20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza pasażerów do wspólnego celebrowania tej wyjątkowej rocznicy – dokładnie tam, gdzie marka czuje się najlepiej: w chmurach.
Znana z innowacyjnych rozwiązań w branży lotniczej, Corendon Airlines konsekwentnie buduje swoją pozycję jako jedna z wiodących linii wakacyjnych w Europie. Od pierwszego lotu 12 kwietnia 2005 roku – z Eindhoven do Stambułu – firma rozwijała się dynamicznie, łącząc miliony podróżnych z ich wymarzonymi wakacjami.
Jubileuszowa sobota z niespodziankami podczas 80. lotów
W sobotę, 12 kwietnia 2025 roku, Corendon Airlines przygotowała dla pasażerów wyjątkowe atrakcje. Na pokładach blisko 80 rejsów z 32 lotnisk w Europie i Egipcie, podróżni zostaną powitani jubileuszowymi niespodziankami, czyli słodkimi upominkami wyprodukowanymi specjalnie na tę okazję oraz piękną biżuterią z gwiazdką Corendon na szczęście. Każdy z tych lotów będzie częścią globalnych obchodów 20-lecia marki, a pasażerowie – ich bezpośrednimi uczestnikami.
Od jednego lotu do 10 milionów pasażerów rocznie
Corendon rozpoczął działalność jako pierwszy pasażerski samolot lądujący na nowo otwartym lotnisku Sabiha Gökçen w Stambule. Dziś przewoźnik obsługuje ponad 50 lotnisk na całym świecie, dysponuje flotą 31 samolotów Boeing 737-800 i 737 MAX 8, a rocznie przewozi już ponad 10 milionów pasażerów. Bezpośrednie połączenia do najpopularniejszych kurortów nad Morzem Śródziemnym sprawiają, że Corendon jest naturalnym wyborem dla tysięcy turystów planujących słoneczne wakacje.
"Z turystyki się wywodzimy – i do niej wracamy z pasją"
Z okazji jubileuszu głos zabrał Yıldıray Karaer, Przewodniczący Rady Dyrektorów Corendon Airlines: „To dla nas ogromny zaszczyt i duma – już od 20 lat jesteśmy częścią wakacyjnych wspomnień naszych pasażerów. Z pasją rozwijamy branżę turystyczną i lotniczą, bo turystyka płynie w naszej krwi. 12 kwietnia będziemy dzielić emocje tej rocznicy z tysiącami pasażerów w przestworzach – i właśnie to nadaje tej dacie szczególny wymiar.
Od początku skupiamy się na innowacjach, różnicowaniu i zrównoważonym rozwoju – to one napędzają nasz sukces. Ale największą siłą Corendon są ludzie: nasz zespół, który z zaangażowaniem i sercem codziennie buduje markę, którą pasażerowie znają i cenią. Dziękuję wszystkim pracownikom za ich wkład oraz naszym pasażerom za lojalność i zaufanie. Oby kolejne 20 lat były równie ekscytujące!”.
Więcej informacji na temat obchodów 20-lecia firmy i wszystkich zaplanowanych eventów znaleźć można na stronie internetowej.
KONTAKT:
Biuro prasowe Corendon Airlines w Polsce
Karolina Siudyła
e-mail: karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
tel. kom. +48 609776612
Źródło informacji: Agencja Magnifico

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.