Make-up Dr Irena Eris PROVOKE w błysku fleszy.

PR Premium
ul. Belgradzka 8 lok. 01
02-793 Warszawa
katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl| |katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl
22 648 42 42
www.prpremium.pl
Jest już nowy numer magazynu Sense of Beauty, w którym niepodzielnie króluje kolor!
Do wysublimowanej gry w kolory zapraszają nowe kosmetyki do makijażu Dr Irena Eris. Szminki, cienie, tusze, błyszczyki znaczone marką PROVOKE to pełnia kobiecości, elegancja i prowokująca moc uwodzenia kolorem.
Luksusowe kosmetyki i luksusowe czasopismo wymagają wyjątkowej oprawy. Dlatego marka Dr Irena Eris przy tworzeniu nowego wydania Sense of Beauty zdecydowała się po raz kolejny na współpracę z Piotrem Stokłosą – nazywanym także fotografem piękna, który na co dzień tworzy dla takich marek, jak Christian Dior, Cèline czy Chopard.
Makijaż PROVOKE uchwycony na zdjęciach, zachwyca odważnym połączeniem kolorów, faktur, dynamiką. O to też chodzi w najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu, odpowiadającej światowym trendom. Tym razem proVokujemy kolorem. To on ma moc! Kontrastowe zestawienia (np. pomarańczowego z fuksją) lub monochromatyczny look w odcieniach różu czy morskiej zieleni pozwoli każdej kobiecie poczuć się seksownie, kobieco i niebanalnie.
Nowy Sense of Beauty, nie tylko maluje kolorem. To tytuł o pięknie, ekskluzywnych kosmetykach, wyszukanych gadżetach, innowacyjnych technologiach, ale także o kulturze, sztuce i podróżach. Magazyn łączy doskonały design z ciekawymi tematami i wyjątkowymi wywiadami z ludźmi, którzy żyją pasją. Współpraca ze znanymi artystami, takimi jak Piotr Stokłosa, sprawia, że staje się on jeszcze bardziej prestiżowy. To pozycja dla tych, którzy od życia pragną więcej, szukają inspiracji.
Sense of Beauty jest kwartalnikiem dystrybuowanym w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz selektywnie na wybranych polach golfowych. Jest dostępny także w salonie VIP oraz w executive launge'ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.
Kontakt prasowy:
Joanna Łodygowska
Szef Działu Komunikacji
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
joanna.lodygowska@DrIrenaEris.com
tel.:+48 696 494 337

5 powodów, dla których warto sięgać po serum

MISJA: LATO NADCHODZI! ZADBAJ O CIAŁO, KTÓRE POKOCHASZ!

Odkryj naturalne rytuały pielęgnacyjne z Super-Pharm
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Małgorzata Rozenek: Jeżeli chcemy przygotować sobie beach body na lato, to musimy zacząć działać już w lutym. Zmiany są widoczne już po trzech tygodniach prawidłowego odżywiania się
Prezenterka podkreśla, że poprzez swój najnowszy program „Rozenek cudnie chudnie” ma do spełnienia misję. Chce zmotywować kobiety do zadbania o swój wygląd, zachęcić je do zmiany nawyków żywieniowych i pozwolić im uwierzyć, że wcale nie trzeba mieć milionów na koncie, by wyglądać jak prawdziwa gwiazda. Wystarczy konsekwentnie zmieniać swój styl życia na zdrowszy.
Media
Gabi Drzewiecka: Należę do grona szczęśliwców, którzy w trakcie pandemii mieli pracę. Nie dotknęło mnie to aż tak bardzo pod względem finansowym

Prezenterka zapewnia, że pandemia nie odbiła się negatywnie na jej sprawach zawodowych. Co prawda w połowie ubiegłego roku po sześciu latach zakończyła współpracę z radiem Chillizet, ale nie wyklucza, że niedługo pojawi się w innej stacji radiowej. Na razie swoją autorską audycję „Gabinet dźwięku” kontynuuje online i jak podkreśla, nadal spotyka się ona z dużym zainteresowaniem odbiorców. Dziennikarkę można też oglądać na antenach telewizji TVN i Canal+, a jednym z największych wyzwań w najbliższych tygodniach będzie udział w programie Music MasterClass Fundacji Fabryki Norblina.
Finanse
Branża muzyczna dotkliwie odczuwa przedłużające się zamknięcie. Odbicie może potrwać co najmniej trzy lata

Polska branża muzyczno-festiwalowa przeżywa trudny okres w związku z pandemią COVID-19. Koncerty na żywo nie odbywają się już od wielu miesięcy, a artyści stracili dochody ze sprzedaży biletów, które są dla nich jednym z głównych źródeł przychodów. W jeszcze trudniejszej sytuacji ekonomicznej znalazły się też tysiące pracowników backstage’owych, takich jak dźwiękowcy, oświetleniowcy, choreografowie czy ekipy scenograficzne. Dziennikarz muzyczny Piotr Metz podkreśla jednak, że publiczność jest spragniona możliwości pójścia na tradycyjny koncert i obcowania z muzyką, dzięki czemu – po zakończeniu przymusowego przestoju – branża muzyczna może przeżyć prawdziwy boom.