Przegląd mediów

23
czerwiec
Najnowszy wpis

Załamanie na rynku IT?

grudzień 2016

Mięso nas zabija

2016-12-08  |  10:15
Przegląd mediów

Na podstawie przeprowadzonych na wielką skalę badań z udziałem ponad 1,5 miliona osób stwierdzono, że wyższa śmiertelność dotyczy tych, u których podstawą codziennej diety jest mięso, zwłaszcza czerwone i przetworzone. Co więcej, dane te obejmują bardzo szeroka grupę, która nie została zawężona wyłącznie do określonych przyczynów zgonu. Otrzymane wyniki zostały opracowane i opisane w Journal of the American Osteopathic Association pod przewodnictwem lekarzy z Mayo Clinic w Arizonie.

Autorzy analizowali sześć badań, w których oceniano wpływ mięsa i diet wegetariańskich na poziom śmiertelności pod kątem sposobu udzielania podstawowej opieki zdrowotnej przez lekarzy, która miałaby polegać na konsultacjach z pacjentem w sprawie, popartego badaniami naukowymi, wpływu konsumpcji mięsa na jakość i długość życia. Według ich zaleceń, lekarze powinni informować pacjentów, by ograniczali spożycie produktów zwierzęcych i w miarę możliwości rezygnowali z mięsa na rzecz produktów pochodzenia roślinnego.

Więcej na: http://www.nutrilife.pl/index.php?art=220

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 8 grudnia

Medium

Kalendarium

Moda

Media

Jarosław Kret: Zawsze chciałem kręcić filmy przyrodnicze, a przez przypadek zostałem pogodynkiem. Teraz realizuję plan B – piszę książki

Prezenter pogody zdradza, że ma w głowie sporo pomysłów, które właśnie przelewa na papier. Pracuje obecnie nad dwoma scenariuszami książek kryminalnych – kryminałów podróżniczych. Pracę nad nowymi publikacjami łączy z obowiązkami zawodowymi w stacji Nowa TV, gdzie zajmuje się przygotowywaniem prognozy pogody. Jego wielkim marzeniem jest realizowanie filmów przyrodniczych.

Handel

Blogerzy i opnie znajomych mają coraz większy wpływ na to, co kupujemy. Tradycyjne reklamy tracą na znaczeniu

Reklama ma coraz mniejsze znaczenie w komunikacji sprzedażowej, ważniejsza staje się komunikacja bezpośrednia i opinia najbliższych – wynika z badania „Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków”. Bardziej świadomie do zakupów podchodzą przede wszystkim osoby młode. Ufamy przede wszystkim rodzinie i znajomym, blogerom i vlogerom. Reklamy telewizyjne, internetowe i outdoorowe uznajemy za niewiarygodne i mało rzetelne. W epoce fake newsów i post-prawdy duże znaczenie mają mikroinfluencerzy. Skupiamy się na naszym najbliższym otoczeniu – podkreśla Adam Sanocki, prezes Attention Marketing.

Patronat Newserii

Seriale

Elżbieta Romanowska zagra w nowym serialu telewizyjnym pielęgniarkę. Premiera zaplanowana jest na wrzesień

Moja nowa bohaterka Ewa jest konkretna i bardzo kobieca. Dzięki tej postaci pokochałam sukienki. Ona wprost uwielbia je nosić i nawet jej uniform pielęgniarski jest bardzo dopasowany i wydekoltowany – podkreśla Elżbieta Romanowska. Aktorka na razie nie chce zdradzać wielu szczegółów dotyczących nowego serialu, do którego zdjęcia właśnie trwają. Romanowska ma jednak nadzieję, że widzowie szybko polubią jej bohaterkę.