Komunikaty PR

„Bild” partnerem Federacji KSW

2019-05-15  |  16:00
Biuro prasowe

„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie,podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.
W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseumna PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

 

Obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, strategia rozwoju KSW zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Gale w Irlandii oraz Anglii każdorazowo kończyły się sukcesem, dlatego naturalnym krokiem dla Federacji jest wejście na kolejne duże rynki. „Bild” będzie wspierać KSW w zakresie promocji organizowanych wydarzeń oraz popularyzacji dyscypliny sportowej, jaką jest MMA w Niemczech. Wydarzenia KSW w 2019 r. będą transmitowane na platformie medialnej bild.de. Pierwszy live-streaming można było obejrzeć już przy okazji kwietniowej gali KSW 48 w Lublinie. Obie strony deklarują, że liczą na długookresowe partnerstwo.

 

- „KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. Każda organizowana przez nas gala przyciąga publiczność liczoną w dziesiątkach tysięcy osób. Kolejne miliony oglądają walki przed ekranami komputerów, telewizorów czy smartfonów. Z sukcesem tworzymy historię MMA już od 15 lat, nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Dla rozwoju KSW kluczowe znaczenie ma wzrost, ale także zrozumienie współczesnego świata. Niemcy to ogromny rynek, który jest dla nas bardzo interesujący. Rynek pełen pasjonatów i najlepszych sportowców MMA na świecie. Niewątpliwie, „Bild” należy do liderów europejskiego rynku mediów. Wspólnie będziemy dążyć do zmiany wizerunku MMA w Niemczech. Moment podpisania umowy patronackiej będzie częścią historii tej dyscypliny, rozwoju zarówno MMA, jak i KSW w Niemczech” - mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny i współwłaściciel KSW.

 

„Bild” to niemiecki dzienniki o charakterze sensacyjnym; najlepiej sprzedająca się gazeta w Europie oraz siedemnasta na świecie pod względem nakładu. Pierwsze wydanie gazety ukazało się 24 czerwca 1952 roku.

 

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts) 
w Europie i jedna z największych na świecie.To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie.  W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce 
i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

 

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

  • KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA
  • KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych
  • Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA
  • KSW Squad - oficjalna linia odzieżowa KSW
  • KSW TV – oficjalna platforma streamingowa
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie Biuro prasowe
2020-02-20 | 14:00

Mecz Gwiazd - zagrają dla rodzin policjantów poległych na służbie

Na co dzień rzucają do jednego kosza, ale w najbliższą sobotę staną po przeciwnych stronach boiska. O kim mowa? Małopolscy policjanci i pracownicy krakowskiego oddziału Motoroli Solutions
Sport Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi !
2020-02-18 | 21:00

Adam Małysz na wydarzeniu w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi"!

Już jutro w krakowskim Tesco odbędzie się niezwykłe wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, z atrakcjami dla całej rodziny! W roli gościa specjalnego
Sport Podgórska tuż poza „dziesiątką” w greckiej etapówce
2020-02-18 | 10:26

Podgórska tuż poza „dziesiątką” w greckiej etapówce

Ambitna postawa Oli Podgórskiej w Grecji, która mimo problemów na trasie, zawody Salamina Epic MTB Cup #2 ukończyła na dobrym 13. miejscu. – Traktuję ten start jako

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Macademian Girl: Moi fani cenią mnie za dbałość o detale. Przykładam się do swojej pracy, ale nie jest to chory perfekcjonizm

W środowisku artystycznym Macademian Girl znana jest jako niebywała perfekcjonistka. Sama blogerka tłumaczy, że w tej kwestii trzeba jednak rozgraniczyć pewne pojęcia, bo rzetelność, którą ceni sobie najbardziej, to nie to samo, co przesadny perfekcjonizm. Dlatego też stara się robić wszystko na sto procent, ale też zostawia sobie margines błędu.

Media

Natalia Nykiel: Przeszłam drogę od talent show aż do miejsca, w którym jestem obecnie. To ostatecznie publiczność decyduje o rozwoju kariery

W marcu na antenie Polsatu wystartuje nowe muzyczne talent show „The Four. Bitwa o sławę”. Program poprowadzi wokalistka, Natalia Szroeder. W roli jurorów będzie można zobaczyć: Natalię Nykiel, Igora Herbuta i Jakuba Badacha. Trenerzy przyznają, że zadanie, które mają przed sobą, nie należy do najprostszych. Zależy im, aby rady i wskazówki udzielane uczestnikom były szczere i pomocne. Dzięki temu chcą odkryć nowe talenty i przyczynić się do ich rozwoju.

Media i PR

Coraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii

Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród wszystkich segmentów. – Reklama kinowa daje możliwość wykorzystania innowacyjnych technologii, formatów ScreenX czy 4DX. Pozwala też na lepszą interakcję z widzem – ocenia Justyna Krzyżanowska z New Age Media.

 

Biotechnologia

Nanomateriały zrewolucjonizują ortopedię i implantologię. Antybakteryjne powłoki atomowe zmniejszą ryzyko zakażeń podczas wszczepiania implantów

Nanotechnologia zmienia oblicze medycyny. Dzięki cienkim warstwom atomowym o działaniu antybakteryjnym mamy szansę pokonać problem lekooporności szczepów bakterii. Technologia ta pozwala ponadto opracować dużo doskonalsze implanty stomatologiczne czy protezy kończyn. W medycynie stomatologicznej nanotechnologia umożliwia także stworzenie materiałów, które wyeliminują ryzyko próchnicy