100% cocoa i 100% smaku w nowej tabliczce z Wawelu
Do portfolio marki Wawel dołączył wyjątkowy produkt - Ekstra Gorzka 100% cocoa - tabliczka stworzona tylko z jednego surowca - certyfikowanego ziarna kakaowca. Dzięki głębokiemu aromatowi ziarna kakaowego odmiany Forastero z Ghany, nowa Ekstra Gorzka zabiera nas w niezwykłą podróż pełną oryginalnych doznań smakowych.
100% cocoa Ekstra Gorzka została stworzona z myślą o koneserach intensywnie głębokich smaków i aromatów pochodzących z natury. Cienka tabliczka powstała w wyniku długiego, starannego procesu konszowania. Przełamując jej dowolny fragment, wsłuchaj się w przyjemny odgłos pęknięcia. Zwróć uwagę na idealnie gładką strukturę i charakterystyczny połysk podkreślający jej naturalny skład, a także głęboki zapach. Rozkoszuj się każdym fragmentem, który powoli rozpływa się w ustach, wydobywając oryginalny, intensywny smak.
Poszukujesz więcej inspiracji? Spróbuj Ekstra Gorzkiej z długo dojrzewającymi serami lub połącz z mocnym espresso. Możesz również spróbować dosłodzić ją miodem według własnego uznania. Te oryginalne połączenia pozwolą Ci przeżyć niezapomnianą podróż kulinarną
i odkryć nowe, wyrafinowane duety smakowe. Chcąc w pełni docenić jej walory, delektuj się każdym kawałeczkiem powoli. Pozwól, by delikatnie rozpływała się na języku.
Wyjątkowość Ekstra Gorzkiej 100% cocoa podkreśla elegancki kartonik z atrakcyjnym designem i subtelnymi uszlachetnienieniami, nawiązującymi do tradycji marki Wawel.
Ekstra Gorzka 100% cocoa powstała wyłącznie z jednego surowca – certyfikowanego ziarna kakaowego z Ghany. Certyfikacja oznacza, iż surowiec ten pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację osób zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Produkt nie zawiera żadnych innych dodatków, barwników, aromatów czy emulgatorów. Nie zawiera również dodanego cukru.
Nowa Ekstra Gorzka to produkt o najwyższej zawartości ziarna kakaowego w portfolio marki Wawel. W gronie czekolad gorzkich producenta znajdziemy także m.in. rodzinę Czekolad Premium o 70% i 90% zawartości cocoa oraz limitowaną kolekcję “Ziarna Świata” z 74% ziarna kakaowego z regionalnych plantacji Kamerunu, Wenezueli i Ghany.
100% cocoa Ekstra Gorzka - to wyjątkowy produkt, stworzony wyłącznie z certyfikowanych ziaren kakaowca z Ghany, bez cukru i jakichkolwiek innych dodatków. Kwintesencja smaku sięgająca źródeł natury i pełnia aromatu, stworzona dla koneserów wyjątkowych, głębokich smaków. Subtelna i cienka tabliczka z powstała w wyniku długiego, starannego procesu konszowania.
Cena sugerowana: 8,99 zł

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.