Komunikaty PR

Izmałkowa Consulting zbadała czynniki sukcesu WOŚP

2016-01-27  |  07:30
Biuro prasowe
Do pobrania Grafika ( 0 MB )

Izmałkowa Consulting przeprowadziła badanie, którego celem było zidentyfikowanie czynników sukcesu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz wskazanie potrzeb, obaw i nadziei Polaków, które realizuje ta akcja. Szczegółowe wyniki  zostały opublikowane w raporcie  „360° sukcesu WOŚP”.

Przeprowadzamy badania bazujące na kontekście, podczas których, jako punkty odniesienia do zgłębianego tematu, pojawiają się różne zjawiska społeczne. W czasie ostatniego projektu dla marki Rossmann, w sposób mocno zauważalny, powracała tematyka związana z WOŚP. Zainspirowało nas to do wyjścia poza powierzchowne wyjaśnienia i rzeczywistego zgłębienia czynników, które decydują o tym, dlaczego to właśnie inicjatywa Jerzego Owsiaka jest najpopularniejszą akcją społeczną w Polsce. Stąd analiza czynników społeczno-kulturowych sukcesu WOŚP. – informuje Klaudyna Kamińska, Dyrektor Działu Badań w Izmałkowa Consulting.

Jak wynika z raportu „360° sukcesu WOŚP”, czynniki mające wpływ na popularność i tak ogromną sympatię do tej akcji można podzielić na 5 kategorii (zobrazowanych na grafice).

Silnie pozytywne emocje wokół akcji oraz ogromny kapitał społeczny, jaki wokół siebie zgromadziła, naturalnie przekłada się na zainteresowanie współpracą z WOŚP znanych i dużych firm. Jedną z nich jest Play.

Marka Play od lat do swoich kampanii zaprasza znane i cieszące się sympatią osoby. W pewnym momencie pomyśleliśmy o Jurku Owsiaku, jako osobie cenionej, która dla wielu osób jest bardzo rozpoznawalna. Finalnie zgodził się na współpracę pod warunkiem, że zostaniemy sponsorem WOŚP.  Taka propozycja była dla nas fair. W  tej inicjatywie ujęło nas to, że angażuje się w nią wiele ludzi pochodzących z bardzo różnych miejsc, a przede wszystkim ludzi młodych, takich którzy mogą mieć pierwsze doświadczenia z tym, że dawanie innym swojego czasu i zaangażowania jest czymś fajnym i wartościowym” – przyznaje Bartosz Dobrzyński – Dyrektor Marketingu w Play.

Badanie przeprowadzono w całości przy wykorzystaniu metody etnograficznej - deklaracje zostały skonfrontowane z rzeczywistymi zachowaniami - oraz w oparciu o metodologię 360˚ analizującą zjawisko z różnych perspektyw. Zastosowano miks technik badawczych: analiza materiałów zastanych, obserwacje, indywidualne i grupowe rozmowy z uczestnikami i ekspertami. 

Raport można pobrać pod linkiem: http://www.izmalkowa.com/download

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL Biuro prasowe
2019-04-16 | 17:30

Nowe osoby w redakcji KUKBUK.PL

W związku z uruchomieniem nowego portalu KUKBUK.PL do zespołu redakcji online dołączyły cztery nowe osoby. Wydawnictwo stawia na doświadczonych specjalistów. Pracę w KUKBUK-u
Media Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża
2019-04-05 | 13:30

Seria filmów dokumentalnych „Swoją Drogą” w Onecie, partnerem marka Łomża

Od 9 kwietnia w Onecie, co tydzień, będzie można oglądać cykl siedmiufascynujących dokumentów pt. „Swoją Drogą”, zrealizowanych wspólnie z
Media Internetowa platforma KUKBUK.PL w nowej odsłonie!
2019-03-22 | 14:00

Internetowa platforma KUKBUK.PL w nowej odsłonie!

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych

Gwiazdy

Agata Młynarska: Wszystkim rozwodzącym się życzę, aby nie dewastowali swojego życia i życia swojej drugiej połowy. Mimo złości trzeba się porozumieć

Dziennikarka przyznaje, że rozwód to bardzo trudne emocjonalnie doświadczenie, traktowane zwykle jako osobista porażka. Po rozstaniu trzeba poradzić sobie z pustką, żalem i poczuciem niespełnienia. Musi minąć sporo czasu, zanim byli małżonkowie podniosą się, spojrzą na wszystko z dystansem i znajdą siły, by zbudować wszystko od nowa. Dziennikarka radzi, by niezależnie od tego, w jakich okolicznościach przebiega rozwód, oszczędzić sobie i partnerowi dodatkowego stresu, przykrości i przerzucania obelgami.

Partner sekcji zdrowie

Gwiazdy

Monika Jarosińska: Wielkanoc to dla mnie szansa na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. W ciągu roku każdy jest zabiegany i ma swoje sprawy

Wokalistka nie ukrywa, że jest minimalistką w kwestii przygotowań do Wielkanocy. Z reguły nie maluje pisanek i nie przygotowuje okolicznościowych dekoracji, za to stawia na dobre jedzenie i miłą atmosferę. Święta aktorka najchętniej spędza z rodziną lub znajomymi, odpoczywając od bieganiny i codziennych obowiązków.

Prawo

Polacy mają blisko 12 mld zł długów alimentacyjnych. Każdy z dłużników ma do spłaty średnio ok. 39 tys. zł

Alimentów nie płaci około 315 tys. rodziców. Łącznie mają oni do spłaty długi alimentacyjne o wartości ponad 12 mld zł – wynika z danych ERIF Biura Informacji Gospodarczej SA. Średnio każdy z nich zalega ze spłatą alimentów o wartości niemal 39 tys. zł. Zdecydowana większość dłużników alimentacyjnych to mężczyźni. Dzieci, które nie otrzymują alimentów od swoich rodziców, mogą otrzymać pieniądze z Funduszu Alimentacyjnego. Od 2019 roku próg uprawniający do pobierania świadczenia wzrósł do 800 zł. Dzięki temu świadczenie może otrzymać o 60 tys. dzieci więcej.

Bankowość

Z bankowych korytarzy do muzealnych sal. Kolekcja sztuki współczesnej PKO Banku Polskiego trafiła na wystawę w Muzeum Narodowym

Ponad 30 prac ze zbioru dzieł polskiej sztuki współczesnej zgromadzonych przez PKO Bank Polski trafiło na wystawę w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wśród nich znajdują się obrazy i rzeźby artystów takich jak Stefan Gierowski, Krzysztof Bednarski, Tomasz Ciecierski, Edward Dwurnik, Marek Chlanda, Zofia Kulik czy Zbigniew Makowski. Wystawa jest elementem wieloletniej współpracy Muzeum Narodowego z PKO Bankiem Polskim, który jest jednym z największych w Polsce mecenasów kultury i sztuki.