Komunikaty PR

Make-up Dr Irena Eris PROVOKE w błysku fleszy.

2014-09-15  |  12:46
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Kosieradzka
PR Premium

ul. Belgradzka 8 lok. 01
02-793 Warszawa
katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl| |katarzyna.kosieradzka|prpremium.pl
22 648 42 42
www.prpremium.pl
Do pobrania PROVOKE ( 0.38 MB )

Jest już nowy numer magazynu Sense of Beauty, w którym niepodzielnie króluje kolor!
Do wysublimowanej gry w kolory zapraszają nowe kosmetyki do makijażu Dr Irena Eris. Szminki, cienie, tusze, błyszczyki znaczone marką PROVOKE to pełnia kobiecości, elegancja i prowokująca moc uwodzenia kolorem.

Luksusowe  kosmetyki i luksusowe czasopismo wymagają wyjątkowej oprawy. Dlatego marka Dr Irena Eris przy tworzeniu nowego wydania Sense of Beauty zdecydowała się po raz kolejny na współpracę z Piotrem Stokłosą – nazywanym także fotografem piękna, który na co dzień tworzy dla takich marek, jak Christian Dior, Cèline czy Chopard.

Makijaż PROVOKE uchwycony na zdjęciach, zachwyca odważnym połączeniem kolorów, faktur, dynamiką. O to też chodzi w najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu, odpowiadającej światowym trendom. Tym razem proVokujemy kolorem. To on ma moc! Kontrastowe zestawienia (np. pomarańczowego z fuksją) lub monochromatyczny look w odcieniach różu czy morskiej zieleni pozwoli każdej kobiecie poczuć się seksownie, kobieco i niebanalnie.

 

Nowy Sense of Beauty, nie tylko maluje kolorem. To tytuł o pięknie, ekskluzywnych kosmetykach, wyszukanych gadżetach, innowacyjnych technologiach, ale także o kulturze, sztuce i podróżach. Magazyn łączy doskonały design z ciekawymi tematami i wyjątkowymi wywiadami z ludźmi, którzy żyją pasją. Współpraca ze znanymi artystami, takimi jak Piotr Stokłosa, sprawia, że staje się on jeszcze bardziej prestiżowy. To pozycja dla tych, którzy od życia pragną więcej, szukają inspiracji.

Sense of Beauty jest kwartalnikiem dystrybuowanym w sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris, w Hotelach SPA Dr Irena Eris oraz selektywnie na wybranych polach golfowych. Jest dostępny także w salonie VIP oraz w executive launge'ach na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.

 

Kontakt prasowy:

Joanna Łodygowska
Szef Działu Komunikacji
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
joanna.lodygowska@DrIrenaEris.com
tel.:+48 696 494 337

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Październikowe Ekocuda w wersji online! Biuro prasowe
2021-10-14 | 09:50

Październikowe Ekocuda w wersji online!

23 i 24 października br. organizatorzy zapraszają na instagramowy profil Ekocudów, gdzie swoją ofertę zaprezentują producenci oraz dystrybutorzy polskich i zagranicznych marek.
Uroda Odkryj nowość od IT Cosmetics!
2021-10-12 | 10:00

Odkryj nowość od IT Cosmetics!

Your Skin But Better Foundation + Skincare to podkład, który pokocha Twoja skóra W ofercie marki IT Cosmetics dostępna jest już nowość: Your Skin But Better Foundation +
Uroda Masz problemy ze snem? Zadbaj o urodę i zdrowie - po prostu lepiej śpiąc.
2021-10-12 | 01:00

Masz problemy ze snem? Zadbaj o urodę i zdrowie - po prostu lepiej śpiąc.

Krótki, przerywany i niespokojny sen odbija się na zdrowiu i urodzie. Nasz nastrój, odporność, a także uroda zależą od jakości snu. Od 7 do 9 godzin snu jest nieodzownym

Więcej ważnych informacji

Moda

Gwiazdy

Marzena Rogalska: Zawsze znajduję czas na czytanie książek. Jak człowiek nie czyta codziennie, to już po nim

Dziennikarka zaznacza, że nie wyobraża sobie dnia bez przeczytania chociażby jednej strony książki. Najchętniej wybiera klasykę, literaturę współczesną i publikacje poświęcone ks. Józefowi Tischnerowi. Jej zdaniem nowości wydawniczych jest tak dużo, że trudno za nimi nadążyć. W tym gąszczu różnorakich propozycji warto jednak znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i mimo napiętego grafiku znaleźć czas na lekturę.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad wprowadzeniem do szkół przedmiotu edukacja ekologiczna. Według ekspertów nauka powinna mieć formę zabawy

Nauczyciele i edukatorzy wskazują, że pogłębianie wiedzy dzieci i młodzieży na temat środowiska i ochrony klimatu to konieczność, ale nie sprawdzi się w formie zakazów, nakazów czy straszenia kryzysem klimatycznym. W przypadku dzieci potrzebny jest przystępny język i narzędzia, które umożliwią przyswajanie wiedzy przez zabawę. Przykładem takiej pomocy naukowej może być projekt uruchomiony przez Kolektyw Mamy Projekt pod patronatem Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz prywatnych firm. Wspólnie opracowały edukacyjną grę, która dotarła już do ok. 300 tys. dzieci w Polsce. 

Regionalne - Mazowieckie

W Warszawie powstanie miejsce promujące marki kobiece. Ma pomóc w rozwoju ich biznesu

Dharma to przestrzeń eventowa, kawiarnia i showroom marek kobiecych, która ma łączyć kobiety, wspierać wymianę doświadczeń i rozwój ich biznesów. Jej pierwsza siedziba powstaje na warszawskim Żoliborzu, ale już za trzy lata zgodnie z planem pojawią się kolejne zarówno w innych dzielnicach stolicy, jak i w różnych polskich miastach. 6 października ruszyła kampania crowdfundingowa na rzecz projektu. Jest to pierwsza taka zbiórka organizowana na rzecz prostej spółki akcyjnej.