100% smaku i dobry skład
Zainteresowanie zdrowym stylem życia, jak również pełnowartościową, zróżnicowaną dietą jest coraz bardziej powszechne. W bezpośredni sposób przekłada się to na konsumenckie decyzje dotyczące zakupu produktów żywnościowych. Nasza świadomość w tym obszarze nieustannie rośnie, dlatego zwracamy uwagę nie tylko na ich smak, ale też skład i jakość. Coraz więcej osób z uwagą sprawdza etykiety, poszukując takich produktów, które nie zawierają zbędnych, sztucznych dodatków, a tym samym dobrze wpisują się w zdrową dietę, odpowiednią dla całej rodziny.
Sokołów wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując szeroki wybór produktów z „czystą etykietą”. Nowością w asortymencie są parówki Stówki, które powstają ze 100 % mięsa z piersi kurczaka, bez sztucznych konserwantów. W ich składzie nie znajdziemy też dodatku glutaminianu sodu, fosforanów ani barwników. Są wytwarzane z wyselekcjonowanego, polskiego surowca, z zachowaniem najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.
Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka są doskonałym wyborem dla wszystkich, dla których istotny jest skład produktów. Mogą je spożywać również osoby na diecie wykluczającej gluten – Stówki posiadają bowiem certyfikat „Przekreślonego Kłosa”.
Mają znakomity, delikatny smak, podkreślony dodatkiem naturalnych przypraw. Stanowią świetną propozycja na śniadanie czy kolację – wystarczy je podgrzać tradycyjnie w wodzie, w kuchence mikrofalowej lub podsmażyć na patelni. Sokołowskie Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka sprawdzą się również jako składnik innych dań, np. można je podać zapiekane w cieście francuskim czy przyrządzić z nimi warzywne leczo. Będą doskonałym składnikiem zdrowych i pysznych domowych hot-dogów.
W asortymencie firmy Sokołów są również dostępne parówki Stówki 100% mięsa z szynki wieprzowej, bez dodatku sztucznych konserwantów, glutaminianu monosodowego, barwników i fosforanów.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.