Kalendarium

15 marca
Konkurs na statuetkę Mistrzostw Europy ORC Gdańsk 2017 Kalendarium

Konkurs na statuetkę Mistrzostw Europy ORC Gdańsk 2017

Celem konkursu jest stworzenie modelu statuetki European Championship ORC Gdańsk 2017, która będzie nagrodą w Żeglarskich Mistrzostwach Europy ORC, rozgrywanych w dniach 21-29 lipca 2017 w Gdańsku. więcej
11 kwietnia
IV Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw

IV Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw

rozpoczęcie o: 10:00 do 15:00
11-13 kwietnia 2017 w EXPO XXI WARSZAWA odbędą się Targi WorldFood Warsaw. To najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. więcej

Gwiazdy

Podróże

Hanna Lis: Izrael to fantastyczne miejsce. Byłam pozytywnie zaskoczona

Dziennikarka wyjechała w pierwszą od wielu miesięcy zagraniczną podróż. Spędziła kilka dni w Izraelu, którym jest zachwycona. Docenia zwłaszcza tamtejszą kuchnię, będącą mieszanką różnych tradycji kulinarnych. Gwiazda zamierza wrócić do Izraela już wkrótce wraz z ekipą programu „Bez planu”.

Sport

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Kampanie z udziałem sportowców zwiększają sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

IT i technologie

W gry komputerowe gra ok. 1,3 mld ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł

W gry komputerowe gra kilkanaście milionów Polaków, a wartość polskiego rynku gier wynosi około 1,75 mld zł. Na całym świecie to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku nowych technologii napędzany rosnącymi wymaganiami sprzętowymi gier i oczekiwaniami graczy. Coraz więcej osób traktuje gry nie jako rozrywkę, ale sposób na życie, stąd rosnąca popularność e-sportu, czyli rozgrywek profesjonalnych graczy.