10 lat norweskiej jakości w Polsce!
Instytut LB Medical
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
redakcja|naszawtymglowa.pl| |redakcja|naszawtymglowa.pl
+48 733 002 364
www.naszawtymglowa.pl
- Dla wywodzącej się z Norwegii firmy Natural Pharmaceuticals była to dekada dynamicznego rozwoju w całym regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
- Ponad milion klientów w Polsce, którzy zaufali marce!
- Wysokiej jakości suplementy oparte na certyfikatach i opatentowanych składnikach.
- Wiele wyróżnień przyznanych przez najważniejszych jurorów, jakimi są konsumenci.
Natural Pharmaceuticals już od 10 lat wspiera swoimi suplementami Polaków. Gdy w 2010 roku wysłane zostało pierwsze zamówienie ani pracownicy, ani zarząd firmy, nie śmieli marzyć o tak dynamicznym rozwoju. Dziś z produktów Natural Pharmaceuticals korzysta ponad milion osób, a wśród nich są tacy, którzy od 10 lat regularnie odbierają przesyłki z suplementami. Jaki jest klucz do sukcesu firmy?
Z Norwegii do Polski
Natural Pharmaceuticals jest na polskim rynku symbolem norweskiej jakości. Receptury oferowanych suplementów opracowywane są w Norwegii, tam też bez wyjątków odbywa się cała produkcja. Wszystkie produkty oparte są na udokumentowanych, a niejednokrotnie również opatentowanych składnikach. Wysoka jakość jest priorytetem.
„Wzięliśmy to, co najlepsze w Norwegii i przenieśliśmy na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, dostrzegając i szanując, przy tym specyfikę każdego kraju. Zaczęliśmy 10 lat temu w Polsce, a dziś działamy aktywnie również w Estonii, Chorwacji, Słowenii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech. Filarami naszego biznesu są sprawdzone, wysokiej jakości suplementy diety, które do naszych klientów trafiają w niezwykle wygodny sposób – prosto do domu. Zarówno dbałość o skład oferowanych przez nas produktów, jak i jakość obsługi klienta, są ważnymi składowymi naszego sukcesu” – mówi Jonas Törnquist, CEO Grupy Natural Pharmaceuticals.
Nieustanny rozwój, szerokie portfolio
Mimo ugruntowanej pozycji nie można powiedzieć, że Natural Pharmaceuticals zatrzymało się w dążeniu do bycia liderem rynku. W samej Polsce, w 2019 roku, odnotowano 40% wzrost sprzedaży. Z pewnością na tym nie koniec. W związku z rozwojem firmy poszerza się także grono osób współpracujących z nią. Obecnie w skład zespołu w Warszawie, który zarządza sprzedażą w całym regionie, wchodzi 40 osób.
Natural Pharmaceuticals operuje w segmentach kwasów Omega-3 (w tym kwasów Omega-3 dla dzieci), suplementów na stawy, na prostatę oraz kompleksów witamin i minerałów. Kluczową linią produktów, jakie oferuje marka, pozostają suplementy oparte na wysokiej zawartości kwasów Omega-3. Zdecydowanym liderem wśród nich jest OmegaMarine Forte+, który jako pierwszy i jak dotąd jedyny dostępny w Polsce suplement Omega-3 posiada norweski certyfikat ORIVO, potwierdzający pochodzenie zawartego w nim oleju z łososia. W 2019 roku do portfolio Natural Pharmaceuticals dołączył FlexiMed, suplement na stawy, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony klientów firmy.
Najważniejszy juror – konsument
W Natural Pharmaceuticals na pierwszym miejscu stawia się jakość. Jej gwarancję otrzymuje finalnie każdy konsument. Ta synergia między marką a klientem działa i sprawdza się od lat. Dowodem są liczne nagrody przyznane przez najbardziej wymagające jury, czyli właśnie klientów. Nieprzerwanie od 2014 roku firma jest wyróżniana godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Jest to bardzo ważna nagroda ze względu, m.in. na kryteria jej przyznawania. Są tu oceniane cztery obszary: współpraca, łatwość kontaktu, ogólne zadowolenie oraz skłonność do rekomendacji.*
Etyka i społeczna odpowiedzialność
Dla Natural Pharmaceuticals minione 10 lat to nieustanny rozwój, budowanie portfolio jakościowych produktów, dbałość o klienta oraz wspieranie inicjatyw, które mają na celu pomoc innym. Jednym z projektów, w jakie angażuje się firma, jest program „Firma z Sercem” stworzony przez UNICEF. Darowizny przekazywane przez uczestników projektu są wsparciem dla dzieci z najuboższych rejonów świata. Firma co roku wspiera akcję, wierząc, że wspólnie można zdziałać więcej.
Sprzedaż suplementów diety to również odpowiedzialność sama w sobie, w końcu chodzi o wsparcie zdrowego stylu życia klientów. Aby zapewnić wysokie standardy dotyczące sposobu komunikacji i promocji, Natural Pharmaceuticals aktywnie uczestniczyło w tworzeniu Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Suplementów Diety, jako członek Krajowej Rady Suplementów i Odżywek. Wspólna dbałość o standardy na rynku suplementów diety stanowi ważny element polityki firmy.
Więcej informacji na stronie natural.pl.
* W 2019 roku w pierwszej badanej kategorii związanej z oceną współpracy z firmą aż 96% Klientów wypowiedziało się pozytywnie. 95% Klientów zadeklarowało, że załatwianie spraw w Natural Pharmaceuticals przebiega sprawnie i bezproblemowo. Co najważniejsze, aż 95% Klientów uznało, że firma spełnia ich oczekiwania. Klienci chętnie rekomendowali ją swoim przyjaciołom – tak zadeklarowało aż 92% respondentów. Co więcej, badani określili, że najsilniejszymi stronami Natural Pharmaceuticals są dobre, wysokiej jakości produkty o naturalnym składzie.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.