100% smaku i dobry skład
Zainteresowanie zdrowym stylem życia, jak również pełnowartościową, zróżnicowaną dietą jest coraz bardziej powszechne. W bezpośredni sposób przekłada się to na konsumenckie decyzje dotyczące zakupu produktów żywnościowych. Nasza świadomość w tym obszarze nieustannie rośnie, dlatego zwracamy uwagę nie tylko na ich smak, ale też skład i jakość. Coraz więcej osób z uwagą sprawdza etykiety, poszukując takich produktów, które nie zawierają zbędnych, sztucznych dodatków, a tym samym dobrze wpisują się w zdrową dietę, odpowiednią dla całej rodziny.
Sokołów wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując szeroki wybór produktów z „czystą etykietą”. Nowością w asortymencie są parówki Stówki, które powstają ze 100 % mięsa z piersi kurczaka, bez sztucznych konserwantów. W ich składzie nie znajdziemy też dodatku glutaminianu sodu, fosforanów ani barwników. Są wytwarzane z wyselekcjonowanego, polskiego surowca, z zachowaniem najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.
Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka są doskonałym wyborem dla wszystkich, dla których istotny jest skład produktów. Mogą je spożywać również osoby na diecie wykluczającej gluten – Stówki posiadają bowiem certyfikat „Przekreślonego Kłosa”.
Mają znakomity, delikatny smak, podkreślony dodatkiem naturalnych przypraw. Stanowią świetną propozycja na śniadanie czy kolację – wystarczy je podgrzać tradycyjnie w wodzie, w kuchence mikrofalowej lub podsmażyć na patelni. Sokołowskie Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka sprawdzą się również jako składnik innych dań, np. można je podać zapiekane w cieście francuskim czy przyrządzić z nimi warzywne leczo. Będą doskonałym składnikiem zdrowych i pysznych domowych hot-dogów.
W asortymencie firmy Sokołów są również dostępne parówki Stówki 100% mięsa z szynki wieprzowej, bez dodatku sztucznych konserwantów, glutaminianu monosodowego, barwników i fosforanów.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.