20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!
Corendon Airlines wraz ze swoimi pasażerami świętuje 20-lecie działalności w przestworzach
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie swojej działalności i zaprasza pasażerów do wspólnego celebrowania tej wyjątkowej rocznicy – dokładnie tam, gdzie marka czuje się najlepiej: w chmurach.
Znana z innowacyjnych rozwiązań w branży lotniczej, Corendon Airlines konsekwentnie buduje swoją pozycję jako jedna z wiodących linii wakacyjnych w Europie. Od pierwszego lotu 12 kwietnia 2005 roku – z Eindhoven do Stambułu – firma rozwijała się dynamicznie, łącząc miliony podróżnych z ich wymarzonymi wakacjami.
Jubileuszowa sobota z niespodziankami podczas 80. lotów
W sobotę, 12 kwietnia 2025 roku, Corendon Airlines przygotowała dla pasażerów wyjątkowe atrakcje. Na pokładach blisko 80 rejsów z 32 lotnisk w Europie i Egipcie, podróżni zostaną powitani jubileuszowymi niespodziankami, czyli słodkimi upominkami wyprodukowanymi specjalnie na tę okazję oraz piękną biżuterią z gwiazdką Corendon na szczęście. Każdy z tych lotów będzie częścią globalnych obchodów 20-lecia marki, a pasażerowie – ich bezpośrednimi uczestnikami.
Od jednego lotu do 10 milionów pasażerów rocznie
Corendon rozpoczął działalność jako pierwszy pasażerski samolot lądujący na nowo otwartym lotnisku Sabiha Gökçen w Stambule. Dziś przewoźnik obsługuje ponad 50 lotnisk na całym świecie, dysponuje flotą 31 samolotów Boeing 737-800 i 737 MAX 8, a rocznie przewozi już ponad 10 milionów pasażerów. Bezpośrednie połączenia do najpopularniejszych kurortów nad Morzem Śródziemnym sprawiają, że Corendon jest naturalnym wyborem dla tysięcy turystów planujących słoneczne wakacje.
"Z turystyki się wywodzimy – i do niej wracamy z pasją"
Z okazji jubileuszu głos zabrał Yıldıray Karaer, Przewodniczący Rady Dyrektorów Corendon Airlines: „To dla nas ogromny zaszczyt i duma – już od 20 lat jesteśmy częścią wakacyjnych wspomnień naszych pasażerów. Z pasją rozwijamy branżę turystyczną i lotniczą, bo turystyka płynie w naszej krwi. 12 kwietnia będziemy dzielić emocje tej rocznicy z tysiącami pasażerów w przestworzach – i właśnie to nadaje tej dacie szczególny wymiar.
Od początku skupiamy się na innowacjach, różnicowaniu i zrównoważonym rozwoju – to one napędzają nasz sukces. Ale największą siłą Corendon są ludzie: nasz zespół, który z zaangażowaniem i sercem codziennie buduje markę, którą pasażerowie znają i cenią. Dziękuję wszystkim pracownikom za ich wkład oraz naszym pasażerom za lojalność i zaufanie. Oby kolejne 20 lat były równie ekscytujące!”.
Więcej informacji na temat obchodów 20-lecia firmy i wszystkich zaplanowanych eventów znaleźć można na stronie internetowej.
KONTAKT:
Biuro prasowe Corendon Airlines w Polsce
Karolina Siudyła
e-mail: karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
tel. kom. +48 609776612
Źródło informacji: Agencja Magnifico

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Dlaczego warto wybrać wakacje all inclusive?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.