi poprzez zabawę uczą się ratowania życia i odpowiedzialności za los drugiego człowieka.

Sport

Polacy czas wolny nadal spędzają na kanapach. Brak ruchu jest czwartą przyczyną zgonów na świecie

Raz w miesiącu aktywność fizyczną podejmuje 64 proc. Polaków – wynika z badania MultiSport Index 2019. Jesteśmy nadal jednym z najmniej aktywnych społeczeństw w Unii Europejskiej. Prawie połowa z nas spędza w pozycji siedzącej ponad 5 godzin dziennie. Tymczasem Światowa Organizacja Zdrowia uznaje brak ruchu za czwartą przyczynę śmiertelności na świecie.

Seriale

Magdalena Boczarska: polski widz jest absolutnie gotowy na poważny serial z silnym ładunkiem emocjonalnym

Aktorka jest zaskoczona żywiołowym odbiorem serialu „Pod powierzchnią”. Jej zdaniem oznacza to, że polscy widzowie chcą oglądać ambitne seriale obyczajowe z dużym ładunkiem emocjonalnym. Nie ukrywa też, że pracując na planie tej produkcji, czuła, że nie może ona przejść niezauważona.