„2 Miliony Grześków do wygrania” w loterii marki
Loteria „2 Miliony Grześków do wygrania” potrwa od 1 lutego do końca marca 2020 r. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam wafelek gratis.
W puli produktów do rozdania znalazły się aż dwa miliony Grześków! To już druga edycja loterii, oparta na tych samych zasadach, lecz z 2 razy większą liczbą nagród! Promocja zyska szerokie wsparcie komunikacyjne w mediach (TV, online, OOH) oraz punktach sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Wygrane wafelki będzie można odbierać do 30 kwietnia br. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji od 1 lutego br. na stronie: www.grzeski.pl.
Organizatorem loterii jest agencja G3 Group.
Kreacje na potrzeby komunikacji loterii przygotował agencja Just.
Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media.
Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Grześki
Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g,
Cena regularna: ok. 1,19 zł
Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl
![Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_46495063,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
![Ciasta na sylwestrowy stół](/files/_uploaded/glownekonf_1223549995,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ciasta na sylwestrowy stół
![Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]](/files/_uploaded/glownekonf_974598057,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.