Komunikaty PR

Fanex: Imponująca sprzedaż majonezu latem

2019-07-15  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex - lider w produkcji sosów dla rynku Horeca, zauważa systematyczny wzrost sprzedaży majonezu i sosów majonezowych na poziomie ok. 9% rok do roku. Majonez używany jest bardzo często przez polską gastronomię jako samodzielny dodatek do potraw, bądź też stanowi bazę pod inne, bardziej złożone sosy. Co ciekawe, jego najlepsza sprzedaż nie przypada tylko na Święta Wielkanocne, ale również na okres lata. Coraz bardziej zauważalny jest również trend poszukiwania przez Polaków wegańskich wersji sosu majonezowego.

Z perspektywy firmy Fanex, zapotrzebowanie branży na majonez stale rośnie. Z roku na rok, firma notuje stabilne wzrosty sprzedaży majonezu oraz sosów  majonezowych na poziomie ok. 9%. Siłą rzeczy, w okresie Świąt Wielkanocnych zapotrzebowanie rynku na te produkty i ich sprzedaż, jest zwiększona. Wynika to między innymi z tego, iż co roku rośnie liczba Polaków spędzających Święta Wielkanocne poza domem. Co ciekawe, najlepsza sprzedaż majonezu, wcale nie należy tylko i wyłącznie do tego okresu.

- Hotele, pensjonaty oraz inne koncepty wypoczynkowo–gastronomicze, mają pełne obłożenie w czasie Wielkanocy, a jedną z atrakcji którą zapewniają gościom, to tradycyjne wielkanocne śniadanie, na którym nie może przecież zabraknąć majonezu. Wzrosty sprzedaży w tym okresie są zatem zauważalne. Widzimy też jednak, że sezon wakacyjny generuje podobną kumulację zapotrzebowania na produkty majonezowe – jego sprzedaż podczas wakacji jest imponująca – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex.

Branża HoReCa wykorzystuje najczęściej majonez przy komponowaniu różnego rodzaju sałatek, jako baza do innych sosów, do dekorowania potraw, a czasem po prostu zamiast masła do kanapek. Fanex w swojej ofercie posiada kilkanaście receptur majonezu, a wiele z nich to produkty wytwarzane pod markami własnymi w ramach spersonalizowanych zamówień kluczowych klientów. W regularnej i ogólnodostępnej sprzedaży, firma proponuje natomiast Majonez Dekoracyjny, Wyborowy, Sałatkowy oraz o Sos Majonezowy o Smaku Serowym – charakteryzują się one wyjątkowym smakiem i kremową konsystencją. Ponadto Majonez Dekoracyjny Fanex, posiada wysoką zawartość tłuszczu, przez co jest niezwykle wydajny, świetnie łączy się ze śmietaną lub jogurtem, bardzo dobrze absorbuje wodę z warzyw w sałatkach oraz nie rozwarstwia się. Po prostu idealnie sprawdza się w lokalach gastronomicznych.

Coraz lepiej sprzedającym się produktem jest VEGA MAJO czyli wegański sos majonezowy. Jest to unikalny produkt, który nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

- VEGA Majo składa się dużej mierze z oleju rzepakowego z naturalnym dodatkiem białka z grochu. Jest gęsty, kremowy o idealnej majonezowej konsystencji i wyraźnym smaku. Świetnie sprawdza się do różnego rodzaju kanapek, sałatek, surówek a nawet do frytek. Obecnie liczba wegetariańskich i wegańskich konceptów gastronomicznych w Polsce dynamicznie rośnie, a nasz wegański sos majonezowy znakomicie wpisuje się w ten trend – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowy dla producenta „Ketchup nr VII” od dwudziestu lat sygnowany jest znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji. Ponadto „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros”, „Sos Salsa Mexicana”, „Sos Pikantny z Sambalem” „Sos Remoulada” oraz „Sos Meksykański”, zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Proste i smaczne przekąski na karnawał Biuro prasowe
2020-01-23 | 15:00

Proste i smaczne przekąski na karnawał

Przygotowując poczęstunek na karnawałowy wieczór z przyjaciółmi, warto skorzystać z produktów przekąskowych, które można od razu podać na stół, bądź
Żywienie Wyjątkowe słodkości na wyjątkowe okazje od marki Wawel
2020-01-22 | 01:00

Wyjątkowe słodkości na wyjątkowe okazje od marki Wawel

Każdy uwielbia czuć się doceniany każdego dnia, nie tylko od święta. W tym roku warto zaskoczyć bliskich słodkościami od marki Wawel, które są doskonałe, aby wprowadzić
Żywienie ODKRYJ NESPRESSO ISPIRAZIONE ITALIANA, NIEZWYKŁĄ KOLEKCJĘ KAW INSPIROWANĄ WŁOSKĄ
2020-01-21 | 16:20

ODKRYJ NESPRESSO ISPIRAZIONE ITALIANA, NIEZWYKŁĄ KOLEKCJĘ KAW INSPIROWANĄ WŁOSKĄ

Włochy są wpisane w DNA Nespresso. Marka powstała w wyniku inspiracji ekspresem do kawy wynalezionym przez Włocha Luigi Bezzerę w 1905 roku. Berezza chciał umożliwić każdemu wypicie

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Macademian Girl: Marzy mi się program oparty na modzie i metamorfozach. W naszej stacji nie było jeszcze takiego formatu, a ta tematyka jest trochę spychana na bok

Blogerka mówi, że doskonale czuje się w roli gospodyni programu „Pytanie na śniadanie” i nie ukrywa, że ma apetyt na więcej. Czeka na kolejne propozycje od stacji, w której robi karierę, i wierzy, że dzięki doświadczeniom zdobytym w śniadaniówce poradzi sobie również z większymi formatami. Marzy jej się chociażby projekt poświęcony modzie i metamorfozom.

Gwiazdy

Dorota Goldpoint: Pracodawcy nie doceniają kobiet 50+, bo gonią za ludźmi młodymi. Dojrzałe panie mają ogromne doświadczenie i mogą je przekazać

Projektantka zauważa, że wielu pracodawców nie chce zatrudniać kobiet po 50. roku życia. Mimo że często mają one sporo do zaoferowania, przede wszystkim duże doświadczenie i wiedzę, to propozycje pracy dla nich pojawiają się niezwykle rzadko. Dlatego też Dorota Goldpoint chce udowodnić, że dojrzałe kobiety powinny mieć swoje miejsce w życiu i w społeczeństwie, bo doskonale sprawdzają się w wielu rolach. Sama w swoje 50. urodziny zainaugurowała projekt „The Inner Power”, który zadedykowała właśnie kobietom 50+.

 

Energetyka

Eksperci: To nasi sąsiedzi często odpowiadają za zanieczyszczenie powietrza w okolicy. Mobilne laboratorium sprawdzi, czym palą w piecach

Dzięki mobilnemu laboratorium jakości powietrza strażnicy miejscy i gminni będą mogli szybko zbadać, czy dane gospodarstwo pali w piecu odpowiednim paliwem. Bez takiego urządzenia reakcja na zgłaszane interwencje byłaby właściwie niemożliwa. Tymczasem okazuje się, że średnio aż przez jedną trzecią dni w roku Polacy oddychają powietrzem, w którym przekroczone są normy zawartości szkodliwych substancji. Za ich emisję odpowiadają w większości gospodarstwa domowe.