Komunikaty PR

Prestige Męski z Białostocką Kartą Dużej Rodziny

2014-09-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Janusz Mroczkowski
Opublikowani Creative Communication Advisors

Modrzewiowa 9/3
15-238 Białystok
janusz|opublikowani.pl| |janusz|opublikowani.pl
501035853
www.opublikowani.pl

Białostocka Karta Dużej Rodziny to działający od września ubiegłego roku program, który ma sprawić, iż stolica województwa podlaskiego stanie miastem w jeszcze większym stopniu przyjaznym rodzinom. Niedawno do grona firm oferujących ulgi w ramach BKDR dołączył sklep odzieżowy Prestige Męski.

Każdy posiadacz Białostockiej Karty Dużej Rodziny, który zdecyduje się dokonać zakupów w sklepie firmowym Prestige przy ul. Zwycięstwa 26, może liczyć na 10% upustu od standardowej ceny.

- Co ciekawe, ten stały rabat w naszym wypadku obejmuje cały asortyment, czyli koszule, garnitury, spodnie, krawaty, paski i inne dodatki – wyjaśnia Krzysztof Kosmowski, właściciel sklepu.

Wbrew pozorom oferta ta nie skupia się wyłącznie na dorosłych mieszkańcach regionu. Po produkty firmy od dawna chętnie sięgają bowiem także młodsi białostoczanie - Prestige Męski często ubiera więc osoby przygotowujące się do pierwszego w życiu wydarzenia wymagającego nieco bardziej eleganckiego stroju: egzaminu gimnazjalnego, studniówki czy matury.

Białostocka Karta Dużej Rodziny jest programem skierowanym do dużych rodzin – wychowujących co najmniej troje dzieci w wieku do 18 lat (do 26 lat, o ile dzieci uczą się lub studiują), zameldowanych i zamieszkałych w Białymstoku oraz prowadzących wspólne gospodarstwo domowe.

Posiadacze Karty, obok ulg i upustów oferowanych przez partnerów programu (sklepy, restauracje czy hotele) mogą też liczyć na zniżki przy zakupie biletów okresowych Białostockiej Komunikacji Miejskiej, niższe ceny za miejskie przedszkola i żłobki oraz tańszy wstęp do miejskich obiektów sportowych czy instytucji kultury.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Niezbędne akcesorium czy stylowa ozdoba – jak Polacy patrzą na okulary? Biuro prasowe
2020-07-01 | 11:00

Niezbędne akcesorium czy stylowa ozdoba – jak Polacy patrzą na okulary?

Ile kosztują okulary korekcyjne? Czym kierujemy się podczas wyboru nowych oprawek? Czy okularnicy rzeczywiście uważani są za kujonów? Na te pytania odpowiada najnowsze badanie
Moda Sprawdź, w czym najlepiej zasypiać latem
2020-06-30 | 01:00

Sprawdź, w czym najlepiej zasypiać latem

  Nadchodzą ciepłe, lipcowe noce, na które warto przygotować lekką bieliznę nocną. To dzięki niej sen może stać się wyjątkowo komfortowy, a wysoka temperatura nie sprawi
Moda 3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeoffice
2020-06-26 | 17:02

3 pomysły na stylizacje, kiedy skończy się #homeoffice

Pandemia spowodowała, iż wiele osób przeszło na tryb pracy zdalnej. Oficjalny strój codzienny został zamieniony na ubranie typu homewear. Powrót do biura jednak coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ewa Szabatin: Nie zaszczepiłam się na grypę i nie zaszczepię się na koronawirusa. Wierzę, że na niego nie zachoruję

Tancerka sceptycznie podchodzi do pomysłu wdrożenia szczepień ochronnych przeciwko koronawirusowi. Jej zdaniem szczepionka – w której poszukiwanie zaangażowanych jest obecnie wiele firm farmaceutycznych – może okazać się niebezpieczna. Skutki tego typu leczenia są bowiem nieznane i trudne do przewidzenia. Według Ewy Szabatin najważniejsze jest, żeby w sytuacjach kryzysowych wykazywać się zdrowym rozsądkiem i nie ufać wszystkim informacjom podawanym przez media.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkukrotnie mniejsze niż rok temu. Ze zorganizowanego wypoczynku skorzysta 240 tys. dzieci

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze zorganizowanego wypoczynku skorzystało 1,3 mln uczniów, w tym roku będzie to zaledwie 240 tys.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.