Newsy

W poniedziałek do księgarń trafił poradnik modowy Karoliny Glinieckiej, autorki bloga Charlize Mystery

2014-11-21  |  06:50

Nie mam w co się ubrać” to poradnik, w którym panie znajdą wiele modowych ciekawostek, inspiracji i praktycznych porad. Karolina Gliniecka podpowiada między innymi, jakie stylizacje wybrać na daną okazję oraz jakie ubrania podkreślają atuty i tuszują mankamenty sylwetki. Książkę wzbogacają zdjęcia, zarówno te, które fani autorki widzieli już na jej blogu, jak i zupełnie nowe – zrobione na potrzeby publikacji.

Cały proces twórczy trwał ponad pół roku. Ale chyba się opłacało, bo książka ma ponad 350 stron. To taki zbiór moich ulubionych stylizacji z bloga, jest też dużo zdjęć, porad i historii mody. Myślę, że fani mody oraz ludzie, którzy nie interesują się modą, ale chcieliby się dowiedzieć o niej coś więcej, zainteresują się tą książką – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Karolina Gliniecka, autorka bloga Charlize Mystery.

Blogerka przyznaje, że zależy jej na tym, by czytelniczki po przejrzeniu zdjęć nie odłożyły książki na półkę, tylko korzystały z zawartych w niej porad. Poradnik ma być antidotum na wielokrotnie wypowiadane bezradne stwierdzenie: „Nie mam się w co ubrać”.

To książka dla kobiet, które chcą się dobrze ubrać, ale może nie potrafią lub nie wiedzą, skąd czerpać inspiracje i pomysły na swoje stroje. Ta książka będzie dla nich odpowiednia. To jest moja grupa docelowa – opowiada Karolina Gliniecka.

Karolina Gliniecka radzi, by nie kopiować stylizacji z czasopism i nie sugerować się tylko obowiązującymi trendami. Wystarczy mieć w szafie kilka klasycznych ubrań i można stworzyć z nich wiele niebanalnych stylizacji.

Hasło przewodnie tej książki to takie, że klasyka sprawdzi się zawsze i wszędzie. Myślę, że tym mottem powinna się kierować każda kobieta. W książce znajdziemy na przykład białą koszulę na 8 sposobów, czyli jak wykorzystać jeden ciuch na kilka sposobów. To może być coś nowego, coś zachęcającego – tłumaczy Karolina Gliniecka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.