Newsy

Światowe gwiazdy noszą bransoletki od Anny Wendzikowskiej

2013-11-13  |  12:12
Anna Wendzikowska odniosła sukces w projektowaniu bransoletek. Jej firma "Wendy" coraz prężniej się rozwija, a biżuterię od Polki noszą między innymi Jennifer Lawrence, Gwyneth Paltrow oraz wiele polskich gwiazd.

Dziennikarka pierwszą bransoletkę zaprojektowała dla siebie, bo nie mogła znaleźć w sklepach idealnej biżuterii. Zaraz potem zaczęła projektować dla innych.

Odbiór jest bardzo pozytywny. Gdy jestem gdzieś na wywiadach, to dziennikarki zagraniczne pytają, co to za biżuteria – mówi Anna Wendzikowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka tłumaczy, że propozycja jej firmy jest skierowana dla klientów wymagających, ale i lubiących zaszaleć. Wendzikowska chce rozszerzyć działalność firmy na skalę światową.

Chciałabym, żeby firma wypłynęła na szersze wody, trochę się więc od niej dystansuję. Coraz więcej jest osób, które od strony designu się tym zajmują. Coraz więcej projektów powstaje za granicą i mam nadzieję, że to będzie coraz większy projekt. Więc teraz robimy stronę anglojęzyczną i zobaczymy jak to będzie wyglądało na rynku poza Polską – tłumaczy Wendzikowska.

W Polsce, projekty Wendzikowskiej noszą między innymi Agnieszka Cegielska, Kasia Zielińska, Karolina Gorczyca, Weronika Książkiewicz, Ania Popek i Beata Sadowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.