Komunikaty PR

Majonez Kielecki – marka z sześćdziesięcioletnią tradycją

2019-04-15  |  13:00
Biuro prasowe

Pierwsze partie wyprodukowane zostały w Zakładzie Doświadczalnym w okresie wielkanocnym w 1959 roku. Już kilka miesięcy później – we wrześniu – Majonez Kielecki wszedł do masowej produkcji. Dziś dzięki unikatowej recepturze jest on symbolem tradycji i gwarancją smaku od pokoleń.

Początkowo, by zadbać o najwyższą jakość wyrobu, pracownicy ręcznie sprawdzali jakość żółtek jaj i dodawali je do majonezu. Mimo, iż zmieniła się technologia i proces produkcji, skład Majonezu Kieleckiego pozostał niezmienny od pierwszej partii. W jego wnętrzu znajdziemy do dziś jedynie podstawowe składniki - czyli olej rzepakowy, wodę, ocet, gorczycę, cukier, sól, zioła oraz żółtka jaj kurzych. Taki prosty, a jednocześnie unikalny sposób na sukces!

Międzynarodowa sława z Kielc

Z biegiem lat marka Majonez Kielecki ewoluowała i rozwinęła się. Jedynie smak pozostał niezmienny i wierny tradycji. Na rynku pojawiły się jednak nowe rozwiązania oraz warianty Majonezu Kieleckiego dopasowane do potrzeb wymagających odbiorców. W ciągu ostatnich lat w laboratorium badawczym Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” technolodzy opracowali specjalne warianty popularnego sosu. Na rynek trafiły - Majonez Kielecki Omega-3, Majonez Kielecki z czosnkiem oraz innowacyjny Majonez Kielecki lekki o obniżonej zawartości tłuszczu i cukru. Zmieniły się również opakowania, które klarownym układem graficznym nawiązują jednak wciąż do pierwszego opakowania, które zeszło z linii produkcyjnej w 1959 roku. „Hitem” rynkowym okazała się także plastikowa butelka, która jest jedną z popularniejszych form Majonezu Kieleckiego. Przez lata zmienił się także park maszynowy i sam zakład, który jest obecnie jedną z najnowocześniejszych fabryk w regionie. Innowacje miały na celu nie tylko ułatwienie i ustandaryzowanie procesu wytwarzania majonezu. Kielecka fabryka wyposażona została w rozwiązania ekologiczne, przyjazne dla środowiska. Co najbardziej obrazuje rozmiar sukcesu - Majonez Kielecki przez sześćdziesiąt lat osiągnął międzynarodową skalę i rozpoznawalność. Oprócz całej Polski produkt można znaleźć także w sklepach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Australii; a eksport jest wciąż rozwijany.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nadciągają posiłki! Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio Biuro prasowe
2019-04-24 | 07:00

Nadciągają posiłki! Mały Głód i jego Ekipa rzucają wyzwanie Danio

Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym
Żywienie Kalejdoskop smaków - przegląd wielkanocnych stołów w różnych regionach Polski
2019-04-20 | 17:30

Kalejdoskop smaków - przegląd wielkanocnych stołów w różnych regionach Polski

Za chwilę Wielkanoc! Pomimo, że Święto obchodzone jest w całej Polsce, każdy region posiada własną historię, tradycję, a nawet smaki świątecznych potraw. Wiedzieliście, że
Żywienie Trwa „WielkaMOC dawania” w Galerii Krakowskiej
2019-04-18 | 10:11

Trwa „WielkaMOC dawania” w Galerii Krakowskiej

10 000 torebek herbaty, po 4 000 woreczków ryżu i kaszy, 45 kilogramów kawy oraz 200 w pełni podlegających recyklingowi puszek konserw – to dotychczasowy efekt akcji

Żywienie

Joanna Kurowska: Coraz mniej jest tradycji w narodzie, a coraz więcej takiej taśmówki. Warto pielęgnować wielkanocne zwyczaje, bo one scalają rodziny

Aktorka przyznaje, że jako rodowita Kaszubka, niezwykle ceni sobie świąteczne zwyczaje – zarówno związane z Bożym Narodzeniem, jak i z Wielkanocą. W jej domu nie może zabraknąć malowania jaj, ręcznie robionych dekoracji i pieczenia ciast. Zanim więc nadejdzie czas świętowania, zakasuje rękawy i rzuca się w wir domowych porządków i przygotowań. Joanna Kurowska ubolewa natomiast nad tym, że coraz mniej ludzi pielęgnuje tradycje, utrzymuje w tym czasie post i pamięta o religijnym wymiarze tych świąt.

Partner sekcji zdrowie

Gwiazdy

Paulina Młynarska: Od kilku lat organizuję wyjazdy na warsztaty jogi do Azji. Postanowiłam połączyć osobistą pasję z pracą

Dziennikarka przekonuje, że ci, którzy zdecydują się na organizowany przez nią wyjazd do Azji połączony z warsztatami jogi, nie będą żałować. To bowiem doskonała okazja do tego, by spędzić dwa tygodnie w tak urokliwych zakątkach świata, jak Bali czy Birma, odetchnąć, naładować baterie, nawiązać nowe przyjaźnie, a przy okazji zakochać się w jodze. Jej zdaniem osoby, które mają już ze sobą taki turnus, wracają zrelaksowane, zdystansowane, uwolnione od stresu i z nowym spojrzeniem na rzeczywistość.

Farmacja

Liczba niezaszczepionych dzieci wzrosła prawie sześciokrotnie. Resort zdrowia chce edukować Polaków i wzmacniać ich zaufanie do lekarzy

Już ponad 30 tys. rodziców odmówiło poddania dziecka szczepieniom ochronnym. Zdaniem resortu zdrowia to jedna z przyczyn wzrostu zachorowań na odrę, jaki miał miejsce w 2016 i 2018 roku. Rząd obawia się powrotu innych chorób, takich jak błonica i tężec, stąd nacisk na kampanie edukacyjne. Prowadzi je m.in. Główna Inspekcja Sanitarna, a ich celem jest przekonanie Polaków, że szczepienia nie powodują negatywnych skutków ubocznych, mogą natomiast ratować życie i zdrowie.

Gwiazdy

Michalina Sosna: W Wielkanoc w kuchni rządzi babcia z tatą. My z mamą zajmiemy się sprzątaniem i dekorowaniem

Aktorka nie wyobraża sobie, by Wielkanoc spędzić w innym miejscu niż rodzinny dom. Lubi ten wyjątkowy przedświąteczny klimat, gruntowne porządki, przygotowywanie dekoracji i święconki. Kuchnia natomiast to królestwo babci i taty, którzy raczej nie lubią nowości. Przede wszystkim stawiają na sprawdzone przepisy i tradycyjne potrawy.