Przegląd mediów

grudzień 2016

Mięso nas zabija

2016-12-08  |  10:15
Przegląd mediów

Na podstawie przeprowadzonych na wielką skalę badań z udziałem ponad 1,5 miliona osób stwierdzono, że wyższa śmiertelność dotyczy tych, u których podstawą codziennej diety jest mięso, zwłaszcza czerwone i przetworzone. Co więcej, dane te obejmują bardzo szeroka grupę, która nie została zawężona wyłącznie do określonych przyczynów zgonu. Otrzymane wyniki zostały opracowane i opisane w Journal of the American Osteopathic Association pod przewodnictwem lekarzy z Mayo Clinic w Arizonie.

Autorzy analizowali sześć badań, w których oceniano wpływ mięsa i diet wegetariańskich na poziom śmiertelności pod kątem sposobu udzielania podstawowej opieki zdrowotnej przez lekarzy, która miałaby polegać na konsultacjach z pacjentem w sprawie, popartego badaniami naukowymi, wpływu konsumpcji mięsa na jakość i długość życia. Według ich zaleceń, lekarze powinni informować pacjentów, by ograniczali spożycie produktów zwierzęcych i w miarę możliwości rezygnowali z mięsa na rzecz produktów pochodzenia roślinnego.

Więcej na: http://www.nutrilife.pl/index.php?art=220

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Przeglądzie mediów”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy (media)

Informacje z dnia: 8 grudnia

Medium

Gwiazdy

Psychologia

Mateusz Kusznierewicz: Talent należy odkrywać u dzieci od najmłodszych lat. Najlepiej poprzez zabawę

Rodzice mają niebagatelny wpływ na rozwijanie talentów swoich dzieci – uważa sportowiec. Jego pociechy uczestniczą w wielu aktywnościach, które mają ujawnić posiadane przez nie zdolności. Żeglarz chce jednak wspierać rozwój także innych dzieci, zwłaszcza tych z mniejszych miejscowości.

Firma

Polacy coraz bardziej przedsiębiorczy. Rośnie popularność samozatrudnienia i liczba mikrofirm

Frustracja, niezadowolenie z pracy i potrzeba niezależności – to główne czynniki, które skłaniają Polaków do zakładania własnego biznesu. Osoby, które decydują się na taki krok, są świadome swoich kompetencji, nie skupiają się na brakach, mają większą skłonność do ryzyka i godzą się z możliwością popełnienia błędu. Taki obraz polskiego przedsiębiorcy wyłania się z badań Agencji Badawczej IZMAŁKOWA, przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Według danych PARP w Polsce z roku na rok wzrasta popularność samozatrudnienia i liczba zakładanych mikroprzedsiębiorstw.

Uroda

Jaga Hupało: Nie poddaje się woli czasu. Ja decyduję, jak wyglądam

Stylistka od lat konsekwentnie kreuje swój wizerunek. Jej zdaniem jest to możliwe, ponieważ zawodowo zajmuje się stylizacją fryzur. Dzięki temu jest w stanie dopasować swój image do zmieniających się trendów, zachowując jednak jego charakterystyczne elementy.