Komunikaty PR

Fanex: Imponująca sprzedaż majonezu latem

2019-07-15  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex - lider w produkcji sosów dla rynku Horeca, zauważa systematyczny wzrost sprzedaży majonezu i sosów majonezowych na poziomie ok. 9% rok do roku. Majonez używany jest bardzo często przez polską gastronomię jako samodzielny dodatek do potraw, bądź też stanowi bazę pod inne, bardziej złożone sosy. Co ciekawe, jego najlepsza sprzedaż nie przypada tylko na Święta Wielkanocne, ale również na okres lata. Coraz bardziej zauważalny jest również trend poszukiwania przez Polaków wegańskich wersji sosu majonezowego.

Z perspektywy firmy Fanex, zapotrzebowanie branży na majonez stale rośnie. Z roku na rok, firma notuje stabilne wzrosty sprzedaży majonezu oraz sosów  majonezowych na poziomie ok. 9%. Siłą rzeczy, w okresie Świąt Wielkanocnych zapotrzebowanie rynku na te produkty i ich sprzedaż, jest zwiększona. Wynika to między innymi z tego, iż co roku rośnie liczba Polaków spędzających Święta Wielkanocne poza domem. Co ciekawe, najlepsza sprzedaż majonezu, wcale nie należy tylko i wyłącznie do tego okresu.

- Hotele, pensjonaty oraz inne koncepty wypoczynkowo–gastronomicze, mają pełne obłożenie w czasie Wielkanocy, a jedną z atrakcji którą zapewniają gościom, to tradycyjne wielkanocne śniadanie, na którym nie może przecież zabraknąć majonezu. Wzrosty sprzedaży w tym okresie są zatem zauważalne. Widzimy też jednak, że sezon wakacyjny generuje podobną kumulację zapotrzebowania na produkty majonezowe – jego sprzedaż podczas wakacji jest imponująca – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex.

Branża HoReCa wykorzystuje najczęściej majonez przy komponowaniu różnego rodzaju sałatek, jako baza do innych sosów, do dekorowania potraw, a czasem po prostu zamiast masła do kanapek. Fanex w swojej ofercie posiada kilkanaście receptur majonezu, a wiele z nich to produkty wytwarzane pod markami własnymi w ramach spersonalizowanych zamówień kluczowych klientów. W regularnej i ogólnodostępnej sprzedaży, firma proponuje natomiast Majonez Dekoracyjny, Wyborowy, Sałatkowy oraz o Sos Majonezowy o Smaku Serowym – charakteryzują się one wyjątkowym smakiem i kremową konsystencją. Ponadto Majonez Dekoracyjny Fanex, posiada wysoką zawartość tłuszczu, przez co jest niezwykle wydajny, świetnie łączy się ze śmietaną lub jogurtem, bardzo dobrze absorbuje wodę z warzyw w sałatkach oraz nie rozwarstwia się. Po prostu idealnie sprawdza się w lokalach gastronomicznych.

Coraz lepiej sprzedającym się produktem jest VEGA MAJO czyli wegański sos majonezowy. Jest to unikalny produkt, który nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

- VEGA Majo składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdza się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek. Obecnie liczba wegetariańskich i wegańskich konceptów gastronomicznych w Polsce dynamicznie rośnie, a nasz wegański sos majonezowy znakomicie wpisuje się w ten trend – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie W Jaworze po raz kolejny będą bić Rekord Polski na najdłuższy piernik Biuro prasowe
2019-08-19 | 07:00

W Jaworze po raz kolejny będą bić Rekord Polski na najdłuższy piernik

Już po raz kolejny w Jaworze odbędzie się wielkie Święto Chleba i Piernika. Tym razem na wydarzeniu spotkamy się między 23 a 25 sierpnia 2019 roku. Również i tym
Żywienie Czarno na białym! Pięć sprawdzonych sposobów na „kontrastowe” ciasta
2019-08-16 | 01:00

Czarno na białym! Pięć sprawdzonych sposobów na „kontrastowe” ciasta

Czerń i biel to sprawdzone eleganckie i wyrafinowane połączenie. Dlaczego więc na wieczór w stylu glamour z przyjaciółkami albo rodzinny seans „Rodziny
Żywienie Nie taki szpinak straszny, jak go przyrządzą
2019-08-15 | 01:00

Nie taki szpinak straszny, jak go przyrządzą

Znany z kreskówek Popeye zajadał się szpinakiem, aby zyskać nadludzką moc. Nic dziwnego. Szpinak jest bogaty w potas, żelazo, kwas foliowy, witaminę C, luteinę oraz beta-karoten.

Kalendarium

Gwiazdy

Gwiazdy

Doda: Jesteśmy teraz cały czas w trasach koncertowych. W następnym roku będzie premiera mojej płyty

Wokalistka podkreśla, że na razie mocno skupia się na działalności koncertowej. W jej grafiku są zarówno występy z zespołem Virgin, jak i z orkiestrą symfoniczną. Piosenkarka przygotowuje się również do wydania nowej płyty, która prawdopodobnie ukaże się w 2020 roku.

 

Ochrona środowiska

Nawet co druga żarówka LED nie spełnia wymogów. Dobrze dobrane oświetlenie pozwala zmniejszyć zużycie energii o kilkadziesiąt procent

Blisko połowa lamp LED-owych wprowadzonych na rynek w Polsce nie spełnia wymagań podstawowych przepisów, np. deklarowanego strumienia światła – tak wynika z danych Związku Producentów Sprzętu Oświetleniowego Pol-lighting. Może to zniechęcać konsumentów do zakupu, mimo wielu korzyści z wymiany oświetlenia na LED-owe. Ma ono trzykrotnie większą trwałość niż tradycyjne źródła światła, a skumulowane oszczędności energii mogą sięgnąć kilkudziesięciu procent.

Seriale

Magdalena Modra-Krupska: Cieszę się, że gram z mężem w jednym serialu. Ale ostatnio zgłosiłam produkcji, że nie chce ze mną w domu ćwiczyć tekstów

Magdalena Modra-Krupska tłumaczy, że choć dla każdego małżeństwa współpraca na gruncie zawodowym jest sporą próbą dla związku, to ona i jej mąż z dużą satysfakcją zaangażowali się w serial „Rodzinny interes”. Na początku myśleli, że ten wspólny projekt pozwoli im spędzać ze sobą jak najwięcej czasu. W praktyce nie zawsze to się udaje i często mijają się w pracy.