„2 Miliony Grześków do wygrania” w loterii marki
Loteria „2 Miliony Grześków do wygrania” potrwa od 1 lutego do końca marca 2020 r. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam wafelek gratis.
W puli produktów do rozdania znalazły się aż dwa miliony Grześków! To już druga edycja loterii, oparta na tych samych zasadach, lecz z 2 razy większą liczbą nagród! Promocja zyska szerokie wsparcie komunikacyjne w mediach (TV, online, OOH) oraz punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Wygrane wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia br. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji od 1 lutego br. na stronie: www.grzeski.pl.
Organizatorem loterii jest agencja G3 Group.
Kreacje na potrzeby komunikacji loterii przygotował agencja Just.
Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Grześki
Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g,
Cena regularna: ok. 1,19 zł
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Świąteczne smaki Syberii. Jak kulinaria łączyły różne kultury.
Daj słoikowi drugie życie. Trwa kolejna edycja konkursu konsumenckiego WINIARY
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.