Komunikaty PR

Push up by Remington

2019-10-18  |  16:50
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Do pobrania Remington ( 0 MB )

Jak się okazuje, styliści fryzur, podobnie jak projektanci mody, uwielbiają podróże w czasie. W tym sezonie stawiamy bowiem na efekt „Push up”, który podbił serca znanych osobowości, chętnie podziwianych na czerwonym dywanie. Moda na gęste, uniesione od nasady włosy powróciła na dobre, a kobiety na całym świecie pokochały ją na nowo! To trend, który sprawi, że nie tylko poczujesz się modnie, ale przede wszystkim z uśmiechem spojrzysz na swoją fryzurę w lustrze. 

W końcu umówmy się dziewczyny! Na pewno każda z nas przyzna, że to, w jakim stanie są nasze włosy danego dnia i to jak bardzo z nami współpracują (lub nie), może wpłynąć na nasz nastrój i skrzętnie robione plany! Włosy zmienne są, zupełnie jak my same, i nie zawsze mają ochotę na wieczorne wyjścia, bez względu na nasze usilne namowy i prośby. Efekt „push up” nie tylko dodaje nam kobiecości i sprawia, że stajemy się właścicielkami bajecznie gęstej czupryny, ale pozwala również na eksperymentowanie ze stylem. Inspiracją może okazać się dla nas Ciara, czy Justine Skye, których fryzury podziwiałyśmy na relacji z tegorocznej edycji BET Awards.                                                

Czy nowy trend będziemy potrafiły przenieść na nasze głowy, bez… głowienia się jak uzyskać wymarzony efekt? Z pomocą przychodzi  marka Remington, która od lat odpowiada na nasze potrzeby, tworząc urządzenia, z pomocą których osiągamy wymarzone efekty bez wychodzenia z domu! Również i tym razem firma zza oceanu nas nie zawiodła i przygotowała coś, dzięki czemu efekt „push up” będziemy mogły osiągnąć bez wysiłku i skomplikowanej techniki. Wszystko to za sprawą nowej suszarki Curl & Straight Confidence D5706 i jej unikatowych, innowacyjnych końcówek. Urządzenie zostało wyposażone w 3 nasadki do stylizacji, dzięki którym mamy pewność, że za każdym razem osiągniemy swoją wymarzoną fryzurę. Dzięki unikalnie zaprojektowanej dyszy do kręcenia, perfekcyjnie współgrającej z dopasowaną do niej, okrągłą szczotką, uzyskamy profesjonalny efekt „push up”, bez skomplikowanych technik stylizacji. 

Suszarka została również wyposażona w dwie dodatkowe dysze do stylizacji. Jeśli chcesz uzyskać efekt gładkich i eleganckich włosów, użyj bardzo szerokiej, smukłej dyszy wygładzającej. Dla włosów naturalnie kręconych zaprojektowano natomiast dyfuzor, podkreślający naturalne piękno loków. Dodatkowo, suszarka Remington posiada 90% więcej jonów, w porównaniu z innymi urządzeniami marki, a dla utrwalenia efektu możemy skorzystać z funkcji zimnego nawiewu. Co ważne, urządzenie generuje mniej hałasu i jest bardzo lekkie, a dzięki wydajnemu przepływowi powietrza i wysokiej mocy 2200W, możesz cieszyć się profesjonalną stylizacją, dzięki której poczujesz się gotowa na podbicie świata.

Nowe technologie pokazują, że nie ma rzeczy niemożliwych, a każda z nas może cieszyć się wymarzonymi efektami! Co więcej, zbędne okazują się również częste wizyty u fryzjera. Producenci starają się, by oferowane produkty nie tylko pomagały nam w stworzeniu idealnych fryzur, ale przede wszystkim zabierały jak najmniej czasu. W końcu, która z nas ma go na tyle dużo, by godzinami modelować swoje włosy? Z marką Remington radość z pięknej, bujnej czupryny jeszcze nigdy nie była tak prosta i... tak szybka!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda CRL LOTION, DP Dermaceuticals Biuro prasowe
2019-11-18 | 11:00

CRL LOTION, DP Dermaceuticals

Serum korygujące przeznaczone do pielęgnacji skóry problematycznej. Oczyszcza, kontroluje wydzielanie sebum, działa antybakteryjnie jednocześnie nawilżając skórę skłonną do
Uroda CITY DETOX rewolucja antysmogowa
2019-11-14 | 05:00

CITY DETOX rewolucja antysmogowa

Anty smogowa seria kosmetyków  CITY DETOX rewolucja w pielęgnacji na miarę dzisiejszych czasów    Zwiększające się zanieczyszczenie środowiska
Uroda Gdy emocje trudno ubrać w słowa, wybierz prezenty, które przemówią za Ciebie!
2019-11-08 | 14:00

Gdy emocje trudno ubrać w słowa, wybierz prezenty, które przemówią za Ciebie!

Niestety często bywa również trochę stresujący, gdy zależy nam na wyjątkowych upominkach dla najbliższych. Z pomocą przychodzi AVON, który w tym roku oferuje szeroki

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Gwiazdy

Patrycja Sołtysik: Dzielimy z mężem życie na dwa miasta. Ale Kraków ma to coś, czego nie ma Warszawa

Blogerka podkreśla, że jest rodowitą krakowianką i wręcz uwielbia to miasto. I choć ze względu na obowiązki zawodowe męża często bywają też w Warszawie, to jednak jej zdaniem w stolicy nie ma już tej wyjątkowej atmosfery. Nie może ona też poszczycić się tak dużym bogactwem kulturowym, jak jej rodzinny Kraków.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

 

Farmacja

Problem infekcji bakteriami antybiotykoopornymi coraz poważniejszy. Rocznie z tego powodu umiera ok. 2 mln osób

18 listopada obchodzimy Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach. To ważna data, bo antybiotykooporność to jedno z największych współczesnych zagrożeń dla zdrowia i życia ludzi. Naukowcy szukają sposobów, by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się opornych na antybiotyki szczepów bakterii. Te wywołują zakażenia trudne do wyleczenia. Raport Najwyższej Izby Kontroli potwierdza, że jedną z istotnych przyczyn powstawania lekooporności jest nadużywanie i niewłaściwe stosowanie antybiotyków. Ministerstwo Zdrowia rozważa utworzenie systemu monitoringu obrotu i zużycia antybiotyków w Polsce.