Newsy

Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Przygotowywałam się do finału Miss World w Indiach półtora roku. Zgodnie z ideą konkursu skupiłam się na projektach społecznych i charytatywnych

2024-02-19  |  06:21

Krystyna Sokołowska nie ukrywa, że czuje się podekscytowana wylotem do Indii i udziałem w najbardziej prestiżowym konkursie piękności na świecie. Reprezentantka Polski przygotowywała się do tego wydarzenia półtora roku. W tym czasie skupiła się nie tylko na dbaniu o swoją urodę i sylwetkę, ale także na działalności społecznej  i charytatywnej.  Pomagała między innymi uchodźcom z Ukrainy, a także zachęcała kobiety do regularnych badań profilaktycznych i do aktywizacji zawodowej.

Gala finałowa konkursu Miss World 2024 odbędzie się 9 marca 2024 roku, ale wszystkie kandydatki do tego tytułu muszą być już w Indiach 18 lutego.

– Emocje są niesamowite. Te ostatnie przygotowania to odrobina stresu, ale również niecierpliwe wyczekiwanie finału. W sumie to już dosyć długo czekam na konkurs Miss Świata, tytuł Miss Polonia zdobyłam bowiem w 2022 roku. Nie mogę się też doczekać, aż w końcu poznam wszystkie kandydatki, bo ma być nas 120 – mówi agencji Newseria Lifestyle Krystyna Sokołowska.

Miss Polonia 2022 podkreśla, że konkurs Miss World to ogromne przedsięwzięcie. W zmaganiach liczy się nie tylko odpowiednia prezencja kandydatek, ale również ich osobowość oraz zaangażowanie w różne projekty.

– Konkurs Miss Świata jest też skupiony na działalności charytatywnej, społecznej, dlatego też ja przez ten czas skupiałam się na pomocy uchodźcom z Ukrainy oraz na pomocy kobietom, na profilaktyce raka szyjki macicy i raka piersi. Teraz bardzo aktywnie działam w Radzie Kobiet przy prezydencie Białegostoku, bo z tego miasta pochodzę, i również staramy się odnaleźć problemy, które dotyczą tej społeczności, i je rozwiązywać. Między innymi realizujemy projekt Przedsiębiorcza Białostoczanka, w którym zachęcamy kobiety z Białegostoku do aktywizacji zawodowej. Wydaje się, że konkurs piękności to jest jeden moment, jeden wieczór, ale moje przygotowania trwają już półtora roku – mówi.

Krystyna Sokołowska przyznaje, że sporo czasu poświęca na pracę nad swoją formą. Niezwykle ważny jest także trafny wybór efektownej kreacji oraz makijażu i fryzury, w których zaprezentuje się podczas gali finałowej. Reprezentantka Polski ma nadzieję, że jej suknia zrobi ogromne wrażenie ze względu na oryginalny kolor, zdobienia i rodzaj tkaniny

– Na takie zgrupowanie zabieram aż pięć walizek, a kreacja finałowa została zaprojektowana specjalnie z myślą o mnie i o finale konkursu Miss Świata. Jest to niesamowicie unikatowy kolor, w szafie mam całą tęczę kolorów, ale tego odcienia jeszcze nie miałam. Kiedy zobaczyliśmy, że kolor fioletowy pasuje do mojej urody, to pomyśleliśmy wtedy właśnie o takich odcieniach. Znaleźliśmy przepiękny materiał z kamieniami i uszyto suknię specjalnie dla mnie. Robiliśmy wiele przymiarek, ja też szykowałam formę pod konkurs Miss Świata, więc ostatnie tygodnie były kluczowe, żeby tę suknię idealnie dopasować do sylwetki i teraz rzeczywiście jest ona jak rękawiczka – dodaje.

Obecnie zaszczytny tytuł Miss World należy do Polki – Karoliny Bielawskiej, która powtórzyła sukces Anety Kręglickiej z 1989 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.