Komunikaty PR

„Bild” partnerem Federacji KSW

2019-05-15  |  16:00
Biuro prasowe

„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie,podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.
W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseumna PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

 

Obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, strategia rozwoju KSW zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Gale w Irlandii oraz Anglii każdorazowo kończyły się sukcesem, dlatego naturalnym krokiem dla Federacji jest wejście na kolejne duże rynki. „Bild” będzie wspierać KSW w zakresie promocji organizowanych wydarzeń oraz popularyzacji dyscypliny sportowej, jaką jest MMA w Niemczech. Wydarzenia KSW w 2019 r. będą transmitowane na platformie medialnej bild.de. Pierwszy live-streaming można było obejrzeć już przy okazji kwietniowej gali KSW 48 w Lublinie. Obie strony deklarują, że liczą na długookresowe partnerstwo.

 

- „KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. Każda organizowana przez nas gala przyciąga publiczność liczoną w dziesiątkach tysięcy osób. Kolejne miliony oglądają walki przed ekranami komputerów, telewizorów czy smartfonów. Z sukcesem tworzymy historię MMA już od 15 lat, nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Dla rozwoju KSW kluczowe znaczenie ma wzrost, ale także zrozumienie współczesnego świata. Niemcy to ogromny rynek, który jest dla nas bardzo interesujący. Rynek pełen pasjonatów i najlepszych sportowców MMA na świecie. Niewątpliwie, „Bild” należy do liderów europejskiego rynku mediów. Wspólnie będziemy dążyć do zmiany wizerunku MMA w Niemczech. Moment podpisania umowy patronackiej będzie częścią historii tej dyscypliny, rozwoju zarówno MMA, jak i KSW w Niemczech” - mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny i współwłaściciel KSW.

 

„Bild” to niemiecki dzienniki o charakterze sensacyjnym; najlepiej sprzedająca się gazeta w Europie oraz siedemnasta na świecie pod względem nakładu. Pierwsze wydanie gazety ukazało się 24 czerwca 1952 roku.

 

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts) 
w Europie i jedna z największych na świecie.To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie.  W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce 
i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

 

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

  • KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA
  • KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych
  • Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA
  • KSW Squad - oficjalna linia odzieżowa KSW
  • KSW TV – oficjalna platforma streamingowa
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Sportowcu, nawodnij się sam! Biuro prasowe
2020-07-09 | 16:00

Sportowcu, nawodnij się sam!

Każdy miłośnik sportu wie, że intensywnie trenując, zwłaszcza latem, należy dużo pić i uzupełniać elektrolity. Ale czym są te tajemnicze substancje? W tym sezonie sportowym postawmy na
Sport Fitness na tarasie w Galerii Młociny!
2020-07-08 | 13:08

Fitness na tarasie w Galerii Młociny!

Lipiec na Bielanach z całą pewnością zachwyci niejednego miłośnika aktywności fizycznych. Galeria Młociny przygotowała szereg atrakcji, w ramach których w każdy wtorek, środę
Sport 505 wraca na wodę!
2020-07-08 | 10:20

505 wraca na wodę!

Puchar Polski 2020 Pomimo okresu niepewności, 11 lipca załogi klasy 505 powracają na wodę w ramach regat Lotos Nordcup w Gdańsku. Ze względu na stratę całego kwietnia i maja, w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.