Komunikaty PR

Wystawa biżuteria VERDI w Polsce

2019-06-15  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Patrycja Sawicka - Sikora
Agencja Primoloko

Żegańska 18 lok. 201
04-713 Warszawa
patrycja_sawicka|primoloko.com.pl| |patrycja_sawicka|primoloko.com.pl
+48506181076
www.primoloko.com.pl
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Z wizytą do naszego kraju na zaproszenie właścicielki galerii DESA Biżuteria przyjechał dyrektor zarządzający i współtwórca  marki VERDI -  LUCA BUSSETII. ​

DAWNO, DAWNO TEMU…

W 1971 roku w Valenzie powstały pierwsze projekty w pracowni VERDI. To właśnie tu znajduje się stolica włoskiego designu i sztuki jubilerskiej. Giuseppe Verdi założyciel marki i firmy VERDI stworzył unikalne projekty biżuterii dające się opisać jako hipnotyzujący koktajl emocji, elegancji i wytworności. Od zawsze był zwolennikiem innowacji dlatego wszystkie projekty VERDI to kompozycje, które są mieszanką ducha nowych technologii, mistrzowskiej wiedzy o kamieniach i artystycznej doskonałości. Od samego początku VERDI to także filozofia. Pomimo komercyjnego charakteru osobowość pojedynczego projektu miała zawsze być oryginalna, tak by każdy, kto nosi tę biżuterię, miał okazję poczuć jak to żyć pełnią życia i smakując jego unikalność zarazem. Tak pozostało do dzisiaj. Marco Verdi, przejmując prowadzenie firmy od ojca, wciąż utrzymuje jej pełen emocji styl i ducha marki. Każdego roku, nowa kolekcja stworzona pod brandem VERDI okazywała się wielkim sukcesem. Od 2016 roku firma rozpoczęła ekspansję na inne rynki. Stąd jej obecność w Polsce. Przez prawie 50 lat wciąż aktualne jest motto firmy: łączenie dbałości o szczegóły i proporcje, by w maksymalny sposób wyrazić współczesny styl.

 

Venezia ma status stolicy włoskiego designu i wzornictwa, co roku odbywają się właśnie tutaj targi biżuterii włoskiej z najlepszych włoskich pracowni jubilerskich – zapraszani są dealerzy i domy jubilerskie z całego świata.

 

- Polki otwierają się na odważną biżuterię, nie obawiają się ekstrawagancji i oryginalności. Chcą podkreślać swój styl i charakter. Projekty VERDI miałam okazję podziwiać w marcu tego roku, na targach BASELLWORLD w Bazylei. Od razu po targach rozpoczęliśmy rozmowy dotyczące prezentacji marki w Warszawie. To wyjątkowy design połączony z najwyższej próby rzemiosłem oraz jakością. Jestem przekonana, że Polki, słynące na świecie z dobrego gustu i stylu,  ją docenią i będą nosić te designerskie projekty na co dzień – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

 

Rynek biżuterii perspektywy rozwoju

Z raportu McKinsey wynika, że przemysł biżuteryjny będzie prężnie rozwijającą gałęzią gospodarki. Wg prognoz w 2020 roku wartość światowego rynku jubilerskiego będzie wynosiła 250 miliardów euro (w 2015 roku szacowana była na 150 miliardów euro).

 

- W Polsce poza sieciowymi jubilerami rośnie w sprzedaży udział lokalnych jubilerów oraz galerii biżuterii. To co wyróżnia ich ofertę – to jej niepowtarzalność, jakość rzemiosła oraz często najwyższej jakości kamienie.  Równolegle rozwija się rynek aukcji biżuterii. 

-Wspólnie z domem aukcyjnym DESA Unicum organizujemy cztery aukcje rocznie. Z naszą ofertą biżuterii kolekcjonerskiej obejmującej ponad 2 000  niepowtarzalnych pierścionków, bransolet, brosz oraz kolii plasujemy się w czołówce na polskim rynku – mówi Maria Windorbska, Prezes Zarządu Biżuteria DESA w Warszawie, organizatorka wystawy.

 

Rośnie świadomość polskich klientów, którzy coraz częściej poszukują oryginalnej, wysokiej klasy biżuterii, która poza ozdobą będą również dobrą inwestycją. Kamienie szlachetne: diamenty, szmaragdy, szafiry, rubiny oprawione w oryginalne i ponadczasowe wzornictwo to nie tylko synonim statusu ale przede wszystkim sposób na tworzenie rodzinnej fortuny dodajeMaria Windorbska.

 

WYSTAWA VERDI

Od 14 do 16 czerwca można pierwszy raz w Polsce podziwiać projekty znanej i cenionej na świecie marki VERDI. Diamenty, kamienie i kruszce szlachetne zaklęte w wyjątkowe, oryginalne oprawy zapierają dech w piersi. Wystawa jest bezpłatna, można ja obejrzeć w Atelier Izabeli Łapińskiej do 14 do 16 czerwca w godz. Od 12.00 do 20.00. 

