Komunikaty PR

Fanex: Imponująca sprzedaż majonezu latem

2019-07-15  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex - lider w produkcji sosów dla rynku Horeca, zauważa systematyczny wzrost sprzedaży majonezu i sosów majonezowych na poziomie ok. 9% rok do roku. Majonez używany jest bardzo często przez polską gastronomię jako samodzielny dodatek do potraw, bądź też stanowi bazę pod inne, bardziej złożone sosy. Co ciekawe, jego najlepsza sprzedaż nie przypada tylko na Święta Wielkanocne, ale również na okres lata. Coraz bardziej zauważalny jest również trend poszukiwania przez Polaków wegańskich wersji sosu majonezowego.

Z perspektywy firmy Fanex, zapotrzebowanie branży na majonez stale rośnie. Z roku na rok, firma notuje stabilne wzrosty sprzedaży majonezu oraz sosów  majonezowych na poziomie ok. 9%. Siłą rzeczy, w okresie Świąt Wielkanocnych zapotrzebowanie rynku na te produkty i ich sprzedaż, jest zwiększona. Wynika to między innymi z tego, iż co roku rośnie liczba Polaków spędzających Święta Wielkanocne poza domem. Co ciekawe, najlepsza sprzedaż majonezu, wcale nie należy tylko i wyłącznie do tego okresu.

- Hotele, pensjonaty oraz inne koncepty wypoczynkowo–gastronomicze, mają pełne obłożenie w czasie Wielkanocy, a jedną z atrakcji którą zapewniają gościom, to tradycyjne wielkanocne śniadanie, na którym nie może przecież zabraknąć majonezu. Wzrosty sprzedaży w tym okresie są zatem zauważalne. Widzimy też jednak, że sezon wakacyjny generuje podobną kumulację zapotrzebowania na produkty majonezowe – jego sprzedaż podczas wakacji jest imponująca – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex.

Branża HoReCa wykorzystuje najczęściej majonez przy komponowaniu różnego rodzaju sałatek, jako baza do innych sosów, do dekorowania potraw, a czasem po prostu zamiast masła do kanapek. Fanex w swojej ofercie posiada kilkanaście receptur majonezu, a wiele z nich to produkty wytwarzane pod markami własnymi w ramach spersonalizowanych zamówień kluczowych klientów. W regularnej i ogólnodostępnej sprzedaży, firma proponuje natomiast Majonez Dekoracyjny, Wyborowy, Sałatkowy oraz o Sos Majonezowy o Smaku Serowym – charakteryzują się one wyjątkowym smakiem i kremową konsystencją. Ponadto Majonez Dekoracyjny Fanex, posiada wysoką zawartość tłuszczu, przez co jest niezwykle wydajny, świetnie łączy się ze śmietaną lub jogurtem, bardzo dobrze absorbuje wodę z warzyw w sałatkach oraz nie rozwarstwia się. Po prostu idealnie sprawdza się w lokalach gastronomicznych.

Coraz lepiej sprzedającym się produktem jest VEGA MAJO czyli wegański sos majonezowy. Jest to unikalny produkt, który nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

- VEGA Majo składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdza się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek. Obecnie liczba wegetariańskich i wegańskich konceptów gastronomicznych w Polsce dynamicznie rośnie, a nasz wegański sos majonezowy znakomicie wpisuje się w ten trend – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Premiera nowego studia kuchennego z zabudową Hoover Biuro prasowe
2019-09-19 | 11:00

Premiera nowego studia kuchennego z zabudową Hoover

Marka Hoover zorganizowała event z okazji premiery studia kuchennego w nowej odsłonie. Comfort Food Studio, znajdujące się w warszawskiej Hali Koszyki, zostało wyposażone w nowoczesne i
Żywienie NOWOŚĆ! Yummity – nowy wymiar kuchni i autentyczny smak roślinnych dań!
2019-09-19 | 10:00

NOWOŚĆ! Yummity – nowy wymiar kuchni i autentyczny smak roślinnych dań!

Dania inspirowane autentycznymi smakami kuchni z różnych zakątków świata, słodkie i słone wypieki oraz vergery – oto pełna gama produktów nowej marki Yummity. Są
Żywienie Dynia – królowa kuchni
2019-09-18 | 01:00

Dynia – królowa kuchni

Dynia to jedno z najbardziej wszechstronnych warzyw. Z jej miąższu można stworzyć pożywną zupę, pyszne racuchy i placki, a także słodki sernik. Dodatkowo, bogata jest w witaminy A, B1,

Gwiazdy

Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy

Wokalistka lubi ozdabiać swoje ciało tatuażami i jak tłumaczy, czasem przywiązuje uwagę do ich symboliki, ale często też tatuuje sobie po prostu to, co jej się w danym momencie podoba. Na razie piosenkarka ma ponad dziesięć tatuaży i jak wspomina, powstawały one w różnych okolicznościach, czasem zupełnie spontanicznie, na przykład po dobrej imprezie.

Film

Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka

Tancerz nie kryje satysfakcji z tego, że producenci filmu „365 dni”, który jest ekranizacją powieści Blanki Lipińskiej, docenili jego kunszt i zaprosili do współpracy. Jego zadaniem było przygotowanie choreografii do jednej z kluczowych scen.

 

Ochrona środowiska

Biznes modowy walczy z plastikowymi odpadami. Do 2025 roku LPP wyeliminuje plastikowe opakowania niepodlegające recyklingowi lub kompostowaniu

Duży biznes w coraz większym stopniu włącza się w walkę z plastikiem. Dotyczy to również przemysłu odzieżowego. W sprzedaży są już ubrania wykonane z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów lub przetworzonych odpadów. W sklepach organizowane są także zbiórki używanej odzieży. Kolejna kwestia to zarządzanie plastikowymi odpadami. Firma LPP – jako pierwsza w Polsce – przystąpiła do inicjatywy New Plastics Economy Global Commitment. Zobowiązała się, że do 2025 roku będzie w 100 proc. korzystać wyłącznie z opakowań, które nadają się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

Seriale

Maciej Musiał: Widzowie dzisiaj mają dosyć wysokie wymagania i lubią być traktowani jak widzowie inteligentni. I myślę, że w ten sposób traktuje ich „Pułapka”

Mimo że początkowo produkcja TVN miała być wyłącznie sześcioodcinkowym miniserialem, to wysoka oglądalność i dobre przyjęcie przez widzów przekonało twórców, aby przedłużyć „Pułapkę” na kolejny sezon. W drugiej serii są aktorzy dobrze znani z pierwszej odsłony, ale pojawi się także kilka nowych nazwisk.