Komunikaty PR

1882 Street Coffee - tradycyjna włoska kawa w miejskim wydaniu

2018-07-18  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

W Krakowie pojawił się wyjątkowy kawowy koncept: 1882 Street Coffee. To pierwszy tego typu projekt Caffè Vergnano w Polsce i na świecie, łączący tradycję najstarszej, rodzinnej palarni kawy we Włoszech z miejską modą na Street Food.  

Caffè Vergnano 1882 to najstarsza palarnia kawy we Włoszech, od czterech pokoleń rozwijana przez rodzinę Vergnano. Od niewielkiego sklepiku, otworzonego w 1882 roku w pobliżu Turynu, poprzez zakup plantacji kawy w Kenii w 1930 roku, aż po 70 kawiarni w 19 krajach – rodzina Vergnano konsekwentnie eksportuje na świat kulturę autentycznego, włoskiego espresso. Kawiarnie Caffè Vergnano 1882 otwarto w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, od Singapuru i Londynu, poprzez Dubaj, aż po Boston. Każda kawiarnia jest z jednej strony odbiciem najważniejszych wartości kultywowanych przez rodzinną firmę, z drugiej zaś, każdy projekt jest niepowtarzalny – łączy w sobie wizerunek Caffè Vergnano z kontekstem miejskim i kulturowym, w którym się znajduje. Nie inaczej jest w Krakowie.

 

1882 Street Coffee, to pierwszy w Polsce i na świecie projekt firmy Caffè Vergnano typu „container”. W punkcie kawiarnianym, zlokalizowanym w jednym z popularnych krakowskich food parków, połączono idee z pozoru bardzo odległe: wieloletnią tradycję i świetną jakość najstarszej włoskiej kawy z nowoczesną i popularną w Polsce filozofią street food. Mobilny kontener kawowy, wyposażony został w doskonałą jakościowo aparaturę do przyrządzania klasycznego włoskiego espresso, aromatycznego americano czy lekkiego latte. Wzorem innych, zbudowanych w tradycyjnym modelu kawiarni Caffe Vergnano rozsianych po całym świecie, również przy tym nowatorskim koncepcie nie zapomniano o lokalnych akcentach – poza kawą można zamówić chociażby kultowy krakowski obwarzanek ze świeżymi dodatkami.

- Otwierając pierwszy, pilotażowy lokal Caffè Vergnano w koncepcie 1882 Street Coffee w Krakowie, chcemy popularyzować kulturę kawy w Polsce. Food trucki to format obecnie niezwykle w Polsce popularny. Food truck parki, street foodowe festiwale – to jest wielki, popularny ruch, w który chcemy się wpisać. Ale w naszym koncepcie chodzi też o coś więcej. Dzięki projektowi kontenerowemu możemy serwować produkty najwyższej jakości w rozsądnych cenach. To jest nasza odpowiedź na popularne sieciówki. I to jest nasza misja od pokoleń – pokazać prawdziwe oblicze włoskiej kawy  – mówi Carolina Vergnano odpowiedzialna za rozwój sieci na świecie. - Mamy nadzieję, że dzięki udanemu pilotażowi w Krakowie projekt rozwinie się nie tylko na inne miasta w Polsce, ale również na skalę globalną. Naszym celem jest, aby filiżanka wysokiej jakości kawy przestała być luksusem, a stała się przyjemną codziennością.

 

Ciekawostki z menu 1882 Street Coffee

 

1882 Street Coffee to nie tylko tradycyjna włoska kawa. W menu znajdzie się również miejsce dla innowacyjnych pozycji. Jedną z nich będzie Cold Brew, czyli kawa „parzona”, a w zasadzie macerowana na zimno. Cold Brew przygotowywane będzie w 1882 Street Coffee z etiopskich ziaren kawy, podawane w idealnej temperaturze wprost z nalewaka.

Bariści Caffè Vergnano, dzięki profesjonalnej linii blenderów napowietrzających, przygotują również absolutny „must have”, jeśli chodzi o letnią ofertę kawową. Będzie to orzeźwiająca, zimna kawa przygotowywana na bazie chłodnego mleka o idealnej konsystencji. Dopełnieniem letniej oferty będzie naturalna, mrożona herbata zrobiona ze specjalnych mieszanek suszu owocowego.

