Komunikaty PR

Make-up Dr Irena Eris PROVOKE w błysku fleszy.

2014-09-15  |  12:46
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kosieradzka
PR Premium

ul. Belgradzka 8 lok. 01
02-793 Warszawa
katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl| |katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl
22 648 42 42
www.prpremium.pl
Do pobrania PROVOKE ( 0.38 MB )

Jest już nowy numer magazynu Sense of Beauty, w którym niepodzielnie króluje kolor!
Do wysublimowanej gry w kolory zapraszają nowe kosmetyki do makijażu Dr Irena Eris. Szminki, cienie, tusze, błyszczyki znaczone marką PROVOKE to pełnia kobiecości, elegancja i prowokująca moc uwodzenia kolorem.

Luksusowe  kosmetyki i luksusowe czasopismo wymagają wyjątkowej oprawy. Dlatego marka Dr Irena Eris przy tworzeniu nowego wydania Sense of Beauty zdecydowała się po raz kolejny na współpracę z Piotrem Stokłosą – nazywanym także fotografem piękna, który na co dzień tworzy dla takich marek, jak Christian Dior, Cèline czy Chopard.

Makijaż PROVOKE uchwycony na zdjęciach, zachwyca odważnym połączeniem kolorów, faktur, dynamiką. O to też chodzi w najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu, odpowiadającej światowym trendom. Tym razem proVokujemy kolorem. To on ma moc! Kontrastowe zestawienia (np. pomarańczowego z fuksją) lub monochromatyczny look w odcieniach różu czy morskiej zieleni pozwoli każdej kobiecie poczuć się seksownie, kobieco i niebanalnie.

 

Nowy Sense of Beauty, nie tylko maluje kolorem. To tytuł o pięknie, ekskluzywnych kosmetykach, wyszukanych gadżetach, innowacyjnych technologiach, ale także o kulturze, sztuce i podróżach. Magazyn łączy doskonały design z ciekawymi tematami i wyjątkowymi wywiadami z ludźmi, którzy żyją pasją. Współpraca ze znanymi artystami, takimi jak Piotr Stokłosa, sprawia, że staje się on jeszcze bardziej prestiżowy. To pozycja dla tych, którzy od życia pragną więcej, szukają inspiracji.

Sense of Beauty jest kwartalnikiem dystrybuowanym w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz selektywnie na wybranych polach golfowych. Jest dostępny także w salonie VIP oraz w executive launge'ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.

 

Kontakt prasowy:

Joanna Łodygowska
Szef Działu Komunikacji
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
joanna.lodygowska@DrIrenaEris.com
tel.:+48 696 494 337

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Black Week w OnlyBio czas start! Biuro prasowe
2021-11-26 | 10:00

Black Week w OnlyBio czas start!

Od 26.11 do 28.11 włącznie marka OnlyBio z okazji Black Week przygotowała klientom nie lada gratkę. Specjalny rabat -30% na wszystko w sklepie online.  W tym czasie lubiane serie: Body
Uroda Dermash Omega w walce z trądzikiem
2021-11-25 | 18:00

Dermash Omega w walce z trądzikiem

Trądzik to problem dotyczący coraz częściej nie nastolatków, a osób powyżej 20 roku życia. Skóra trądzikowa to efekt nieprawidłowej pracy gruczołów
Uroda WYPIJMY ZA PIĘKNO!
2021-11-25 | 15:30

WYPIJMY ZA PIĘKNO!

Zacznij od kupienia sobie najpiękniejszej szklanki, jaką znajdziesz i trzymaj ją na biurku albo w miejscu, w którym najczęściej przebywasz. Chętnie będziesz brać ją do ręki!

Więcej ważnych informacji

Muzyka

Anna Wyszkoni: 25 lat mojej artystycznej drogi to był przepiękny czas sukcesów i wielu przebojów. Były też momenty trudne i ryzykowne

Z okazji jubileuszu 25-lecia pracy artystycznej piosenkarka przygotowała dla swoich fanów płytę, na której znalazły się jej największe przeboje. Utwory, które fani dobrze znają i razem z nią śpiewają na koncertach. Selekcja nie była prostym zadaniem, bo Anna Wyszkoni ma na swoim koncie dziesiątki hitów, które zdobyły uznanie słuchaczy. „Nieznośna Lekkość Hitu” to sentymentalna podróż pełna wrażliwości, pasji, miłości i spełnienia, ale także gorzkich doświadczeń życiowych i słabości, które zdarzają się każdemu

Podróże

Robert Gonera: Trzeba opanować chaos reklamowy szpecący krajobraz miast, zadbać o zabytki i chronić zieleń. Nawet małe gesty ekologiczne i estetyczne mają znaczenie

Zdaniem ambasadora akcji „Krajobraz Mojego Miasta” to do nas należy decyzja, w jakim otoczeniu chcemy żyć i w jaki sposób powinniśmy zadbać o dziedzictwo kulturowe zostawione nam przez poprzednie pokolenia. Nieprzemyślane inwestycje, pochopne usuwanie zieleni z ulic i placów, tandetne wykonawstwo, szpecące banery reklamowe, brak poszanowania dla wartości krajobrazowych, lekceważenie przepisów oraz złe gospodarowanie przestrzenią – to wszystko ma niebagatelny wpływ na wygląd miejsc, w których mieszkamy.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.