Komunikaty PR

Majonez Kielecki – marka z sześćdziesięcioletnią tradycją

2019-04-15  |  13:00
Biuro prasowe

Pierwsze partie wyprodukowane zostały w Zakładzie Doświadczalnym w okresie wielkanocnym w 1959 roku. Już kilka miesięcy później – we wrześniu – Majonez Kielecki wszedł do masowej produkcji. Dziś dzięki unikatowej recepturze jest on symbolem tradycji i gwarancją smaku od pokoleń.

Początkowo, by zadbać o najwyższą jakość wyrobu, pracownicy ręcznie sprawdzali jakość żółtek jaj i dodawali je do majonezu. Mimo, iż zmieniła się technologia i proces produkcji, skład Majonezu Kieleckiego pozostał niezmienny od pierwszej partii. W jego wnętrzu znajdziemy do dziś jedynie podstawowe składniki - czyli olej rzepakowy, wodę, ocet, gorczycę, cukier, sól, zioła oraz żółtka jaj kurzych. Taki prosty, a jednocześnie unikalny sposób na sukces!

Międzynarodowa sława z Kielc

Z biegiem lat marka Majonez Kielecki ewoluowała i rozwinęła się. Jedynie smak pozostał niezmienny i wierny tradycji. Na rynku pojawiły się jednak nowe rozwiązania oraz warianty Majonezu Kieleckiego dopasowane do potrzeb wymagających odbiorców. W ciągu ostatnich lat w laboratorium badawczym Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” technolodzy opracowali specjalne warianty popularnego sosu. Na rynek trafiły - Majonez Kielecki Omega-3, Majonez Kielecki z czosnkiem oraz innowacyjny Majonez Kielecki lekki o obniżonej zawartości tłuszczu i cukru. Zmieniły się również opakowania, które klarownym układem graficznym nawiązują jednak wciąż do pierwszego opakowania, które zeszło z linii produkcyjnej w 1959 roku. „Hitem” rynkowym okazała się także plastikowa butelka, która jest jedną z popularniejszych form Majonezu Kieleckiego. Przez lata zmienił się także park maszynowy i sam zakład, który jest obecnie jedną z najnowocześniejszych fabryk w regionie. Innowacje miały na celu nie tylko ułatwienie i ustandaryzowanie procesu wytwarzania majonezu. Kielecka fabryka wyposażona została w rozwiązania ekologiczne, przyjazne dla środowiska. Co najbardziej obrazuje rozmiar sukcesu - Majonez Kielecki przez sześćdziesiąt lat osiągnął międzynarodową skalę i rozpoznawalność. Oprócz całej Polski produkt można znaleźć także w sklepach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Australii; a eksport jest wciąż rozwijany.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Chrupiące lato na talerzu! Biuro prasowe
2019-07-18 | 17:00

Chrupiące lato na talerzu!

Choć lato w pełni to pogoda za oknem potrafi zaskakiwać. Raz jest upalnie, następnego dnia deszczowo i ponuro. Niezależnie od temperatury, wakacje to doskonała okazja do spotkań ze
Żywienie 5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU
2019-07-18 | 01:00

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU

5 AZJATYCKICH POTRAW WARTYCH GRZECHU   Azja słynie z wielu potraw, których jako Europejczycy nigdy nie próbowaliśmy, a być może nawet o nich nie słyszeliśmy.
Żywienie Olej Rapso zdobywa wyróżnienie w konkursie „Złoty Paragon-Nagroda Kupców Polskic
2019-07-17 | 01:00

Olej Rapso zdobywa wyróżnienie w konkursie „Złoty Paragon-Nagroda Kupców Polskic

Zaufanie wśród konsumentów Olej Rapso już kolejny raz zdobył wyróżnienie w konkursie „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” w kategorii

Kalendarium

Uroda

Katarzyna Bujakiewicz: Na co dzień chodzę bez makijażu. Na ściankę tak zupełnie naturalnie nie odważyłabym się wyjść

Aktorka preferuje naturalny wygląd, bez makijażu. Na co dzień rezygnuje więc z kosmetyków kolorowych na rzecz tych, które pielęgnują skórę, jak np. Hyaluronic Aloe Jelly. Na pełny make-up aktorka stawia tylko przy okazji dużych wyjść, ponieważ w świetle jupiterów widać każdą niedoskonałość, a takie wpadki są szeroko komentowane w mediach. Co prawda, ona sama ma duży dystans do swojego wyglądu, ale dobrze wie, jak takie negatywne opinie przeżywają jej młodsze koleżanki.

Muzyka

Shaggy: Czuję niesamowitą więź z Polską. Bardzo się cieszę, że Polacy nadal chcą mnie słuchać

Lubię Polskę za wódkę, gulasz i tutejszą publiczność – mówi wokalista. Podkreśla, że zawsze cieszy go perspektywa grania dla polskiej publiczności, która odwdzięcza mu się niesamowitą energią podczas koncertów na żywo. Z przyjemnością dostrzega też efekty transformacji, jaką Polska przeszła na przestrzeni ostatnich dwóch dekad.

Praca

Polki spędzają z dziećmi najwyżej rok po porodzie. O powrocie do pracy decydują głównie względy ekonomiczne

Wyłącznie opiece nad dzieckiem Polki chciałyby się poświęcić przez pierwsze trzy lata jego życia. Zdecydowana większość młodych mam już po rocznym urlopie macierzyńskim wraca jednak do pracy. Kierują się zarówno względami ekonomicznymi, jak i chęcią samorozwoju. Udanemu łączeniu życia zawodowego z rodzinnym sprzyjają benefity ze strony pracodawców, m.in. elastyczny czas pracy, możliwość wykonywania niektórych obowiązków zdalnie oraz punktualnego wychodzenia z biura.

Film

Mateusz Banasiuk: Rola w „Furiozie” to dla mnie spełnienie marzeń. Ten film to czysta adrenalina

„Furioza” ma być pierwszym polskim filmem o świecie kiboli i chuliganów. Zdaniem Mateusza Banasiuka jest to spektakularne kino, które ma szanse zachwycić polskich widzów. Podkreśla, że praca na planie jest wymagająca i angażująca, rola lekarza związanego ze środowiskiem ultrasów jest jednak spełnieniem jego aktorskich marzeń.