Newsy

Krystyna Sokołowska (Miss Polonia 2022): Może po konkursie Miss World otworzą się perspektywy na pracę w telewizji. Chciałabym poprowadzić jakiś program

2024-03-01  |  06:16

Miss Polonia 2022 zauważa, że wygrana w konkursie piękności przyniosła sporo zmian w jej życiu. Poza udziałem w sesjach zdjęciowych, kampaniach reklamowych i różnych eventach modelka mocno zaangażowała się w działalność charytatywną i odkryła w tym swoje powołanie. Krystyna Sokołowska chętnie angażuje się w akcje społeczne, a jej celem jest przede wszystkim wspieranie kobiet na różnych płaszczyznach. Po powrocie z Indii planuje otworzyć studio stretchingu i szukać pracy w telewizji.

Najpiękniejsza Polka jest właśnie na zgrupowaniu w Indiach i przygotowuje się do finałowej gali Miss World. Cieszy się, że dane jest jej powalczyć o koronę, ale jak podkreśla, jeszcze bardziej ceni wartość dodaną udziału w takich konkursach.

– Tak się wydaje, że konkurs piękności to są ścianki, eventy, pozowanie, ale to jest tylko czubek pięknej, ogromnej góry. Ja niesamowicie rozwinęłam się jako człowiek, właśnie poprzez działalność charytatywną, społeczną, bo tych działań, różnych imprez, zbiórek pieniędzy i czasu poświęconego dla drugiej osoby było naprawdę bardzo, bardzo dużo – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Krystyna Sokołowska.

To wszystko dało jej sporą motywację i wyznaczyło kierunek działania. Z powodzeniem prowadzi już jeden własny biznes, a w planach ma już kolejną działalność.

– Prowadzę szkołę gimnastyki artystycznej w Białymstoku i z tym są związane moje najbliższe plany, bo szykujemy się na mistrzostwa Polski i na inne międzynarodowe zawody. Poza tym otwieram studio stretchingu dla kobiet i bardzo zależy mi na tym, żeby wspierać szczególnie młode dziewczyny, ale również kobiety, które nie wierzą w siebie, aby przychodziły do mnie na zajęcia, żeby zadbały o swoje zdrowie i dobre samopoczucie. Prowadząc swój biznes, otwieram się na drugiego człowieka i staram się nie tylko zarabiać pieniądze, ale też pomagać innym – mówi.

Jak każda miss, Krystyna Sokołowska nie ukrywa, że marzy również o pracy w telewizji i prowadzeniu jakiegoś programu. Uważa, że ma predyspozycje do bycia prezenterką.

– Zobaczymy, może po konkursie miss świata również otworzą się różne perspektywy na pracę w telewizji, bo bardzo mocno myślę nad tym, ponieważ jako Miss Polonia prowadziłam wiele wydarzeń, również na żywo w telewizji. I znajomi, i również osoby z otoczenia podpowiadały: „Krysia, dobrze się w tym odnajdujesz, więc może pomyśl, aby w tym kierunku również uderzyć”. Czekam więc na propozycje, co świat przyniesie. Lubię poszerzać horyzonty i jestem otwarta na każdy program dotyczący urody, zdrowia, sportu, kobiet, relacji, związków – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.