Komunikaty PR

100% smaku i dobry skład

2021-02-22  |  14:00
Biuro prasowe

Zainteresowanie zdrowym stylem życia, jak również pełnowartościową, zróżnicowaną dietą jest coraz bardziej powszechne. W bezpośredni sposób przekłada się to na konsumenckie decyzje dotyczące zakupu produktów żywnościowych. Nasza świadomość w tym obszarze nieustannie rośnie, dlatego zwracamy uwagę nie tylko na ich smak, ale też skład i jakość. Coraz więcej osób z uwagą sprawdza etykiety, poszukując takich produktów, które nie zawierają zbędnych, sztucznych dodatków, a tym samym dobrze wpisują się w zdrową dietę, odpowiednią dla całej rodziny.

Sokołów wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując szeroki wybór produktów z „czystą etykietą”. Nowością w asortymencie są parówki Stówki, które powstają ze 100 % mięsa z piersi kurczaka, bez sztucznych konserwantów. W ich składzie nie znajdziemy też dodatku glutaminianu sodu, fosforanów ani barwników. Są wytwarzane z wyselekcjonowanego, polskiego surowca, z zachowaniem najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.

Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka są doskonałym wyborem dla wszystkich, dla których istotny jest skład produktów. Mogą je spożywać również osoby na diecie wykluczającej gluten – Stówki posiadają bowiem certyfikat „Przekreślonego Kłosa”.

Mają znakomity, delikatny smak, podkreślony dodatkiem naturalnych przypraw. Stanowią świetną propozycja na śniadanie czy kolację – wystarczy je podgrzać tradycyjnie w wodzie, w kuchence mikrofalowej lub podsmażyć na patelni. Sokołowskie Stówki 100% mięsa z piersi kurczaka sprawdzą się również jako składnik innych dań, np. można je podać zapiekane w cieście francuskim czy przyrządzić z nimi warzywne leczo. Będą doskonałym składnikiem zdrowych i pysznych domowych hot-dogów.

W asortymencie firmy Sokołów są również dostępne parówki Stówki 100% mięsa z szynki wieprzowej, bez dodatku sztucznych konserwantów, glutaminianu monosodowego, barwników i fosforanów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.