Newsy

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

2025-07-04  |  06:16

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia. 

Zdaniem prezenterki zakupy online są nie tylko wygodną alternatywą, ale i koniecznością dla wielu młodych rodziców, którzy chcą jak najefektywniej łączyć obowiązki zawodowe, rodzicielskie i własne potrzeby.

– Tym bardziej teraz ulegam zakupowemu szaleństwu, kiedy już urodziliśmy się z Leonidasem, on ma osiem miesięcy i mogę robić zakupy online dosłownie z pozycji kanapy. Mogę to robić na przykład o godzinie 21.30, kiedy mały zasypia, nie muszę ciągnąć tego dziecka do sklepów, tylko po prostu wszystko, co chcę, na czym mi zależy, mogę kupić w sieci – mówi agencji Newseria Marcelina Zawadzka.

W ten sposób modelka kupuje chociażby ubrania właśnie dla nowego członka rodziny i docenia to, że internet daje dostęp do unikalnych produktów, których nie znajdzie się w lokalnych sklepach.

– Ubrania są moją słabością, ale powiem przewrotnie, już teraz nie dla mnie, tylko też dla małego, bo on bardzo, ale to bardzo często zmienia rozmiary, praktycznie co miesiąc zmieniamy rozmiar. I online mogę kupić różne fajne outficiki, że w ogóle nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy dla małych istotek istnieją – mówi.

Marcelina Zawadzka zauważa, że niewątpliwą zaletą zakupów w sieci jest to, że nie wychodząc z domu, można przeglądać oferty tysięcy sklepów z przeróżnym asortymentem. To pozwala jej na większą wygodę i oszczędność czasu.

– Tam rzeczywiście mogę kupić wszystko, często coś do domu wybieram, bo cały czas jesteśmy w budowie, chcę też troszeczkę zmienić design domku w lesie, ostatnio poluję na przykład na moskitiery, żeby małego nie gryzły komary, więc trochę świat mi się zaczął kręcić wokół dziecka i wszystkich rzeczy wokół. Też nie chce mi się nosić już niektórych rzeczy jedzeniowych, to oczywiście też kupuję przez internet – mówi.

Marcelina Zawadzka była gościem Domówki Amazon Prime Day zorganizowanej przez Amazon.pl, której gospodarzami byli Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. Powodem do organizacji eventu była zapowiedź Prime Day – trwającego aż cztery dni festiwalu okazji na Amazon.pl.

– Cieszę się, bo ten Prime Day jest od 8 do 11 lipca, więc tych okazji będzie sporo i będę miała kilka wieczorów, żeby przeszperać wszystko. Nie będę mówiła, że nie lubię czegoś czasami dotknąć w sklepie stacjonarnym, ale są takie momenty, tak jak teraz, że praktycznie przez osiem miesięcy nie mam na to czasu ani też ochoty. Powiem szczerze, nie lubię tych mocnych, dużych świateł w różnych galeriach, więc uwielbiam zakupy online. Kiedy mały już zasypia, to ja mam wtedy czas dla siebie i robię zakupy w sieci – dodaje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.