 

 

DESA BIŻUTERIA 

DESA BIŻUTERIA jest liderem rynku biżuterii kolekcjonerskiej w Polsce. W naszej ofercie znajduje się kolekcja ponad 2 000 obiektów o łącznej wartości blisko 18 milionów złotych. Każdy z tych przedmiotów to nie tylko wyjątkowa historia ale najwyższej próby rzemiosło, kamienie szlachetne – często pochodzące z Włoch, Austrii, Francji oraz Rosji. Jesteśmy wyspecjalizowanym zespołem ekspertów z dziedzinie biżuterii kolekcjonerskiej - autentycznych wyrobach z minionych stuleci w stylu art déco, secesyjnym czy biedermeier- owym.  Od 2015 roku rozszerzamy naszą ofertę o biżuterie luksusową wysadzaną diamentami, szmaragdami oraz rubinami oraz kamienie inwestycyjne. Galeria DESA to miejsce, w którym klienci znajdują najwyższej klasy wyroby jubilerskie. Tutaj koneserzy zamawiają często biżuterię na specjalne zamówienie. Korzystając z doświadczenia mistrzów jubilerskich, można tu również naprawić, odnowić i zmienić rozmiar biżuterii oraz dokonać jej fachowej wyceny. Więcej informacji: www.desabizuteria.pl www.verdigioielli.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Czy Polacy znają się na modzie? Raport “Polska strojna” Allegro.Moda Biuro prasowe
2019-11-14 | 09:00

Czy Polacy znają się na modzie? Raport “Polska strojna” Allegro.Moda

Mimo, że połowa z nas uważa, że Polacy ubierają się modnie, nadal w naszych wyborach modowych jesteśmy bardzo praktyczni. Zwracamy uwagę głównie na cenę produktów,
Moda RETRO TECH, czyli powrót lat 80. w kolekcji The North Face
2019-11-13 | 14:00

RETRO TECH, czyli powrót lat 80. w kolekcji The North Face

W najnowszej kolekcji kapsułowej marka The North Face przywraca retro klimat lat 80. XX wieku. Ubrania zainspirowane są światem muzyki elektronicznej oraz klimatem
Moda Ze Stoczni Gdańskiej na wybiegi: historia, która inspiruje projektantów mody
2019-11-04 | 12:00

Ze Stoczni Gdańskiej na wybiegi: historia, która inspiruje projektantów mody

W 2020 roku Stocznia Gdańska będzie jednym polskim kandydatem zgłoszonym do wpisu na tę prestiżową listę. Jednym z elementów działań wspierających te starania był konkurs na

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Film

Marta Żmuda Trzebiatowska: Na rolę w filmie „Mowa ptaków” czekałam 10 lat. Wcześniej nie byłam na nią gotowa

Aktorka podkreśla, że dopiero po roli w filmie „Mowa ptaków” w reżyserii Xawerego Żuławskiego czuje się spełniona jako aktorka. Jej zdaniem kwintesencją zawodu, który wykonuje, są bowiem role trudne i niejednoznaczne, takie, które wymagają poświęceń, a nawet diametralnej zmiany sposobu myślenia. Jako aktorce zależy jej na tym, by pokazywać widzom różne swoje oblicza, jest więc dumna z tego, że udało jej się zagrać w produkcji, która intryguje i budzi skrajne emocje.

Handel

Na tegoroczne święta Polacy wydadzą średnio 1,7 tys. zł. Tylko co trzeci zamierza na nich oszczędzać

Do świąt Bożego Narodzenia pozostało mniej niż półtora miesiąca. Na ich organizację w tym roku najwięcej – ponad 2 tys. zł – zamierzają przeznaczyć rodziny z dziećmi – wynika z Barometru Providenta. Większość badanych, bo aż 84 proc., zapowiada, że sfinansuje świąteczne wydatki z bieżącego budżetu, a tylko 4 proc. przyznaje, że pomogą im w tym środki z programów socjalnych. 80 proc. Polaków spodziewa się znaleźć pod choinką prezenty, a wśród najbardziej pożądanych są biżuteria, perfumy, kosmetyki, elektronika i małe AGD.

 

Media i PR

Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze. Korzystają na tym platformy internetowe

Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet Warszawskiego. Widać to także w badaniach. Dla co trzeciego Polaka w wieku 9–55 lat dominującym stylem jest oglądanie wielu odcinków serialu z rzędu. Seryjnymi oglądaczami są częściej kobiety (39 proc.), rzadziej mężczyźni (30 proc.) – wynika z badania IQS przeprowadzonego w ubiegłym roku.​