Komunikaty PR

Deli Catering wsparło kulinarnie Sylwester z Polsatem

2019-01-17  |  20:00
Biuro prasowe

Sylwestrowa Moc Przebojów, czyli zabawa organizowana przez telewizję Polsat, to jedna z największych imprez w Polsce na powitanie nowego roku. Podczas wydarzenia nie zabrakło takich gwiazd polskiej estrady, jak Maryli Rodowicz, Cleo, Michała Szpaka, Eweliny Lisowskiej oraz zespołów Ich Troje oraz Feel.

O pełną obsługę zarówno strefy VIP, jak i loży premium oraz strefy Artystów zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie Kulinariów Eventowych, Deli Catering. Specjalnie na tę okoliczność marka przygotowała pstrąga z musem rakowym na sosie z Martini i zielonego ogórka na szpadkach, solę rolowaną ze szpinakiem na sosie z pomarańczy i różowego pieprzu, a także polędwicę z dzika na sosie z bzu i gorzkiej czekolady.

Sylwestrowa Moc Przebojów 2018 odbyła się na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Gospodarzami imprezy byli: Krzysztof Ibisz, Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Maciej Dowbor, Maciej Rock oraz Rafał Maserak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Komunikaty PR”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tikkurila Lododisco – Pluszaki atakują Biuro prasowe
2019-02-15 | 21:00

Tikkurila Lododisco – Pluszaki atakują

W miniony piątek na tafli dębickiego lodowiska tłumnie pojawiły się… pluszaki. Wszystkie ubrane w stylowe futerka, różnobarwnie mieniące się w świetle reflektorów,
Styl życia PIWA ŁOMŻA Z CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE
2019-02-14 | 14:02

PIWA ŁOMŻA Z CERTYFIKATEM DOCEŃ POLSKIE

Ubiegły rok okazał się bardzo pomyślny dla marki Łomża i zakończył zdobyciem wielu prestiżowych wyróżniać m.in. Superbrands Polska Marka, Przebój FMCG 2018, Konsumencki
Styl życia 5 rad, jak w lutym wrócić do realizacji postanowień noworocznych
2019-02-14 | 09:35

5 rad, jak w lutym wrócić do realizacji postanowień noworocznych

Badania przeprowadzone przez CBOS dowodzą, że średnio ponad połowa Polaków robi postanowienia noworoczne. Gorzej z ich realizacją: udaje się to zaledwie niespełna 10% pytanych.

Gwiazdy

Muzyka

Sarsa: singiel "Carmen" miał być utworem niszowym. Tymczasem radia chętnie po niego sięgają

Wokalistka jest zaskoczona entuzjastycznym przyjęciem jej nowego singla przez rozgłośnie radiowe. Twierdzi, że "Carmen" miała być piosenką niszową, głównie ze względu na oryginalne połączenie poetyckiego tekstu z nośną warstwą muzyczną. Mimo to singiel, zapowiadający trzeci album studyjny Sarsy, znalazł uznanie w oczach dziennikarzy muzycznych z popularnych stacji radiowych.

Konsument

Polacy coraz bardziej świadomie robią zakupy spożywcze. Sięgają po żywność polską, bez sztucznych dodatków i konserwantów

Polacy coraz większą uwagę zwracają na skład i pochodzenie produktu. Wielu konsumentom bliska staje się idea „od pola do stołu”. Choć zwracamy uwagę na to, co jemy i chcemy sięgać po zdrową żywność, wydajemy na nią zaledwie kilka euro. Paradoks polega na tym, że za takie produkty nie chcemy dodatkowo płacić. Polski konsument często je żywność ekologiczną, choć nie ma o tym pojęcia – wskazuje Bartosz Urbaniak z Banku BGŻ BNP Paribas.

 

Gwiazdy

Gwiazdy o walentynkach: Elżbieta Romanowska nie przywiązuje do nich wagi. Iga Krefft i Kamil Pawelski co roku je świętują

Elżbieta Romanowska sceptycznie podchodzi do świętowania walentynek, bo jak podkreśla, każda – nie tylko ta data jest odpowiednia na to, by wyrazić swoje uczucia lub okazać sympatię drugiej osobie. Dla niej 14 lutego nie ma więc żadnego szczególnego znaczenia. Z kolei Iga Krefft uważa, że symboliczne gesty z okazji Dnia Zakochanych są bardzo miłe i podsycają temperaturę w związku. Kamil Pawelski zdradza natomiast, że zamierza uczcić powiększenie swojej rodziny i planuje zaprosić żonę na romantyczną kolację.