Komunikaty PR

10 000 uśmiechów dla hospitalizowanych dzieci

2021-06-01  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Łatacz
Fundacja Dr Clown

Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl

1 czerwca to wyjątkowo data w kalendarzu. Ten dzień nie może się obyć bez upominków, ale przede wszystkim bez radości i uśmiechów na buziach dzieci, szczególnie tych, które muszą go spędzić w szpitalu. Doktorzy Clowni, wolontariusze Fundacji Dr Clown, doskonale wiedzą jak wesprzeć małych pacjentów w trudnych chwilach i poprawić ich samopoczucie. Z okazji Dnia Dziecka przygotowali paczki z upominkami dla dzieci, które zostaną przekazane na oddziały pediatryczne w całej Polsce.

Dzień Dziecka to jedno z najważniejszych świąt w naszej organizacji. Jako Doktorzy Clowni wspieramy na co dzień najmłodszych pacjentów w powrocie do zdrowia, a tego szczególnego dnia chcemy sprawić, aby ich radość była podwójna! Dla hospitalizowanych dzieci ze szpitali, z którymi współpracujemy, przygotowaliśmy piękne prezenty. W niektórych szpitala uda nam się przekazać paczki osobiście, a wybrane oddziały zaplanowały również animacje pod szpitalnymi oknami. Będzie dużo uśmiechów, pozytywnej energii i radości! – mówi Agata Bednarek, Prezes Zarządu Fundacji Dr Clown.

Fundacja Dr Clown od początku trwania pandemii zrezygnowała z odwiedzin wolontariuszy na szpitalnych oddziałach, a działania statutowe prowadzone były wirtualnie m.in. poprzez Śmiechofon, usługę umożliwiającą spotkania online z wolontariuszami. – W coraz większej liczbie szpitali mamy możliwość wejścia do środka, co bardzo nas cieszy. Bezpośredni kontakt z podopiecznymi jest czymś wyjątkowym. Ponadto w Łodzi, Miliczu, Starogardzie Gdańskim wracamy również z zajęciami dogoterapii, które odbywają się w przyszpitalnych ogrodach lub parkach. – dodaje Agata Bednarek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Dr Clown
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku Biuro prasowe
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych
Zdrowie Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
2025-01-15 | 14:00

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Jednym z Twoich postanowień na nowy rok jest to, aby bardziej o siebie zadbać? Nic prostszego! Dzięki wysokiej jakości suplementom diety nie będziesz musiała podejmować
Zdrowie Filary pielęgnacji skóry atopowej
2024-12-30 | 09:00

Filary pielęgnacji skóry atopowej

Atopowe Zapalenie Skóry jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Do jej objawów należą przesuszenie skóry, zaczerwienienie, podrażnienie i dotkliwy świąd, które

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.