Komunikaty PR

„Bild” partnerem Federacji KSW

2019-05-15  |  16:00
Biuro prasowe

„Bild”, najpopularniejszy dziennik wydawany w Europie oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie,podpisały umowę o współpracy. Kontrakt obejmuje promocję w prasie i na portalu, a także prawo do prowadzenia transmisji z gal MMA.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię europejskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy.
W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji - KSW 39: Colosseumna PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii. Transmisje z gal odbywają się już w ponad 45 krajach, a na platformach streamingowych, takich jak m.in. kswtv.com, wydarzenia oglądane są przez użytkowników z ponad 80 krajów.

 

Obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, strategia rozwoju KSW zakłada ekspansję na rynki zagraniczne. Gale w Irlandii oraz Anglii każdorazowo kończyły się sukcesem, dlatego naturalnym krokiem dla Federacji jest wejście na kolejne duże rynki. „Bild” będzie wspierać KSW w zakresie promocji organizowanych wydarzeń oraz popularyzacji dyscypliny sportowej, jaką jest MMA w Niemczech. Wydarzenia KSW w 2019 r. będą transmitowane na platformie medialnej bild.de. Pierwszy live-streaming można było obejrzeć już przy okazji kwietniowej gali KSW 48 w Lublinie. Obie strony deklarują, że liczą na długookresowe partnerstwo.

 

- „KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. Każda organizowana przez nas gala przyciąga publiczność liczoną w dziesiątkach tysięcy osób. Kolejne miliony oglądają walki przed ekranami komputerów, telewizorów czy smartfonów. Z sukcesem tworzymy historię MMA już od 15 lat, nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Dla rozwoju KSW kluczowe znaczenie ma wzrost, ale także zrozumienie współczesnego świata. Niemcy to ogromny rynek, który jest dla nas bardzo interesujący. Rynek pełen pasjonatów i najlepszych sportowców MMA na świecie. Niewątpliwie, „Bild” należy do liderów europejskiego rynku mediów. Wspólnie będziemy dążyć do zmiany wizerunku MMA w Niemczech. Moment podpisania umowy patronackiej będzie częścią historii tej dyscypliny, rozwoju zarówno MMA, jak i KSW w Niemczech” - mówi Martin Lewandowski, dyrektor generalny i współwłaściciel KSW.

 

„Bild” to niemiecki dzienniki o charakterze sensacyjnym; najlepiej sprzedająca się gazeta w Europie oraz siedemnasta na świecie pod względem nakładu. Pierwsze wydanie gazety ukazało się 24 czerwca 1952 roku.

 

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA - Mixed Martial Arts) 
w Europie i jedna z największych na świecie.To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie.  W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce 
i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

 

Pod szyldem KSW kryją się nie tylko cykliczne gale, ale także szereg innych działań oraz zarządzanie wizerunkiem i kontraktami wielu zawodników. Marki w ramach KSW to m.in.:

  • KSW – największa w Europie i czołowa na świecie gala MMA
  • KSW obozy – organizacja obozów szkoleniowych
  • Puchar KSW – organizacja amatorskich zawodów MMA
  • KSW Squad - oficjalna linia odzieżowa KSW
  • KSW TV – oficjalna platforma streamingowa
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP Biuro prasowe
2020-07-02 | 16:30

Blisko 120 aut na otwarcie sezonu WSMP

Inauguracja sezonu Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski zapowiada się ekscytująco. Gosia Rdest, Robert Lukas i Mateusz Lisowski to największe gwiazdy weekendu na Torze Poznań. Nie
Sport Odkryj swoje możliwości z Polar Unite
2020-06-30 | 19:00

Odkryj swoje możliwości z Polar Unite

Polar, pionier technologii dla sportowców i lider w produkcji urządzeń do pomiaru tętna oraz monitorowania aktywności, przedstawia najnowszy zegarek segmentu fitness: Polar
Sport BRAK ZDJĘCIA
2020-06-25 | 15:00

Wzrost obowiązków nie musi oznaczać spadku formy

Ostatnie obostrzenia związane z pandemią koronawirusa sprawiły, że większość z nas pozostawała w domach. Czas zaoszczędzony na dojazdach do pracy czy szkoły oraz mniejsza liczba codziennych obowiązków sprawiły, że wielu z nas

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ewa Szabatin: Nie zaszczepiłam się na grypę i nie zaszczepię się na koronawirusa. Wierzę, że na niego nie zachoruję

Tancerka sceptycznie podchodzi do pomysłu wdrożenia szczepień ochronnych przeciwko koronawirusowi. Jej zdaniem szczepionka – w której poszukiwanie zaangażowanych jest obecnie wiele firm farmaceutycznych – może okazać się niebezpieczna. Skutki tego typu leczenia są bowiem nieznane i trudne do przewidzenia. Według Ewy Szabatin najważniejsze jest, żeby w sytuacjach kryzysowych wykazywać się zdrowym rozsądkiem i nie ufać wszystkim informacjom podawanym przez media.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Problemy społeczne

Zainteresowanie koloniami i obozami kilkukrotnie mniejsze niż rok temu. Ze zorganizowanego wypoczynku skorzysta 240 tys. dzieci

Obawa przed koronawirusem i problemy finansowe sprawiają, że rodzice masowo rezygnują z wysyłania dzieci na kolonie i obozy. – Jeszcze w marcu mieliśmy sprzedanych w branży 40–50 proc. miejsc. Teraz, jeżeli osiągniemy sprzedaż na poziomie 20 proc. tego co w ubiegłym roku, będzie to można uznać za sukces – ocenia Krzysztof Maziński z Biura Usług Turystycznych BUT, przedstawiciel Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej. Z szacunków MEN wynika, że w 2019 roku ze zorganizowanego wypoczynku skorzystało 1,3 mln uczniów, w tym roku będzie to zaledwie 240 tys.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.