Komunikaty PR

Regionalni wystawcy w Porcie Łódź

2018-10-11  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Już dziś rusza kolejna edycja Jarmarku Regionalnego w Porcie Łódź. Stoiska lokalnych wystawców pojawią się obok sklepu Media Markt. Nieprzetworzoną żywność Klienci będą mogli kupić na Jarmarku do soboty 13 października.

Regionalne Jarmarki cieszą się ogromną popularnością, dlatego Port Łódź cyklicznie zaprasza lokalnych producentów do wystawiania swojej oferty w Centrum. Co kupimy na Jarmarku? Pieczywo na naturalnym zakwasie, tradycyjnie wędzone wędliny, ryby oraz ręcznie produkowane regionalne sery. Nie zabraknie oczywiście różnych rodzajów miodów pochodzących z lokalnych pasiek, suszonych owoców, a także przypraw.

Jarmark będzie czynny w godzinach otwarcia Portu Łódź, od godziny 10:00 do 21:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Etykieta jest wizytówką produktu. Biuro prasowe
2019-05-22 | 10:23

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Zakupy Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
2019-05-22 | 10:22

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z
Zakupy FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-05-22 | 10:20

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 

Film

Natalia Janoszek: W Indiach jestem rozpoznawalna. Staram się dzielić swój czas między wszystkie kontynenty

Aktorka nie zamierza rezygnować z kariery w Indiach. Twierdzi, że w tamtejszej kinematografii zdobyła dobrą pozycję, jest rozpoznawalna i może liczyć na zainteresowanie ze strony lokalnych mediów. Ma też nadzieję, że jej przygoda z indyjskim kinem będzie trwała jak najdłużej.

Gwiazdy

Monika Jarosińska: Nie musicie sobie tuningować samochodu, nie musicie mieć kolejnej pary butów. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na zbadanie sobie zdrowia

Aktorka nauczona swoim przykładem zachęca wszystkich do tego, aby regularnie wykonywali badania profilaktyczne. Jej zdaniem mimo przeróżnych obowiązków warto znaleźć czas na to, by zrobić tomografię komputerową, mammografię czy cytologię, bo tylko w ten sposób można zapobiec rozwojowi groźnych chorób. Choć dla wielu osób jest to niezwykle stresujące, to jednak trzeba pokonać wszelkie obawy i przełamać barierę wstydu. Aktorka tłumaczy, że po operacji, którą przeszła dwa lata temu, na bieżąco kontroluje stan swojego zdrowia i wie, jak jest to ważne, niezależnie od wieku. 

Prawo

Cenniejsze prezenty komunijne trzeba zgłosić do fiskusa. Od darowizn podatek nigdy się nie przedawnia

Formalnie każdy prezent komunijny jest darowizną i może podlegać opodatkowaniu – przypomina Marta Ignasiak, doradca podatkowy w kancelarii prawnej SDZLEGAL SCHINDHELM. Wysokość podatku zależy od rodzaju prezentu i stopnia pokrewieństwa z obdarowującym. Cenniejsze upominki warto zgłosić do fiskusa. Zwłaszcza że obowiązek podatkowy od darowizn nigdy się nie przedawnia, co oznacza, że fiskus może się upomnieć o zaległy podatek w każdym momencie.

Media

Mirella i Marcin Kępczyńscy: Po sukcesie pierwszego sezonu programu „Para w remont” jesteśmy bardziej pewni siebie. Zawsze mamy dreszczyk emocji przed finałem

Prowadzący program „Para w remont” przyznają, że niewątpliwy sukces pierwszego sezonu produkcji dodał im wiatru w żagle i zmotywował do podejmowania nawet takich wyzwań, które na początku wydają się niemożliwe do zrealizowania. Metamorfozy, które przeprowadzają u swoich bohaterów, nie są powierzchowne i nie polegają jedynie na zmianie koloru ścian czy doborze gustownych dodatków. Mirella i Marcin Kępczyńscy przede wszystkim proponują takie rozwiązania, które sprawiają, że dane lokum jest bardziej funkcjonalne. Jak podkreślają, największą nagrodą za trud włożony w przygotowanie nowej odsłony danego wnętrza, jest satysfakcja bohaterów.