Ciekawą pozycją w menu będzie również kawa serwowana w waflu – smaczna, a jednocześnie całkowicie przyjazna dla środowiska alternatywa dla kubka jednorazowego, transformująca espresso czy cappuccino w kompletny deser. To jeden ze sposobów wdrażania przez Caffè Vergnano nowej, światowej polityki przyjaznej środowisku. Polski projekt kontenerowy jest tego najlepszym przykładem.

- Naprawianie świata postanowiliśmy zacząć od siebie, wdrażając projekt Zero Waste.  Punkt w Krakowie jest w 100% przyjazny dla środowiska. Już sam kontener, w którym znajduje się nasza kawiarnia jest przecież produktem odzyskanym – mówi Piotr Żurek, Espresso Service Polska, zaangażowany w rozwój nowego konceptu w naszym kraju. – Cała oferta zimnych napojów przygotowywana jest w szkle wielokrotnego użytku, a serwowana w biodegradowalnych opakowaniach. Dajemy też drugie życie zaparzonym już ziarnom kawy, wykorzystując je jako nawóz, a także – uwaga! - nagradzamy zniżką klientów, którzy przyjdą do nas z własnym kubkiem!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel Biuro prasowe
2019-03-15 | 12:15

Poczuj wiosenną aurę z marką Wawel

Wiosna z marką Wawel będzie naprawdę słodka! Wraz z cieplejszą aurą na sklepowych półkach pojawiła się Oferta Wiosenna Wawel. Znajdują się w niej znane i uwielbiane przez
Styl życia Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu
2019-03-14 | 13:00

Wszystko rozbija się o najwyższą jakość produktu

Nowy rok okazał się nie być łaskawy dla rynku wołowiny. Niestety. W tym momencie możemy już śmiało mówić o międzynarodowym skandalu z polską wołowiną w tle. Niemniej
Styl życia Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych
2019-03-14 | 01:00

Naturalne lody – nowy trend w menu lokali gastronomicznych

Wzbogacenie oferty lokalu gastronomicznego o lody jest okazją do przyciągnięcia nowych klientów, a także szansą na zwiększenie obrotów, szczególnie w sezonie letnim.

Gwiazdy

Gwiazdy

Milena Sadowska: Moim największym marzeniem jest praca w telewizji. Bardzo dobrze czuję się w otoczeniu gwiazd

Miss Polonia 2018 nie ukrywa, że swoją przyszłość chce związać z telewizją. Na razie jednak musiała zawiesić studia dziennikarskie, bo mnóstwo jej czasu pochłaniają obowiązki związane z tytułem najpiękniejszej Polki. Konieczna była także przeprowadzka z Krakowa do Warszawy, gdzie coraz bardziej wciąga ją show biznes.

Farmacja

Codziennie czterech Polaków dowiaduje się, że są nosicielami wirusa HIV. Innowacyjne terapie ograniczają liczbę przyjmowanych leków i ich skutki uboczne

W Polsce z rozpoznanym wirusem HIV żyje prawie 12 tys. osób. Codziennie o zakażeniu dowiadują się 3–4 kolejne osoby. Postęp w terapii antyretrowirusowej sprawił, że HIV to obecnie schorzenie przewlekłe, które wymaga wielolekowej terapii przez całe życie. Długotrwałe przyjmowanie leków może mieć jednak liczne skutki uboczne. Są jednak dostępne terapie, które takie ryzyko ograniczają. Innowacyjne dwulekowe terapie ARV mogą się stać nowym standardem leczenia, bo ich skuteczność przeciwwirusowa sięga 91 proc. – przekonywali eksperci podczas IV Kongresu Wyzwań Zdrowotnych w Katowicach.

 

Handel

Dla 65 proc. Polaków patriotyzm przejawia się w kupowaniu krajowych produktów. Wybory przy sklepowych półkach mają przełożenie na gospodarkę

Rodzime pochodzenie produktu staje się dla wielu konsumentów istotnym kryterium przy zakupie. To dlatego na promowanie polskości stawia coraz więcej producentów i sprzedawców. Przykładem może być działająca od roku platforma Polpol.pl. W tym czasie pomysłodawcom portalu gromadzącego produkty polskich wytwórców z różnych kategorii udało się przyciągnąć ponad sto takich podmiotów. – Naszym celem jest przede wszystkim podnoszenie świadomości konsumentów, w jaki sposób ich wybory wpływają na polską gospodarkę – podkreślają pomysłodawcy Polpol.pl.