Newsy

Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Przygotowywałam się do finału Miss World w Indiach półtora roku. Zgodnie z ideą konkursu skupiłam się na projektach społecznych i charytatywnych

2024-02-19  |  06:21

Krystyna Sokołowska nie ukrywa, że czuje się podekscytowana wylotem do Indii i udziałem w najbardziej prestiżowym konkursie piękności na świecie. Reprezentantka Polski przygotowywała się do tego wydarzenia półtora roku. W tym czasie skupiła się nie tylko na dbaniu o swoją urodę i sylwetkę, ale także na działalności społecznej  i charytatywnej.  Pomagała między innymi uchodźcom z Ukrainy, a także zachęcała kobiety do regularnych badań profilaktycznych i do aktywizacji zawodowej.

Gala finałowa konkursu Miss World 2024 odbędzie się 9 marca 2024 roku, ale wszystkie kandydatki do tego tytułu muszą być już w Indiach 18 lutego.

– Emocje są niesamowite. Te ostatnie przygotowania to odrobina stresu, ale również niecierpliwe wyczekiwanie finału. W sumie to już dosyć długo czekam na konkurs Miss Świata, tytuł Miss Polonia zdobyłam bowiem w 2022 roku. Nie mogę się też doczekać, aż w końcu poznam wszystkie kandydatki, bo ma być nas 120 – mówi agencji Newseria Lifestyle Krystyna Sokołowska.

Miss Polonia 2022 podkreśla, że konkurs Miss World to ogromne przedsięwzięcie. W zmaganiach liczy się nie tylko odpowiednia prezencja kandydatek, ale również ich osobowość oraz zaangażowanie w różne projekty.

– Konkurs Miss Świata jest też skupiony na działalności charytatywnej, społecznej, dlatego też ja przez ten czas skupiałam się na pomocy uchodźcom z Ukrainy oraz na pomocy kobietom, na profilaktyce raka szyjki macicy i raka piersi. Teraz bardzo aktywnie działam w Radzie Kobiet przy prezydencie Białegostoku, bo z tego miasta pochodzę, i również staramy się odnaleźć problemy, które dotyczą tej społeczności, i je rozwiązywać. Między innymi realizujemy projekt Przedsiębiorcza Białostoczanka, w którym zachęcamy kobiety z Białegostoku do aktywizacji zawodowej. Wydaje się, że konkurs piękności to jest jeden moment, jeden wieczór, ale moje przygotowania trwają już półtora roku – mówi.

Krystyna Sokołowska przyznaje, że sporo czasu poświęca na pracę nad swoją formą. Niezwykle ważny jest także trafny wybór efektownej kreacji oraz makijażu i fryzury, w których zaprezentuje się podczas gali finałowej. Reprezentantka Polski ma nadzieję, że jej suknia zrobi ogromne wrażenie ze względu na oryginalny kolor, zdobienia i rodzaj tkaniny

– Na takie zgrupowanie zabieram aż pięć walizek, a kreacja finałowa została zaprojektowana specjalnie z myślą o mnie i o finale konkursu Miss Świata. Jest to niesamowicie unikatowy kolor, w szafie mam całą tęczę kolorów, ale tego odcienia jeszcze nie miałam. Kiedy zobaczyliśmy, że kolor fioletowy pasuje do mojej urody, to pomyśleliśmy wtedy właśnie o takich odcieniach. Znaleźliśmy przepiękny materiał z kamieniami i uszyto suknię specjalnie dla mnie. Robiliśmy wiele przymiarek, ja też szykowałam formę pod konkurs Miss Świata, więc ostatnie tygodnie były kluczowe, żeby tę suknię idealnie dopasować do sylwetki i teraz rzeczywiście jest ona jak rękawiczka – dodaje.

Obecnie zaszczytny tytuł Miss World należy do Polki – Karoliny Bielawskiej, która powtórzyła sukces Anety Kręglickiej z 1989 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.