Newsy

Magda Gessler: Lara się nazywa Gessler i to może być powodem każdej nieprawdziwej plotki

2018-03-23  |  06:03

Gwiazda TVN bardzo krytycznie odnosi się do nierzetelnych informacji medialnych na swój temat. Podkreśla też, że fake newsy tworzone są również na temat Lary Gessler, tylko ze względu na łączące je pokrewieństwo.

Lara Gessler wyszła za mąż na początku września 2017 roku. Już w kilka dni po ślubie w mediach pojawiły się pogłoski o kryzysie w jej związku oraz niechęci panującej między panem młodym a Magdą Gessler. Gospodyni programu „Kuchenne rewolucje” nie komentuje tego rodzaju doniesień, domyśla się jednak przyczyny ich powstawania.

 O ile wiem i czuję jako mama, Lara ma bardzo dobry i szczęśliwy związek, a te rewelacje, o których piszą, nie są niczym ciekawym ani prawdziwym. Cóż, Lara nazywa się Gessler i to może być powodem każdej nieprawdziwej plotki – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Restauratorka jest częstą bohaterką fake newsów. W ostatnich miesiącach prasa lifestyle'owa pisała nie tylko o jej rzekomym konflikcie z zięciem, lecz także zerwaniu współpracy ze stacją TVN oraz czekającej ją poważnej operacji biodra i rzekomym afrykańskim kochanku. Magda Gessler nie ukrywa niechętnego stosunku do mediów, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje na jej temat.

Chciałabym życzyć wszystkim redaktorom ogromnie dużo szczęścia, zdrowia i takiego mądrego myślenia, nieszukania takich newsów, które nie są sprawdzone, nie są udokumentowane – mówi restauratorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.