Mówi: | Adam Kwiatkowski |
Funkcja: | prezes zarządu |
Firma: | Classic Watch |
W sezonie jesień-zima 2015/2016 hitem będą zegarki z metalowymi bransoletami i z tłoczonymi paskami z połyskującej skóry
Dobrze dobrany zegarek świadczy o klasie właściciela i jego wyczuciu gustu. Nie musi być drogi, by przykuwał uwagę, był oryginalną ozdobą i podkreślał stylizację. W nadchodzącym sezonie hitem będą zarówno takie modele, które z powodzeniem mogą zastąpić biżuterię, jak i takie, które łączą w sobie elementy szykownej elegancji i sportowego stylu. Nowoczesny mężczyzna powinien mieć w swojej kolekcji co najmniej 4-5 zegarków.
– Różnica pomiędzy czasomierzem a ozdobną biżuterią zaczyna się trochę zacierać. Jeżeli mówimy o zegarkach klasycznych, to stanowią one o tym, jaką klasę ma ich właściciel. Nie zawsze to się przekłada na cenę, bo nie zawsze cena musi być wykładnikiem tej klasy, ale jednak pewnego rodzaju elegancja, pewnego rodzaju dopasowanie zegarka do ubioru, do sytuacji już o tym mówi – podkreśla w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Adam Kwiatkowski, prezes zarządu Classic Watch.
Niezwykle modne są zegarki z metalową bransoletą w kolorze złota i połyskującą tarczą na przykład w kolorze butelkowej zieleni. Dobrze prezentują się również modele z tłoczonym paskiem z połyskującej, metalicznej skóry i matową tarczą dla kontrastu.
– Jeżeli mówimy o trendach, to jest kierunek albo coś bardzo wieczorowego, albo sportowa elegancja, która pasuje nam na wieczorne wyjście, do dżinsów, a nawet na siłownię. I ten trend dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. W zegarkach sportowych stworzyła się taka podgrupa nazywająca się sport fashion i to są zegarki z takimi różnymi bajerami – tłumaczy Adam Kwiatkowski.
Coraz popularniejsze wśród klientów są także inteligentne zegarki, które już nie tylko odmierzają czas i pokazują datę, lecz także są wielofunkcyjnymi urządzeniami mobilnymi z dostępem do internetu. Osobom, które aktywnie spędzają czas, smartwatch, bo o nim tu mowa, może służyć jako stoper czy licznik kalorii, a tym, które często podróżuj, jako GPS.
– Smartwatch jest na pewno jakąś tam konkurencją dla komórki, aczkolwiek jest to rynek wschodzący, w tej chwili pomimo wszystko i na pewno nie jest biżuterią, tylko czasomierzem, komputerem naręcznym itd. – wyjaśnia Adam Kwiatkowski.
Dla mężczyzn zegarek jest nie tylko modnym gadżetem czy uzupełnieniem stylizacji, lecz także wyznacznikiem zamożności.
– Dzisiejszy mężczyzna nie ma jednego zegarka, bo to już w dzisiejszych czasach pomalutku jest nieco faux pas. W tej chwili mile widziane jest to, by posiadać w swojej szkatule 4-5 zegarków. To, co mamy na ręce, jest naszą prawdziwą ozdobą – dodaje Adam Kwiatkowski.
Czytaj także
- 2025-03-05: Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-07: Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro
- 2024-11-27: Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
- 2024-11-15: Polska z planem zmian w edukacji na następne 10 lat. Szkoły będą uczyć lepszego wykorzystania narzędzi cyfrowych
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
- 2024-08-14: Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
- 2024-08-28: Tomasz Jacyków: Ludzie z niską samooceną zakładają cudze metki i eksponują wielkie logo. Często noszą ubrania podrabiane, czyli są to udawacze, oszuści
- 2024-08-20: Tomasz Jacyków: W każdej grupie społecznej są osoby bardzo dobrze ubrane, relatywnie przeciętnie i tragicznie. Wiele osób ubiera się niestosownie do okazji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.